וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו על שריקות הבוז של הקהל בהפסקה: "זה טבעי"

הברזילאי שבלט עם צמד ב-0:3 על בוליביה במשחק הפתיחה של קופה אמריקה, לא התרגש: "הם לא אהבו את מה שראו במחצית הראשונה"

יוטיוב

בווידאו: ליאונל מסי ונבחרת ארגנטינה מתכוננים לקופה אמריקה

קופה אמריקה 2019 יצא לדרך הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק הפתיחה בו המארחת ברזיל ניצחה 0:3 את בוליביה בסאו פאולו. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה מאופסת אשר גרמה לקהל הביתי לשרוק בוז לנבחרת שלו, אבל במחצית השנייה השחקנים של טיטה הראו אופי והציגו כדורגל משובח בדרך לניצחון על היריבה שמדורגת הכי נמוך בטורניר. פיליפה קוטיניו כיכב עם צמד (50 ו-53) ואברטון, שנכנס כמחליף בדקה ה-84, כבש שער נהדר אחרי דקה אחת בלבד כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

כוכב הערב היה כמובן קוטיניו, שסיים עונה אישית מאכזבת מאוד בברצלונה. הוא התייחס תחילה לשריקות הבוז של הקהל בהפסקה כשהתוצאה עוד הייתה 0:0 ואמר: "זה טבעי, זה חלק מכדורגל ואני מבין אותם. הם באו לראות את הנבחרת שלהם מנצחת ולא אהבו את מה שקרה במחצית הראשונה. האוהדים מצפים מאיתנו להרבה, אבל אני אוהב את זה כי זה עוזר לנו לשחק טוב יותר".

על המשחק עצמו: "אחרי השער הראשון הלחץ השתחרר, ושיחקנו טוב מאוד. אסור שהתוצאה תטעה, זה היה משחק קשה. כל משחק ראשון בכל טורניר הוא קשה, ובוליביה קבוצה טובה. המאמן אמר לנו שזה לא יהיה פשוט ושחשוב שנהיה סבלניים. זה מה שעשינו, והשגנו את הניצחון". במשחקה הבא שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי, ברזיל תפגוש את ונצואלה.

שחקן נבחרת ברזיל פיליפה קוטיניו חוגג. GettyImages
פתח את הטורניר ברגל ימין. פילפה קוטיניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully