וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "לא נעביר ביקורות, אנחנו עדיין במקום השני בבית"

ערן זהבי לקח אחריות אחרי התבוסה בפולין ("הגעתי למצבים שבימים טובים יותר הייתי עושה מהם שער") אבל מתעקש: "אם ננצח במשחק הבא הכל יחזור לקדמותו". הרצוג: "איבדנו את השיטה והדרך שלנו"

חזרה למציאות: נבחרת ישראל הובסה הערב (שני) 4:0 מול נבחרת פולין, ואחרי הניצחון הגדול מול לטביה, השחקנים של אנדי הרצוג ספגו מהלומה כואבת. במקביל, סלובניה הביסה 0:5 את לטביה (ששם בפרופורציות את הניצחון שלנו מול היריבה החלשה), אוסטריה חזרה מפיגור ל-1:4 על צפון מקדוניה (ורשמה ניצחון שני ברציפות), ואומנם ישראל עדיין במקום השני בבית, וישראל אומנם ספגה הפסד במגרש חוץ קשה מול יריבה איכותית בהרבה, אבל נדמה שהערב הזה הזכיר היטב לחובבי הכדורגל בישראל מה המקום הריאלי שלנו.

עוד בנושא
מוקדמות יורו: צפון מקדוניה - אוסטריה 4:1, ספרד - שבדיה 0:3
מוקדמות יורו 2020: נבחרת ישראל הובסה 4:0 על ידי נבחרת פולין

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
תמונה מייצגת. זהבי/רויטרס

ערן זהבי אמר בסיום: "עשינו מחצית ראשונה טובה מאוד והיינו צריכים להבקיע שער. הראינו אופי ויזמנו מצבים. אבל לא הבקעתי ואני לוקח את האחריות. במחצית השנייה קיבלנו פנדל שאני לא יודע אם היה ומפה המשחק כבר אבוד. אנחנו צריכים להרים את כולם. יש הרבה משחקים והרבה נקודות בקופה. אנחנו עדיין במקום השני ומקווים לשמור על זה".

על המשחק שלו באופן אישי אמר זהבי: "ברור שהיה לי הרבה יותר קשה היום. אבל עדיין הגעתי לחצאי מצבים שבימים טובים יותר הייתי עושה מהם שער. לא נעביר ביקורות, המשחק הזה נגמר. יש לנו משחק בית שאם ננצח אותו הכל יחזור לקדמותו".

אנדי הרצוג אמר בסיום: "היו לנו מצבים שהיינו יכולים להבקיע. לפולין לא היו הרבה מצבים במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה יצאנו מתכנית המשחק שלנו. צריך להיות מרוכזים במשחקים שכאלה. עשינו טעויות ושילמנו עליהן. אחרי הגול השני כבר לא היינו במשחק הזה. איבדנו את השיטה והדרך שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully