וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט נוטה לשתף את קאזינס במשחק 1: "שמים את כל הקלפים על השולחן"

הווריירס רוצים לבדוק את כושרו של הסנטר כבר במשחק הלילה (4:00, ספורט 5): "הוא עשוי לפתוח בחמישייה". טורונטו מודאגת מהפציעה שלאורי סוחב, דרייק מקבל אזהרה

עריכת וידאו: מתן חדד

פחות מ-24 שעות נותרו עד פתיחת גמר ה-NBA, ועדיין נותרו לא מעט שאלות פתוחות. אחת השאלות נוגעת לסגל שיעמוד לרשותו של מאמן גולדן סטייט סטיב קר: קווין דוראנט ייעדר בכל מקרה (למרות שהצטרף לווריירס לנסיעה לטורונטו, מה שאולי מרמז על הטבה במצבו), אולם אנדרה איגודלה מתאושש מפציעה כרונית ומידת כשירותו לא ברורה, וגם מעל מצבו של דמרכוס קאזינס מרחפים סימני שאלה.

יחד עם זאת, מסתמן שהווריירס מתכוונים לשתף את כל מי שרק יתאפשר להם לשתף במשחק 1, ולו כדי "לשים את כל הקלפים על השולחן בפתיחת הסדרה" - כך על פי דיווח ב"אתלטיק".

על פי הדיווח קאזינס התאושש לחלוטין מהפציעה, כבר לא חש כאבים, מתאמן קרוב לשבוע ומתעקש לקחת חלק במשחק, למרות ש"באימונים הוא לא נראה טוב במיוחד", על פי גורם בווריירס.

עוד בנושא

מי שחלם: הדרך הבלתי אפשרית של ניק נרס לבמה הכי נוצצת בכדורסל
אלוף האלופים: מצעד השחקנים הכי חשובים בסדרת גמר ה-NBA
"זו תהיה סגירת המעגל המושלמת": ההזדמנות הגדולה של קרי בגמר
סטיב קר מתרגש: "אף אחד מאיתנו לא יכול היה לדמיין שנגיע לכאן"
לאונרד: "אני רואה ילדים עם חולצות ומתרגש, בשביל זה אנחנו משחקים"

דמרכוס קאזינס, גולדן סטייט ווריירס חוגג. רויטרס
התאוששות מהירה מהצפוי. קאזינס/רויטרס

יחד עם זאת, צוין בדיווח ש"הווריירס נוטים לשתף את קאזינס במשחק בעיקר כדי לבחון את מצבו. זה אומר שהוא עשוי לפתוח בחמישייה, או להוביל את החמישייה השנייה בפתיחת הרבע השני והרביעי. בכל מקרה, הנטייה היא להשליך אותו למים העמוקים כבר בהתחלה כדי לראות אם הוא מסוגל לשחות".

על פי גורמים בווריירס, חלק מהסיבות לכך שקאזינס ישותף נוגעות להיכרות המוגבלת של הקבוצה עם היריבה מנגד. "זו לא יוסטון או פורטלנד, יריבה שגולדן סטייט התמודדה איתה המון פעמים, זה מצ'אפ זר לחלוטין שהחוקים אליו עדיין לא נקבעו", נכתב ב"אתלטיק".

כך או כך, גולדן סטייט לא בטוחה כיצד קאזינס, שבקושי שיחק בפלייאוף במהלך הקריירה ומעולם לא נטל חלק במעמד יוקרתי כמו הגמר, ייכנס לעניינים בנסיבות כאלה, אחרי היעדרות ממושכת כזו. בקבוצה חוששים שהנסיון לשלב את קאזינס, שידוע במשחק איטי ובדומיננטיות עם הכדור, יפגע בשטף ההתקפי שהקבוצה הציגה מאז הפציעה של קווין דוראנט.

אמש דריימונד גרין מצא הקבלה מעניינת למצב של קאזינס. "זה כמו שתיקח ילד שגדל בפרברים והלך כל החיים לבית ספר פרטי, ותזרוק אותו יום אחד בשכונה ותצווה עליו לשרוד. זה לא פשוט בכלל".

כמו כן, לקראת המשחק גרין המשיך להתעקש שהוא שחקן ההגנה הטוב בכל הזמנים. "בתור אדם תחרותי אתה תמיד רוצה לעשות משהו משמעותי. אם אתה לא מנסה להיות הטוב אי פעם במה שאתה עושה, נכשלת עוד לפני שהתחלת", הסביר אמש במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "זה קו החשיבה שלי מאז שאני זוכר את עצמי - שאני הכי טוב במה שאני עושה. בכל יום שאני עולה על הפרקט אני מנסה להוכיח את זה. כדי להגיע לזה, אתה חייב להאמין בזה. אתה לא הופך להיות גדול סתם כך, בטעות".

בזמן שגולדן סטייט נאבקת עם פציעות, גם טורונטו לא חפה מהן. אמש סיפר קייל לאורי שהוא משחק במשך רוב הפלייאוף עם פציעה מתמשכת באצבע. "במהלך משחקים, אני לא מרגיש את האגודל בכלל. זה מפריע לי בעיקר בכל מה שקשור למסירה. אני אוהב למסור, יודע למסור, ולמען האמת, המצב הזה מקשה עליי מאוד לעשות את זה".

לאורי הוסיף ש"אני לא רוצה לדבר על זה יותר מדי, לא התלוננתי על זה עד עכשיו ולא אתלונן בהמשך. לא אכפת לי מזה, אני ממשיך לשחק וזה הכל".

"כוכב" נוסף של טורונטו, הראפר דרייק שנחשב לאוהד מספר 1 של הקבוצה, נתקל גם כן בקשיים לפני ההופעה ההיסטורית של הראפטורס בגמר. אמש דווח ב-ESPN שראשי הליגה פנו לטורונטו בבקשה להסדיר את העניינים סביב הראפר המפורסם, שבמהלך המשחקים בגמר המזרח ישב צמוד למאמן ניק נרס ואף בא איתו במגע פיזי - דבר אסור על פי תקנון הליגה.

קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. GettyImages
לא מרגיש את האצבע במהלך משחקים. לאורי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully