וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה ניצחה 1:3 את דרום קוריאה וזכתה במונדיאליטו

טורניר מפתיע במיוחד הגיע לסיומו עם מהפך של האוקראינים, שחגגו תואר ראשון בתולדותיהם. צמד של סופריאגה (34, 52) ביטל יתרון מהיר של קאנג'ין לי (5), ציטאשווילי חתם (89)

ולדיסלב סופריאגה שחקן נבחרת אוקראינה עד גיל 20. רויטרס
גיבור המשחק. סופריאגה/רויטרס

אוקראינה זכתה הערב (שבת) לראשונה בתולדותיה במונדיאליטו, כשגברה בגמר אליפות העולם עד גיל 20 1:3 על דרום קוריאה. היה זה טורניר מפתיע במיוחד, ובסיומו חגגו האוקראינים ניצחון שלישי ברציפות בשלבי הנוקאאוט בהפרש של שער אחד: ברבע הגמר ניצחו 0:1 את קולומביה ובחצי הגמר התגברו על איטליה באותה תוצאה. הקוראינים יישארו עם המחמאות בלבד, לאחר טורניר היסטורי מבחינתם, שהסתיים בגמר ראשון בתולדותיהם.

הפתיחה של דרום קוריאה דווקא היתה מצוינת, כשקיבלה פנדל כבר בדקה השלישית. סה יון קים הוכשל ברחבה ואחרי התייעצות עם ה-VAR הוחלט שהייתה עבירה ושהיא אכן הייתה ברחבה. קאנג'ין לי בעט מהנקודה הלבנה פנימה בדקה החמישית וקבע 0:1. האוקראינים השוו בדקה ה-34 מרגליו של ולדיסלב סופריאגה, שניצל טעות בהגנה ובעט מקרוב פנימה את ה-1:1. אותו סופריאגה היה אמון גם השלמת המהפך, כשקיבל כדור עומק מצוין וקבע בדקה ה-52 1:2. את הדובדבן על הקצפת הניח גיורגי ציטאשווילי מדינמו קייב, שדהר מקו מחצית המגרש וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89.

מלך שערי הטורניר הוא ארלינג בראוט הלאנד הנורבגי, שסיים עם תשעה שערים - את כולם כבש ב-0:12 על הונדורס.

שחקני נבחרת אוקראינה עד גיל 20 חוגגים, ולדיסלב סופריאגה. רויטרס
תואר היסטורי. אוקראינה חוגגת/רויטרס

המצטיינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully