וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי תכריע בעניין למפארד עד אמצע השבוע: "תהיה לו סמכות אמיתית"

הבלוז יפצו את דרבי ב-4 מיליון ליש"ט אם ימנו את שחקן העבר למאמן. רדנאפ תומך בצעד: "הוא לא יסבול שטויות מהשחקנים"

ריאל מדריד TV

האם פרנק למפארד ימונה למאמן הבא של צ'לסי? התשובה לשאלה הזו אמורה להתקבל עד יום שלישי או רביעי. באנגליה עוסקים הרבה בשאלה הזו ורבים מאוהדי צ'לסי כבר הבהירו את עמדתם: הם רוצים ששחקן העבר המצטיין יחזור ויעמוד על הקווים.

מאמן העבר, הארי רדנאפ, הסביר מדוע הוא חושב שזה יהיה סיפור הצלחה: "לפרנק תהיה סמכות אמיתית, הוא לא יסבול שטויות מכיוון השחקנים. בלי להפחית מכבודם של השחקנים, אף אחד מהם לא יוכל להסתכל על פרנק ולהגיד לעצמו 'אני כדורגלן יותר טוב ויותר גדול ממנו'. הוא עשה עבור צ'לסי יותר משכל אחד מהם עשה וזו נקודת פתיחה טובה".

עוד בנושא:

ארגנטינה ומסי פתחו את הקופה עם הפסד 2:0 לקולומביה
סיטי, יונייטד ובאיירן מחכות להכרעה של רודרי
אוקראינה ניצחה 1:3 את דרום קוריאה וזכתה במונדיאליטו

כריס ג'ונס (ימין), פרנק למפארד, ג'ודי מוריס (שמאל), צוות האימון של דרבי קאונטי. GettyImages
מכירים את צ'לסי כמו את כפות ידיהם. למפארד עם ג'ונס/GettyImages

למפארד החל את קריירת האימון שלו בקיץ הקודם כשמונה לתפקיד בדרבי קאונטי. הוא הוליך את הראמס לפלייאוף העלייה, שם הם הפסידו לאסטון וילה בגמר. בדרבי רוצים שהוא ימשיך, אבל פנייה מצ'לסי תטרוף את הקלפים ובאנגליה טוענים שהעניין יוכרע ביומיים הקרובים.

אם למפארד ימונה למאמן צ'לסי, הבלוז יצטרכו לפצות את דרבי בכ-4 מיליון ליש"ט, מיליון פחות ממה שהם קיבלו מיובנטוס על מאוריציו סארי. במקרה כזה הוא יגיע עם שני אנשי צוות מדרבי ושניהם מכירים את צ'לסי היטב:

עוזר המאמן ג'ודי מוריס גדל בקבוצה, החל בה את הקריירה ושיחק במדיה שבע שנים. אחרי שפרש הוא אימן במחלקת הנוער של הבלוז ובשנה שעברה הצטרף ללמפארד בדרבי. מאמן הכושר כריס ג'ונס, שיחק בקבוצת המילואים של צ'לסי ושימש כמאמן כושר במילואים ובקבוצה הבוגרת בשנים 2006-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully