וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שער ממצב בלתי אפשרי". ארגנטינה מתרגשת מליאונל מסי לקראת הקופה

די מריה סיפר: "אני כל כך נהנה מהאימונים, 'הגמד' הוא משהו שאי אפשר להסביר. כשהוא עם הכדור, אני הופך להיות צופה"

יוטיוב

נבחרת ארגנטינה ממשיכה להתכונן לקופה אמריקה שייצא לדרך בעוד שלושה ימים. במחנה של האלביסלסטה מאושרים מחזרתו של ליאונל מסי מפרישה קצרה ומקווים לזכות בתואר ראשון מאז 1993.

קשר פריס סן ז'רמן, אנחל די מריה, סיפר על ל-OLE: "הייתה לי הזדמנות לעבור לברצלונה לפני כמה ימים וזה לא קרה. האמת היא שהייתי מאוד נהנה לבלות עם מסי כל יום באימונים. כשהוא עם הכדור, אני הופך להיות צופה".

הקשר סיפר שהשחקנים בנבחרת מכנים את מסי "הגמד" והוסיף: "אני מאוד אוהב לשחק עם 'הגמד', אני גם מאוד אוהב לראות אותו באימונים. הוא מיוחד, משהו שאי אפשר להסביר. לפני כמה ימים מרקוס אקוניה העביר כדור רוחב לא טוב באימון - אף אחד בעולם לא יכול להבקיע ממסירה כזו - אבל מסי כבש בנגיעה אחת".

חברו הקרוב של מסי, סרחיו אגוארו, אמר מוקדם יותר ל"פוקס ספורטס": "אני כל כך רוצה לנצח בשביל לאו בגלל שהוא משחק בנבחרת המון זמן וסבל לא מעט. בכל פעם שאני מדבר איתו, אנחנו אומרים שאנחנו צריכים להתפלל שיום אחד זה יקרה ונזכה עם ארגנטינה בתואר".

ארגנטינה תשחק בבית ב', שם היא תפגוש את קולומביה, פרגוואי וקטאר שהוזמנה כאחת משתי אורחות (השנייה היא יפן). לאלביסלטה 14 זכיות בקופה אמריקה, אחת פחות מאורוגוואי שמובילה את הרשימה.

עוד בנושא:

ברזיל הביסה את הונדורס 0:7 במשחק הכנה לקופה אמריקה
לואיס סוארס החלים ונכלל בסגל אורוגוואי לקופה אמריקה

פלייר שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. AP
עושה נסים ונפלאות. מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully