וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי זעם על כר הדשא ה"מזעזע", בארגנטינה קוטלים: "נגמרו לו התירוצים"

מסי "עצוב, כועס ומאוכזב" אחרי ההפסד בפתיחת הקופה ומתנצל בפני האומה, אבל בארגנטינה כבר לא חסים עליו: "הוא האשם העיקרי". בברצלונה גוננו: "הוא מוקף בשחקנים איומים"

יוטיוב

זה שוב קורה לו: ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה פתחו הלילה (בין שבת לראשון) את הקופה אמריקה ברגל שמאל עם הפסד 2:0 לקולומביה, במשחק שהדגיש שוב, בפעם המי-יודע-כמה, כמה הכוכב הגדול של ברצלונה מתקשה כשהוא לובש את המדים הלאומיים.

מסי הציג יכולת חלשה מהרגיל, לא היה פעיל במיוחד על כר הדשא, ולמעט נגיחה אחת שחלפה בסמוך לקורה בפתיחת המחצית השנייה, כלל לא סיכן את השער. זהו המשך ישיר לכושר שמסי מציג בנבחרת במשחקים האחרונים: הוא לא כבש ב-10 מתוך 13 הופעותיו האחרונות במדי האלביסלסטה, ונשאר תקוע על שער אחד בלבד בשנתיים האחרונות במשחקים רשמיים של הנבחרת.

"ברור שאחרי משחק כזה אני עצוב, כועס ומאוכזב. לא לפתיחה הזו פיללנו", הודה מסי בסיום. "ההפסד הזה כואב ואני רוצה לבקש סליחה מארגנטינה, כי לא קל לראות את הנבחרת מתחילה טורניר גדול עם משחק מזעזע, ולהפסיד זו אף פעם לא תחושה טובה. כולנו שבורים מנטלית, וזה קשה". יחד עם זאת, מסי ניסה לשמור על פרופורציות ולהסתכל קדימה אל עבר המשחק הבא מול פראגוואי. "הפסדים כאלה יכולים לקרות. אם נתבכיין, לא נהיה מרוכזים במשחק הבא. אנחנו חייבים להמשיך הלאה. הקבוצה הזו מוכנה לאתגר, הטורניר רק התחיל".

עוד בנושא

ארגנטינה וליאו מסי פתחו את הקופה עם הפסד 2:0 מאכזב לקולומביה
סוארס חושף: למה ליאו מסי פגוע ממה שאומרים עליו בארגנטינה?
קוטיניו אחרי קריאות הבוז של אוהדי ברזיל: "מבין את זה, זה טבעי"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה מאוכזב. GettyImages
כר הדשא לא היה לטעמו. מסי/GettyImages

כמו רבים משחקני ארגנטינה וכמו המאמן ליאונל סקאלוני, גם מסי התלונן על כר הדשא באצטדיון בסלבאדור, שלטענת האלביסלסטה "פגע מאוד בסיכויים שלנו לשחק כדורגל כמו שצריך".

"זה לא תירוץ, רחוק מזה, אבל תנאי המגרש היו מזעזעים, מגעילים. היה בלתי אפשרי לשחק ככה", אמר מסי, וחבריו רודריגו דה פול ולאנדרו פארדס הצטרפו לטענות.

בארגנטינה לא אהבו את התלונות של שחקני ארגנטינה, גם לא את אלו של מסי. "הגענו לשלב שנגמרו לו התירוצים", נכתב באתר הפופולרי "קלארין". "מסי שוב לא נראה כמו עצמו. אפילו ההבזקים הקטנים, ההברקות הקטנות שהיו לו מדי פעם במדים הלאומיים נעלמו. הבעיה הזו כבר לא מצחיקה, היא סיסטמטית - מסי לא במיטבו בנבחרת ארגנטינה, ולמרות שזה לא לחלוטין תלוי בו, הוא בהחלט אשם".

באופן לא מפתיע, כלי התקשורת בברצלונה שוב התייצבו להגנתו של מסי. בעיתון הקטלאני "ספורט" קראה הכותרת הראשית: "אותה סיטואציה כמו תמיד", וצוין שמסי היה השחקן הטוב במגרש, אבל שוב סבל מהשחקנים ה"איומים" שמקיפים אותו.

ב"אל מונדו" טענו שקולומביה שמרה על מסי בצורה "ברוטלית" ונתנו את הגליץ' ה"מכוער" של חואן קואדרדו כדוגמא. בעקבות התיקול האגרסיבי התפתחו דחיפות וויכוחים בין שחקני הקבוצות.

עוד באותו נושא

קופה אמריקה: ארגנטינה וליאו מסי פתחו עם הפסד 2:0 מאכזב לקולומביה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
העיקר שבברצלונה מאשימים אחרים/GettyImages
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, אחרי תיקול של חואן קואדרדו, נבחרת קולומביה. GettyImages
ההגנה של קולומביה היתה ברוטלית מדי? מסי אחרי התיקול של קואדרדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully