וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר שוב יעיד במשטרה, פלה מיואש: "נהיה קשה להגן עליו"

בזמן שבברזיל משוכנעים שתיק האונס קורס, הכוכב יעיד בפעם השנייה. שחקן העבר תקף: "הוא עושה הכל מלבד לשחק כדורגל". עורך דינה הרביעי של המתלוננת: "מנסים לצייר אותה כמשוגעת, זה לא יקרה"

עריכת וידאו: מתן חדד

תיק האונס של ניימאר ממשיך להסעיר את עולם הכדורגל ולפלג את ברזיל: רבים מתושבי המדינה מאמינים לכוכב פריס סן ז'רמן, אולם יש גם כאלה שממשיכים להביע את אכזבתם מהתנהלותו של החלוץ - התנהלות שהחלה עוד לפני הפרשה האחרונה. הגדיל לעשות פלה, גדול שחקני ברזיל, שהתראיין בגרמניה ותקף את ניימאר: "נהיה קשה להגן עליו. הוא עושה הכל מלבד לשחק כדורגל. פגשתי אותו פעמיים ואמרתי לו, 'ילד, הכישרון הזה ניתן לך על ידי אלוהים. אבל מה שאתה עושה איתו מסבך את העניינים".

אגדת עבר נוספת, זיקו, הוסיף דברי ביקורת משלו: "ניימאר צריך להתמקד בקריירה שלו יותר ולזכות במשהו חשוב, כמו כדור הזהב. כרגע נראה שהוא לא מתרכז בדברים האלה".

ככל שהימים עוברים העניין סביב הפרשה מתנקז בעיקר לשני מוקדים: ברזיל וצרפת. בברזיל נחשפים עוד ועוד פרטים מהחקירה המתנהלת בימים אלה, וטוענים כי אחרי הכל, ספק רב אם התיק יגיע בכלל לכותלי בית המשפט. למרות שהמתלוננת נג'ילה טרינידאג'י ממשיכה לטעון שנאנסה, התשתית הראייתית נגד ניימאר הולכת ונחלשת ועל פי "גלובו", מסתמן שהכדורגלן המפורסם כלל לא יואשם באונס, אלא יואשם לכל היותר בעבירות של אלימות.

עוד בנושא

הראייה שהוסתרה ותיבת הפנדורה של המתלוננת: תיק ניימאר הולך ומסתבך
ברזיל תומכת בניימאר, המתלוננת: "אתה לא אלוהים, הצדק ייעשה"
פריס נושמת לרווחה: ניימאר ייעדר רק כחודש מהמגרשים

הסרטון המודלף מחדר המיטות

היום (חמישי) אחר הצהריים, בסביבות השעה 18:00 (שעון ברזיל), אמור להגיע ניימאר באמצעות מסוק לתחנת המשטרה סנטו אמארו, דרומית לסאו פאולו, כדי להעיד פעם שנייה במסגרת הפרשה. התחנה תהיה מאובטחת מהרגיל והגעתו של ניימאר תתבצע כמעט כמו מבצע צבאי, לטענת התקשורת הברזילאית. החלוץ אמור להגיב לטענות החדשות של המתלוננת, ולקבל את הגרסה שלו לאירועי ה-15 במאי בבית המלון בפריס.

נראה שהניסיונות לקעקע את אמינותה של טרינידאג'י צלחו: שלשום התפטר מתפקידו גם עורך הדין השני ששכרה בעקבות חילוקי דעות בין השניים, בנוסף לפקפוקים וסימני שאלה שהביע העו"ד בנוגע לגרסת המתלוננת. אמש טענה טרינידאג'י שעורך דינה היה זה שעמד מאחורי הפריצה לדירתה, במהלכה נגנב כביכול האייפד שבו, לטענתה, החזיקה ראיות חותכות נגד ניימאר. המשטרה בדקה את התלונה אבל לא מצאה סימני פריצה בדירה, וכמו כן איש האבטחה של הבניין טען בפני השוטרים שטרינידאג'י איימה עליה שתתנקם בו אם לא יספר שהבחין בפורצים בכניסה לדירתה.

עורך דינה הרביעי התראיין היום לתקשורת הברזילאית והביע תמיכה מלאה במתלוננת: "היא איבדה אמון בעורכי הדין הקודמים שלה, היו המון הדלפות. נדמה היה שהם מנסים להבהיר לעולם שהיא משוגעת, אבל זה לא יקרה".

גם המשטרה כבר מביעה ספק גדול בגרסת המתלוננת. אמש הובא לחקירה בעלה לשעבר של המתלוננת על מנת לספק עדות אופי אודותיה. האקס, אסטיבנס אלבס, ניהל מערכת יחסים סוערת עם טרינידאג'י ובשנת 2014 התלונן במשטרה על כך שהיא דקרה אותה.

עוד באותו נושא

הראייה שהוסתרה ותיבת הפנדורה של המתלוננת: תיק ניימאר הולך ומסתבך

לכתבה המלאה

בעקבות זאת, הסתכסכה טרינידאג'י גם עם המשטרה ואמרה לטלוויזיה הברזילאית: "המשטרה מושחתת, הכל מכור. ניימאר קנה את חפותו". במשטרת סאו פאולו הכחישו את ההאשמות, כמובן, והבהירו שהיחס לו ניימאר זוכה לא שונה מאף חשוד. "לא נסבול האשמות חסרות ביסוס מהסוג שיפגעו בתדמית של השוטרים שלנו", נמסר בהודעת המשטרה.

על פי כלי תקשורת ברזילאים, טרינידאג'י שכבר התלוננה בימים האחרונים שהיא סובלת מתסמינים של דיכאון מאז התפוצצות הפרשה, ספונה בביתה ו"מבודדת מהעולם". היא מחפשת כעת עורך דין שייצג אותה בחקירה.

האקס של המתלוננת אחרי החקירה במשטרה

במקביל, הפרשה מכה גלים גם בצרפת. אמש הושעו מתפקידם שני אנשי תקשורת מקומיים שלגלגו על המתלוננת בתוכנית טלוויזיה פופולרית, במהלכה תהו כיצד ניימאר "התפשר" על יחסי מין עם אישה "לא מושכת", לטענתם.

אנשי התקשורת, בהם כוכב העבר ז'רום רוטן, ציינו בתוכנית שטרינידאג'י "נראית כמו בחורה סוג ב'" ואמרו: "זה מה שניימאר יכול להשיג? זה ממש מאכזב. ציפינו לכוסית על, ובסוף הוא שוכב עם בחורה מליגה שלישית".

מאז הספיקו השניים, שמנחים את תוכנית הטלוויזיה בה צופים למעלה מ-350 אלף איש באופן קבוע, להתנצל פומבית, וגם רשת RMC שבה הועסקו הודיעה כי היא שוקלת את צעדיה נגד השניים. אמש הוחלט סופית כי השניים יפוטרו והתוכנית תרד מהאוויר.

"ציפינו לכוסית על, אבל היא בחורה סוג ב'": האמירה שעלתה לפרשנים ביוקר

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully