וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה הודה: "זה הזמן הנכון עבורי למצוא אתגר חדש"

בצל השמועות על מעבר אפשרי לריאל מדריד או יובנטוס, ולאחר עונה מלאת עליות ומורדות, כוכב מנצ'סטר יונייטד אישר שהוא מעוניין לעזוב

עריכה: מתן חדד

כנראה שפול פוגבה סיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד. אם עד כה היו בסך הכל שמועות וציטוטים מטעם גורמים, מקורבים ואנשים בסביבתו, הרי שהיום (ראשון) הצהיר קשר נבחרת צרפת בעצמו שהוא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת.

"אני שוקל לחפש אתגר אחר במקום אחר", אמר פוגבה, שמבוקש בין היתר בריאל מדריד ויובנטוס. "היו הרבה דיבורים, הרבה מחשבות. שיחקתי שלוש שנים במנצ'סטר ועשיתי דברים נהדרים, היו רגעים טובים ורגעים רעים, כמו כולם. אחרי כל מה שקרה העונה, וזו היתה העונה הטובה ביותר שלי, אני חושב שזה הזמן הנכון עבורי למצוא אתגר חדש".

על פי הערכות באנגליה, השדים האדומים יקוו לקבל עבורו 160 מיליון ליש"ט, אולם ספק אם אכן יקבלו את מבוקשם - בעיקר לאחר הקיץ העמוס של ריאל מדריד שכבר הוציאה למעלה מ-300 מיליון יורו.

פוגבה הצטרף לשדים האדומים בקיץ 2016 תמורת 89 מיליון ליש"ט. אשתקד חווה עונה מלאת עליות ומורדות והחל לחזור לעצמו לאחר החלפתו של ז'וזה מוריניו באולה גונאר סולשיאר. הוא היה השחקן היחיד שלא במנצ'סטר סיטי וליברפול שנכלל בנבחרת העונה של הפרמיירליג.

אגב, באנגליה טוענים שביונייטד עדיין מאמינים שפוגבה יישאר בקבוצה בעונה הבאה, למרות ההצהרה, כשבמועדון אמרו לא פעם שהם בונים עליו ומאמינים בו.

עוד בנושא:

בופון רומז על פרישה: "אולי אצא לשנת חופש ואחזור בתפקיד אחר"
העברות בעולם, 16.6: סלאח דחה את ריאל ויובנטוס, בייל לבאיירן מינכן?
צ'לסי תכריע בעניין למפארד עד אמצע השבוע: "תהיה לו סמכות אמיתית"

לא. רויטרס
סוף הסיפור? פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully