וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון רומז על פרישה: "אולי אצא לשנת חופש ואחזור בתפקיד אחר"

פורש? השוער האגדי הסביר: "אם לא אמצא קבוצה חדשה שנותנת לי את ה'דרייב', אתחיל קורס מאמנים או מנהלים ספורטיביים"

ריאל מדריד TV

ג'אנלואיג'י בופון שעזב את פריס סן ז'רמן בתום העונה, עדיין לא יודע מה הוא יעשה בעונה הקרובה. שוק ההעברות בכדורגל העולמי כבר לוהט, הקבוצות מתארגנות ל-2019/20 והאם יכול להיות שהשוער האגדי לא יהיה חלק מהעונה הבאה? בופון התראיין לתקשורת האיטלקית וסיפר על התחושות שלו.

"פריס סן ז'רמן הודיעה לי כבר לפני חמישה חודשים שבעונה הבאה אשמש כשוער שני", אמר השוער", מינואר היה לי הרבה זמן לחשוב ולהגיע למסקנה על הצעד הבא שלי, והחלטתי לוותר על הרבה כסף ועל האופציה להמשיך".

בופון המשיך: "ההחלטה של פריס הייתה לגיטימית ומובנת לחלוטין. יחד עם זאת, בגיל 41 יש לי צורך להתרגש. רגשות מתרגמים לאנרגיה, לחלומות, חשוב לי להרגיש שאני חלק ממשהו. לפני כמה ימים קראתי משהו שמאוד אהבתי. שאלו את פרנצ'סקו גווידולין אם הוא ירצה לחזור לוורונה והוא השיב: 'מה שאני מחפש זה מקום שירגש אותי'. האמת היא שזה בדיוק מה שאני מחפש".

השוער האגדי הוסיף: "קיבלתי כמה הצעות יפות, אבל אם לא אמצא את הדרייב שאני מחפש, אולי אקח שנת חופש, שנה שבה אלמד. אני רוצה להוציא תעודת אימון, או אולי ללמוד להיות מנהל ספורטיבי. אני רוצה לשפר את האנגלית שלי, אני רוצה לפתח יכולות שישאירו לי הרבה אופציות בעתיד".

שוער פריס סן ז'רמן ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
מחפש את הרגש. בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully