וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ברזיל ניצחה 0:3 את בוליביה

הסלסאו הוציאו לדרך את הטורניר הביתי עם ניצחון קליל בסאו פאולו. פיליפה קוטיניו הרגיע אחרי מחצית מאופסת ובלט עם צמד (50 בפנדל ו-53), אברטון המחליף קינח אחרי דקה אחת על המגרש (85)

יוטיוב

קופה אמריקה 2019 יצא לדרך הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק הפתיחה בו המארחת ברזיל ניצחה 0:3 את בוליביה בסאו פאולו. בערב שבת (22:00) ייערך המשחק השני בבית א' בין ונצואלה לפרו.

שחקן נבחרת ברזיל פיליפה קוטיניו חוגג. רויטרס
צמד במשחק הפתיחה. פיליפה קוטיניו חוגג/רויטרס

ברזיל - בוליביה 0:3

למרות שהצל הכבד של ניימאר ממשיך לרחף מעל המחנה הברזילאי, המארחים (שעלו בלבן) ידעו שהם מוכרחים לשים הכל בצד ולפתוח את הטורניר ברגל ימין בדרך למטרה היחידה: להניף את הגביע היבשתי היוקרתי אחרי בצורת של 12 שנה על אדמת ברזיל. יותר מ-46 אלף צופים הגיעו לאצטדיון בסאו פאולו למפגש נגד היריבה שמדורגת הכי נמוך בטורניר, אבל הם נאלצו לצפות במחצית ראשונה חסרת שערים למרות שליטה מלאה של הסלסאו. במחצית השנייה כבר הכל הסתדר: פיליפה קוטיניו הדועך, שסיים עונה אישית מאכזבת, היה מצוין והעלה את ברזיל ליתרון כפול עם פנדל (50) ושער נוסף (53) שהרגיע את המארחים. חלוצה של גרמיו, אברטון, עלה כמחליף בדקה ה-84 וכעבור דקה אחת בלבד הרשית כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:3 קליל לברזיל במשחק הפתיחה.

עוד באותו נושא

לואיס סוארס חושף: למה ליאו מסי פגוע ממה שאומרים עליו בארגנטינה?

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ברזיל אברטון חוגג. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש אחרי דקה. אברטון/רויטרס

ונצואלה - פרו (22:00, ספורט 1 ו-HD)

הנבחרת של ריקרדו גארקה הציגה יכולת לא רעה בכלל במונדיאל 2018, אבל מאז - למרות ששמרה כמעט על אותו סגל - היא מקרטעת. כמו בכל טורניר בשנים האחרונות, גם הפעם השם הבולט אצל הפרואנים הוא פאולו גררו בן ה-35. מנגד, ונצואלה נראית כמו משוכה לא פשוטה בהתחשב בכך שהביסה 0:3 את ארצות הברית במשחק ההכנה האחרון לפני הקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully