וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה לבנה: ריאל מדריד שואפת למכור 12 שחקנים ב-22 ימים

לפי אס, זידאן לא רוצה להתחיל את אימוני הקבוצה עם שחקנים שאינם בתכניות המקצועיות של המועדון בשמיני ליולי

ריאל מדריד TV

ריאל מדריד ביצעה כבר מספר החתמות מרשימות לקראת העונה הבאה, בראשן אלה של לוקה יוביץ' תמורת 60 מיליון יורו ושל אדן הזאר תמורת 100 מיליון יורו. כדי להשלים את המהפכה שזינדין זידאן רוצה לראות בקבוצה וכדי לעמוד בחוקי הפייר פליי, הבלאנקוס שואפים למכור לא פחות מ-12 שחקנים עד לתחילת האימונים בשמיני ליולי. בריאל מעוניינים מאד להימנע ממצב שבו שחקנים שלא נמצאים בתכניות של המאמן הצרפתי יתחילו את העונה במדריד, ולהתחיל לבנות את הקבוצה מחדש בצורה חלקה ועם חדר הלבשה מלוכד.

עוד בנושא:

בופון רומז על פרישה: "אולי אצא לשנת חופש ואחזור בתפקיד אחר"
העברות בעולם, 16.6: סלאח דחה את ריאל ויובנטוס, בייל לבאיירן מינכן?
צ'לסי תכריע בעניין למפארד עד אמצע השבוע: "תהיה לו סמכות אמיתית"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
רוצה התחלה חלקה. זידאן/רויטרס

בגזרת השוערים, קיילור נבאס צפוי לעזוב, כאשר הוא מחוזר על ידי פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד. במרכז ההגנה צפויים להשאר סרחיו ראמוס ורפאל וראן, והרכש החדש אדר מיליטאו. על המקום שנותר יאבקו נאצ'ו פרננדס וחסוס ואייחו. בעמדת המגן השמאלי תיאו הרננדס שמושאל לריאל סוסיאדד לא נמצא בתכניות של זידאן וימכר, וגם סרחיו רגילון לא הרשים את זיזו וישחק שנה הבאה הבאה מחוץ למדריד, יכול להיות בהשאלה.

מרקוס יורנטה עשוי לעבור לאתלטיקו מדריד במידה וזו לא תצליח לשמור על רודרי, אבל בכל מקרה הוא לא נמצא בתכניות של זידאן ויעזוב. קשר נוסף שלא ימשיך בריאל הוא מתאו קובאצ'יץ', שאמנם מסיים תקופת השאלה בצ'לסי, אבל יחסיו עם זידאן עלו על שרטון בתקופתו בברנבאו והוא יחפש מועדון חדש.

שחקן צ'לסי מתאו קובאצ'יץ'. אתר רשמי צ'לסי, אתר רשמי
לא ביחסים טובים עם זידאן. קובאצ'יץ'/אתר רשמי, אתר רשמי צ'לסי

גם דני סבאיוס נמצא ביחסים לא טובים עם זידאן והצרפתי כבר הבהיר לו שאינו ימשיך בקבוצה. עם זאת, בריאל חוששים שיתקשו למצוא מועדון שיסכים לרכוש אותו ולכבד את תנאי החוזה שלו בקבוצה. חאמס רודריגס שהיה מושאל לבאיירן מינכן גם לא צפוי לחזור ללבוש לבן, ואחרי שהגרמנים לא מימשו את אופציית הרכישה שלו ריאל תנסה למכור אותו. נאפולי מתעניינת.

בהתקפה הלבנה יהיה מהפך כאשר גארת' בייל עומד למכירה. כמוהו, כנראה שגם לוקאס ואסקס וברהים דיאס יפנו את מקומם, למרות שזידאן רוצה שישארו. אם יצליח המאמן להשאיר אחד מהשניים, מרקו אסנסיו יהיה הבא שייסיים את דרכו במדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully