וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפולין לגלגו על נבחרת ישראל: "לא שיחקו בסגנון אירופאי, אפילו מול לטביה היה קשה יותר"

בתקשורת הפולנית הופתעו מה-0:4 הקליל על ישראל, ולא הבינו את המערך של הנבחרת: "בגלל זה ישראל כל כך מתקשה בחוץ". וגם: העיתונאי הישראלי שהרגיז את הרצוג

חאתם עבד אלחמיד, שחקן נבחרת ישראל, מול רוברט לבנדובסקי, נבחרת פולין. רויטרס
איך קרה המהפך? בפולין לא מבינים/רויטרס

אחרי הניצחון הגדול על נבחרת ישראל, בפולין בעיקר מופתעים הבוקר (שלישי) מה"מטמורפוזה" שעברה על הנבחרת המקומית. כמה ימים לפני המפגש מול ישראל הפולנים התקשו מאוד מול צפון מקדוניה, ואילו מול ישראל, שאמורה הייתה להיות יריבה חזקה, הפולנים חגגו ללא קושי וניצחו 0:4 מרשים. "קשה להסביר את המהפך שקרה בשלושה ימים", נכתב בטור פרשנות באתר przegladsportowy.pl, "במקדוניה השחקנים שיחקו באיטיות, אבל את ישראל הם השאירו חסרת אונים ולא אפשרו לה לעשות כלום. אבל לא הכל ורוד, אי אפשר לקחת תנומה אחרי משחק כזה, יש הרבה עבודה כדי להתמודד מול היריבות החזקות של אירופה".

עוד בנושא

הפסד ראשון בקמפיין: ישראל הובסה 4:0 בפולין
בנבחרת מגבים את הרוש: "היינו סופגים בכל מקרה"
ערן זהבי בסיום: "אנחנו עדיין במקום השני בבית"
אוסטריה וסלובניה הביסו ונצמדו לישראל בבית ז'

אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל במשחק מול פולין. AP
בפולין לא הבינו את המערך "האמיץ". הרצוג/AP

בטור פרשנות אחר באתר נכתב: "איך ייתכן שקבוצה משתנה ככה תוך שלושה ימים? הדבר הכי גדול שהשתנה זה היריבה. מיריבה שהמאמן שלה גרם לפולנים לחוסר נוחות, למאמן שאיפשר לפולנים לעשות את מה שהם הכי אוהבים... נדיר שבכדורגל הבינלאומי של ימינו נבחרות מגיעות למשחק חוץ כמו שהגיעה ישראל. אם מישהו משחק באומץ, זה כי הוא יכול. אם הוא לא יכול, הוא מנסה לצמצם פערים. אפילו המשחק מול לטביה היה קשה יותר לפולנים, כי היריבה באה בידיעה שהיא חלשה יותר, במטרה להקשות. ישראל באה בלי המודעות הזאת... הם שיחקו עם שלושה שחקני הגנה מול התקפה שכוללת את לבנדובסקי ופיאטק... הקשרים לא הראו נכונות לתמוך בהגנה... כבר בגול הראשון היו פערים עצומים בין הקישור לחלק האחורי... כדורגל אמיץ, כשיש לך שחקנים חלשים יותר משל היריבה, בדרך כלל נגמר רע... זה סגנון מאוד לא אירופאי, וזה לא מפתיע שיש לישראל כל כך הרבה בעיות במשחקי חוץ... המאמן הישראלי שיחק לידיים של פולין ונתן לה מתנה".

בנוסף, בתקשורת הפולנית הופתעו מהיחס של התקשורת הישראלית למאמן אנדי הרצוג. על פי הדיווח באתר "sport.pl", "העיתונאים הישראלים שאלו את המאמן 'איך זה אפשרי?', והרצוג התעצבן. 'אתה יכול להסביר את הכישלון? איך זה קרה?', שאל אחד העיתונאים את המאמן, שנראה בבירור עצבני".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לואי טהא, שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
הקישור לא עזר להגנה. טהא/רויטרס
ערן זהבי, נבחרת ישראל בכדורגל, מול נבחרת פולין. רויטרס
לא יריבה אמיתית. זהבי/רויטרס

יז'י בז'צ'ק, מאמן נבחרת פולין, אמר בסיום: "כבשנו את השער ברגע הנכון, ואחרי זה השתלטנו על המשחק. אני שמח שהשחקנים שלי עמדו בקצב. כולם נהנו מאוד על המגרש. מבחינת התוצאה, זה המשחק הכי טוב שלי בנבחרת. אני יודע שעוד מצפים לנו משחקים קשים יותר, אבל הנבחרת שלי בתהליך ומשתפרת כל הזמן. זה לא שלמדנו לשחק כדורגל בשלושה ימים שעברו מאז המשחק מול המקדונים. נראינו רע בסקופיה, והיום טוב יותר".

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully