וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו לאן? ברצלונה והשחקן מעוניינים בפרידה, אך לא בכל מחיר

הכוכב הברזילאי לא רוצה לקצץ בשכרו, ומעט קבוצות יוכלו לעמוד בתג המחיר הגבוה שלו, שעומד על 100 מיליון יורו על פי מונדו דפורטיבו. האם יישאר בברצלונה גם בעונה הבאה?

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי סיום עונה מאכזב, בברצלונה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. לקבוצה הקטאלנית יש רשימת קניות לא קטנה, אך כדי שתצליח לרכוש את השחקנים הרצויים, עליה להיפרד מכמה כוכבים. אחד מהשחקנים היותר מאכזבים בעונה שעברה הוא קוטיניו, שנדמה כי איבד הרבה מהביטחון שלו ואינו מצליח להביא את יכולותיו ליידי ביטוי.

לפי עיתון מארקה, הברזילאי, שרבים סימנו אותו כמחליף של אנייסטה, צפוי לעזוב בקיץ הקרוב אחרי שתי עונות בלבד אצל האלופה הספרדית. רבים מייחסים את העונה החלשה של קוטיניו לכך שלא לגמרי הסתגל לסגנון הברצלונאי, ובחלקים גדולים מהעונה נראה כבוי. מנגד, במשחקה הראשון של ברזיל בקופה אמריקה הבקיע צמד, והשתיק חלק ממבקריו.

עוד בנושא

קוטיניו אחרי קריאות הבוז של אוהדי ברזיל: "מבין את זה, זה טבעי"
קופה אמריקה: ברזיל ניצחה 0:3 את בוליביה
מסי זעם על כר הדשא ה"מזעזע", בארגנטינה קוטלים: "נגמרו לו התירוצים"

שחקן נבחרת ברזיל פיליפה קוטיניו חוגג. GettyImages
הראה יכולת טובה. קוטיניו/GettyImages

בעיתון הספרדי גם כן כתוב שקוטיניו מעוניין לעזוב את ברצלונה, אך הוא יודע שמשכורתו הגבוהה (13.5 מיליון יורו נטו לעונה למשך שלוש שנים נוספות) תהיה מכשול בכל משא ומתן מאחר שהוא אינו מעוניין לקצץ משמעותית בשכרו. בנוסף, אלופת ספרד מאד לא רוצה למכור את קוטיניו בהפסד גדול, מאחר שהוא נקנה בלא פחות מ-160 מיליון יורו ונחשב לרכש לטווח ארוך, לאחד שיכול להביא יצירתיות וראיית משחק מפותחת לקבוצה. בברצלונה מחכים להצעה הנכונה עבור השחקן, וישנה סבירות שיישאר בברצלונה גם בעונה הבאה אם לא תגיע ההצעה המתאימה. במונדו דפורטיבו נכתב כי תג המחיר של קוטיניו יעמוד על לפחות 100 מיליון יורו.

אחת המועמדות הבולטות לקלוט את הכוכב הברזילאי היא פריס סן ז'רמן, לה יש את האמצעים לשלם את שכרו, ומעוניינת לשדרג את הסגל שלה כדי להגשים את השאיפות הגדולות של בעליה- זכייה בליגת האלופות. גורם נוסף שיכול לקרב את קוטיניו לעיר האורות היא החברות שלו עם ניימאר. השניים משתפים פעולה בנבחרת ברזיל מגיל צעיר וידועים כחברים טובים בנבחרת. אם ניימאר ירצה שקוטיניו יגיע, לא מן הנמנע שיפעיל לחץ על בעלי הקבוצה ויביא לרכישתו.

אפשרות נוספת העומדת בפני קוטיניו היא חזרה לאנגליה, שם שיחק בעבר במדי ליברפול והפך לכוכב העל שהוא היום. כל קבוצות הטופ 6 באנגליה כרגע מועמדות לקלוט אותו, אך מנצ'סטר סיטי היא המועמדת המרכזית להצליח להנחית את קוטיניו באיתיחאד. לאלופת אנגליה יש את האמצעים הכלכליים ותציע לשחקן להשתלב באחת מקבוצות הכדורגל ההישגיות ביותר בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully