וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגנטינה וליאו מסי פתחו עם הפסד 2:0 מאכזב לקולומביה

אין חדש תחת השמש: האלביסלסלטה שוב קרטעו, מסי שוב נעלם, רוג'ר מרטינס (71) והמחליף דובאן ספאטה (86) העניקו לקפטרוס ניצחון מוצדק

יוטיוב

פתיחה מאכזבת לליאו מסי ונבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה: הפרעוש וחבריו ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הפסד 2:0 לקולומביה, וכבר הסתבכו בתמונת העלייה בבית ב'. עוד לפני כן ונצואלה ופרו סיימו ב-0:0 במשחק במסגרת בית א'.

עוד בנושא:

קופה אמריקה: ברזיל ניצחה 0:3 את בוליביה במשחק הפתיחה
פיליפה קוטיניו על שריקות הבוז של הקהל בהפסקה: "זה טבעי"
לואיס סוארס חושף: למה ליאו מסי פגוע ממה שאומרים עליו בארגנטינה?

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה מאוכזב. GettyImages
מה השתנה, בעצם? מסי מתוסכל/GettyImages

קולומביה - ארגנטינה 0:2

השנים חולפות, הכדורגל העולמי משנה את פניו, אבל דבר אחד נשאר קבוע: משהו לא עובד לליאו מסי בנבחרת ארגנטינה. האלביסלסטה קיוו שהקרב המרתק מול הקפטרוס בפתיחת הטורניר יסמן התחלה חדשה, אולם בפועל הוא הוכיח פעם נוספת עד כמה ארגנטינה מוגבלת עם או בלי כוכבה הגדול.

המאמן ליאונל סקאלוני העלה את ההרכב שכולם ציפו לו, פחות או יותר - עם מסי, אגוארו ודי מריה בהתקפה, בלי פאולו דיבאלה המאוכזב - ולפחות בדקות הראשונות זה נראה מבטיח. האלביסלסטה היו יחסית בשליטה ברבע השעה הראשונה, יזמו וניסו לתקוף, אבל אחר כך מאזן הכוחות השתנה לחלוטין והקפטרוס לאט לאט השתחררו והשתלטו על מרכז השדה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל עם נתון אחד מדאיג במיוחד עבור ארגנטינה: מסי, אגוארו ודי מריה נגעו בכדור פעם אחת בלבד ברחבה של היריבה.

דווקא במחצית השנייה, כשמסי וארגנטינה שוב נטלו את היוזמה, סחטו שתי הצלות טובות של דויד אוספינה וראו את הפרעוש מחמיץ בנגיחה מתוך הרחבה, הם נענשו. רוג'ר מרטינס, מהמצטיינים בשורות קולומביה, קיבל מסירה מחאמס רודריגס באגף, סטה למרכז ובעט בעוצמה לפינה הרחוקה כדי להעלות את קולומביה ליתרון 0:1 בדקה ה-71. מאותה נקודה מסי וחבריו נראו מיואשים, ובדקה ה-86 נענשו בשנית עם שער של המחליף דובאן ספאטה שעלה לכר הדשא חמש דקות בלבד לפני כן.

היה זה הניצחון הראשון של קולומביה על ארגנטינה אחרי 12 שנים ותשעה מפגשים, וכעת הם נמצאים בעמדת זינוק מצוינת לסיים בראשות בית ב'. ארגנטינה ומסי, לעומת זאת, כבר עכשיו נמצאים בעמדה מסוכנת ויהיו חייבים לנצח את המשחק הבא מול פראגוואי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני נבחרת קולומביה חוגגים. GettyImages
ניצחון מוצדק לחלוטין. קולומביה חוגגת/GettyImages
שחקן נבחרת פרו כריסטופר גונסאלס. רויטרס
חגג מוקדם מדי. גונסאלס/רויטרס

ונצואלה - פרו 0:0

הכל היה לנו במשחק הזה - הכל מלבד שערים, למרבה הצער, מה שאומר שהכל עדיין פתוח בבית א'. פרו פתחה טוב יותר וכבר בדקה השביעית מצאה את הרשת, כשכריסטופר גונסאלס שעט על כדור חוזר ובעט פנימה. אלא שהשופט נעזר במערכת ה-VAR, ולאחר בדיקה שארכה כשלוש דקות פסל את השער בטענת נבדל. ההזדמנות הגדולה הבאה הגיעה ממש על סף הירידה לחדרי ההלבשה, כשכריסטיאן קואבה סחט הצלה מצוינת משוער ונצואלה ווילקר פארינס.

בדקה ה-65 שוב כבשו הפרואנים, ושוב השער נפסל בשל נבדל - הפעם היה זה ג'פרסון פרפאן, וללא ה-VAR. עשר דקות לאחר מכן הורחק לואיס מאגו בכרטיס צהוב שני ומיד לאחר מכן כמעט ראה מהספסל את נבחרתו סופגת, אולם שוב היה זה פארינס המצוין, הפעם עם הצלה מדהימה מבעיטה חזקה של אדיסון פלורס. זה נגמר ב-0:0, במשחק עם 28 בעיטות לשער מצב שתי הקבוצות (17 של פרו, 11 של ונצואלה), עשר מתוכן למסגרת (5:5).

שוער נבחרת ונצואלה ווילקר פארינס. רויטרס
גיבור המשחק. פארינס מציל את ונצואלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully