וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס חושף: למה ליאו מסי פגוע ממה שאומרים עליו בארגנטינה?

חברו הטוב של הפרעוש סיפר לפני פתיחת הקופה אמריקה: "המאמנים בארגנטינה ביקשו ממנו עצות והוא אמר להם, 'קבלו את ההחלטות בעצמכם'"

יוטיוב

בדרום אמריקה ממשיכים להתכונן לטורניר הקופה אמריקה שייצא לדרך עם מפגש בין המארחת ברזיל לבוליביה הלילה (3:30, בין שישי לשבת) . רגע לפני שריקת הפתיחה, התראיין חלוץ נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס, וסיפר איך הביקורות בארגנטינה משפיעות על חברו לברצלונה, ליאונל מסי.

"לאו הרבה פעמים נפגע ממה שאומרים או כותבים בארגנטינה", אמר סוארס, "אני איתו כבר לא מעט שנים, אני שומע שאומרים 'לאו אומר ככה וככה'... אני חי איתו ומכיר אותו והוא אף פעם לא אומר כלום. בנבחרת ארגנטינה היו מאמנים ששאלו אותו שאלות וביקשו ממנו עצות וכל מה שהוא אמר להם זה לקבל את ההחלטות בעצמם".

למרות שהצעיד את ברצלונה לתארים רבים, למסי אין עדיין גביע עם הנבחרת הבוגרת של ארגנטינה. האלביסלסטה אמנם זכו בקופה אמריקה 14 פעמים, אבל האחרונה ביניהם הייתה ב-1993. ובגלל זה נשמעות לא מעט ביקורות עליו, כמו גם האשמות שהוא מעורב בבחירת הסגל וההרכב.

סוארס הוסיף: "אנחנו מדברים הרבה. הוא בנאדם, הוא נפגע כשמבקרים אותו ומדברים על המשפחה שלו. כדורגלן צריך לדעת להתמודד עם ביקורת, אבל רק כזו מקצועית שנוגעת ליכולת שלו על המגרש".

עוד בנושא

"שער ממצב בלתי אפשרי". ארגנטינה מתרגשת ממסי לקראת הקופה
ליאו מסי מודה: "ארגנטינה אינה מועמדת לזכייה בקופה אמריקה"
ניימאר שוב יעיד במשטרה, פלה מיואש: "נהיה קשה להגן עליו"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה חוגג. רויטרס
לוקח את הביקורות אישית. מסי במדי ארגנטינה/רויטרס
שחקני ברצלונה לואיס סוארס, ליאונל מסי. רויטרס
"הוא נפגע כשמדברים על המשפחה שלו". סוארס עם מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully