וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הודיעה על מינויו של מאוריציו סארי למאמנה החדש

האיטלקי בן ה-60 עזב את צ'לסי באופן רשמי וחתם לשלוש שנים בגברת הזקנה. יחליף על הקווים את מסימיליאנו אלגרי, שצפוי לצאת לשנת שבתון. ינסה להצעיד את יובה לאליפות תשיעית ברציפות

עריכה: מתן חדד

בווידאו: פול פוגבה מדבר על עזיבה אפשרית של מנצ'סטר יונייטד

זה היה באוויר, ועכשיו זה רשמי: יובנטוס הודיעה היום (ראשון) על מינויו של מאוריציו סארי למאמנה החדש. האיטלקי בן ה-60, שאימן בעונה האחרונה את צ'לסי, חתם לשלוש שנים ויחליף בתפקיד את מסימיליאנו אלגרי, שצפוי לצאת לשנת שבתון. הוא ינסה להצעיד את הגברת הזקנה לאליפות תשיעית ברציפות ויתרה מכך, לזכייה ראשונה בליגת האלופות אחרי 24 שנה. סארי מאוד מוערך במולדתו, בעיקר אחרי שש שנים נהדרות עם אמפולי ונאפולי. הוא אימן בעבר גם קבוצות כמו פרוג'ה, ורונה ואחרות. על פי הדיווחים, צ'לסי קיבלה על שחרורו כ-5 מיליון ליש"ט.

סארי הוליך את צ'לסי לזכייה בליגה האירופית בעונה שעברה, אבל בפרמיירליג הדברים נראו פחות טוב. אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקי ליגה בינואר ובפברואר; 2:0 לארסנל, 4:0 לבורנמות' ו-6:0 למנצ'סטר סיטי, באנגליה היו משוכנעים שהאיטלקי יפוטר. האוהדים לעגו לסגנון המשחק שהוא הנהיג בצ'לסי והפרשנים קטלו, אבל המאמן נשאר בכסאו עד סיום העונה וזכה בתואר ראשון בקריירת האימון שלו.

מנהלת הבלוז מרינה גרנובסקאיה אמרה היום: "בשיחות שהחלו לאחר גמר הליגה האירופית, הבהיר מאוריציו כמה שהוא רצה לשוב לאיטליה. הוא חשב שזה נכון עבורו להיות קרוב יותר למשפחתו ולטפל בהוריו המבגורים. מאוריציו עוזב את צ'לסי ביחד עם עוזריו ואנחנו מודים להם מאוד על שהובילו אותנו לזכייה בליגה האירופית ולמקום השלישי בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully