וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.6: מאוריציו סארי מונה למאמן יובנטוס, ברצלונה רוצה את ילד הפלא האנגלי

הגברת הזקנה הודיעה רשמית על צירוף מנג'ר צ'לסי, שחתם לשלוש שנים. באיירן מינכן רוצה את גארת' בייל, אלופת ספרד סימנה את הארווי אליוט ומוכנה להיפרד מעשרה שחקנים, אוזיל מבוקש בטורקיה

ריאל מדריד TV

העברות

* עכשיו זה רשמי: מאוריציו סארי הוא מאמנה החדש של יובנטוס, לאחר שעזב את צ'לסי וחתם לשלוש שנים בשורות הגברת הזקנה. לידיעה המלאה

* מאמן מכבי תל אביב לשעבר סלבישה יוקאנוביץ' עבר לקטאר וחתם באל גארפה.

שמועות

* על פי "סאן", באיירן מינכן מוכנה לשאול מריאל מדריד את גארת' בייל, כתחליף לאריאן רובן ופרנק ריברי שעזבו את האלופה הגרמנית אחרי שנים רבות. הבווארים יהיו מוכנים לשלם את שכרו המנופח של הוולשי.

* עוד ב"סאן": מנצ'סטר יונייטד תהיה מוכנה לשבור את שיא כל הזמנים להעברה של שחקן הגנה, עם הצעה של 90 מיליון ליש"ט ללסטר סיטי על הארי מגווייר.

* פול פוגבה הצית סערה כשאמר "זה הזמן הנכון עבורי למצוא אתגר חדש". במנצ'סטר יונייטד מאמינים: הוא יישאר. לידיעה המלאה

* מהפכה לבנה: ריאל מדריד שואפת למכור 12 שחקנים ב-22 ימים. זידאן לא רוצה להתחיל את אימוני הקבוצה עם שחקנים שאינם בתכניות המקצועיות של המועדון. לידיעה המלאה

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה תהיה מוכנה להיפרד מעשרה שחקנים, לא פחות, בתנאי שתקבל עליהם את הסכומים אותם היא מקווה. ואלה שמות: פיליפה קוטיניו, יספר סילסן, איבן ראקיטיץ', נלסון סמדו, מלקום, דניס סוארס, ראפיניה, אנדרה גומש, מארק קוקורייה וסרג'י פלנסיה.

* קוטיניו לאן? ברצלונה והשחקן מעוניינים בפרידה, אך לא בכל מחיר. לידיעה המלאה

* ברצלונה סימנה את הארווי אליוט, קשרה בן ה-16 של פולהאם שהפך לאחרונה לשחקן הצעיר בתולדות הפרמיירליג, עם הופעת בכורה בגיל 16 ו-30 יום. גם ר.ב. לייפציג לוטשת עיניים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה עם שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. רויטרס
מי נשאר ומי הולך? פוגבה וקוטיניו/רויטרס

* באנגליה טוענים שמוחמד סלאח דחה התעניינות של ריאל מדריד ויובנטוס בעניינו והחליט להישאר בליברפול - הרבה בזכות הזכייה שלה בליגת האלופות. האימפריות מאיטליה וספרד היו מוכנות לשלם על המצרי כ-150 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר סיטי ממתינה לשמוע מקשר אתלטיקו מדריד רודרי האם הוא מעוניין לעבור אליה. לקשר הספרדי יש סעיף שחרור בסך 70 מיליון יורו והוא זכה להצעות גם מבאיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד. עכשיו כל הקבוצות הללו מחכות להכרעה של השחקן עצמו.

* ראול אלביול קרוב לחזור לספרד כשמי שצפויה לקלוט אותו היא ויאריאל. מאמן הצוללת הצהובה חאבייר קאייחה אמר: "אני לא מצפה להחתים שמות גדולים או משהו כזה, אלא שחקנים רעבים ונלהבים. אלביול הוא שחקן נהדר ונשמח שיצטרף". מי שעשוי להחליף את אלביול בנאפולי הוא קוסטאס מנואלס מרומא. גם קאן אייהאן מפורטונה דיסלדורף מועמד.

* ג'יובאני לו סלסו ממשיך להיות אחד השחקנים המחוזרים ביותר באירופה. בספרד מדווחים כי גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשחקן ריאל בטיס, שסיפק בעונה החולפת 16 שערים ו-6 בישולים ב-46 הופעות.

* ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים כי ריאל סוסיאדד עשויה לפנות לריאל מדריד על מנת לרכוש את בורחה מאיורל. כל זה ייצא לפועל אם וכאשר החלוץ הברזילאי וויליאן ז'וזה יעזוב את הבאסקים בקיץ.

שחקן אתלטיקו מדריד רודרי. GettyImages
בחירתו של רודרי/GettyImages

* בורנמות' מתעקשת להשאיר אצלה את ריאן פרייזר למרות שארסנל מעוניינת לצרף אותות. הסקוטי סיים את העונה החולפת עם 7 שערים ו-13 בישולים וסעיף השחרור שלו עומד על 30 מיליון ליש"ט. עם זאת, בבורנמות' מנסים לשכנע את השחקן לחתום על חוזה חדש.

* למסוט אוזיל נותרו עוד שנתיים בחוזה העתק עליו חתם בארסנל, אבל באנגליה מדווחים שהתותחנים יהיו מוכנים למכור אותו ב-30 מיליון יורו. שלוש האימפריות הטורקיות פנרבחצ'ה, גלאטסראיי ובשיקטאש מעוניינות מאוד בקשר, אבל יתקשו לעמוד בחוזה שלו, שעומד על 20 מיליון יורו לעונה.

* אייאקס רוצה את קווינסי פרומס מסביליה. להולנדי, שהגיע לסביליה תמורת 20 מיליון יורו מספרטק מוסקבה, יש חוזה עד 2023.

* גוואנגז'ו אברגראנדה ושנגחאי SIPG מעוניינות בחלוץ ארסנל פייר אמריק אובמיאנג, אבל התותחנים לא מעוניינים למכור אותו.

* איינטרכט פרנקפורט רוצה להמשיך להתחזק ומעוניינת בקשר יאנג בויז ג'יבריל סו. הקשר בן ה-22, שהיה שייך בעבר לבורוסיה מנשנגלדבאך, זוכה להתעניינות גם מצד קבוצות באנגליה ובאיטליה.

* ווסטהאם הגישה הצעה של 15 מיליון יורו על קשר אייבר ז'ואן ז'ורדן. הקשר בן ה-24 מסיים את החוזה שלו בקבוצתו הנוכחית בתום העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully