וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מגבים את הרוש: "העיייפות הכריעה, היינו סופגים בכל מקרה"

11.6.2019 / 3:50

השחקנים לא תלו את האשמה בשוער אחרי ה-4:0 בפולין והודו שהתקשו לשחק שני משחקים בשלושה ימים. כיאל התלונן על סחרחורות, הרצוג שומר על אופטימיות

ערן זהבי, נבחרת ישראל בכדורגל, מול נבחרת פולין. רויטרס
"זה לא היה היום שלנו"/רויטרס

הביטוי "לא נעים, לא נורא" מסכם היטב את האווירה בחדר ההלבשה של נבחרת ישראל אחרי התבוסה 4:0 אמש (שני) בידי פולין. בחישובים שעשו בנבחרת בתחילת הטורניר לא בנו על נקודות במשחק בוורשה ובסך הכול יש סיפוק ממה שהשיגו השחקנים עד כה בקמפיין. גם אנדי הרצוג ניגש בסיום לשחקנים ואמר להם: "תרימו את הראש, זה חלק מהכדורגל, במיוחד כשמנסים לשחק כדורגל ומגיעים למצבים. זה לא היה היום שלנו".

שחקנים בנבחרת הוסיפו על המשחק: "מזל שאת הרביעיה ספגנו במשחק השני ולא במשחק הראשון, כי היה קשה להתאושש. גם פיזית, חלק מהשחקנים לא משחקים באופן סדיר והיה קשה לשחק שני משחקים בתוך שלושה ימים, זה גם ההסבר לחלק מהטעויות בחצי השני. היו הוראות להמשיך ללחוץ קדימה בחצי השני, אבל הלכנו אחורה וגם הכדורים נעו אחורה, וחבל".

עוד בנושא

הפסד ראשון בקמפיין: ישראל הובסה 4:0 בפולין
ערן זהבי בסיום: "אנחנו עדיין במקום השני בבית"
אוסטריה וסלובניה הביסו ונצמדו לישראל בבית ז'

צפו בתקציר המשחק

למרות הכל, גם בין השחקנים היה מי שביקר את היכולת. "אסור היה להתפרק ככה, גם אם מפסידים לא מתרסקים, זה יכול גם היה להיגמר יותר מ-4:0", אמרו חלק מהשחקנים. "זה לא חכמה להפיל את זה על אריאל הרוש והשערים שיש לו חלק בהם, הייתה המון עייפות בחצי השני כך שהגולים היו מגיעים בכל מקרה". בירם כיאל חש סחרחורות לאחר הפגיעה בראשו והוחלף בחלק הראשון של המחצית השניה.

בנבחרת הודו ש"אנחנו לא ברמה של פולין, יכולנו אולי במשחק הירואי לגנוב כאן תיקו, אבל במצב של הבית הכל עדיין פתוח וצריך לחשוב קדימה, אין מה להתעסק במשחק הזה יותר". הנבחרת תנחת בצהריים בישראל כאשר השחקנים כבר משוועים לפגרת הקיץ הקצרה שנותרה להם.

עוד באותו נושא

זהבי: "לא נעביר ביקורות, אנחנו עדיין במקום השני בבית"

לכתבה המלאה
אריאל הרוש, שחקני נבחרת ישראל. AP
קיבל גיבוי. אריאל הרוש אמש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully