וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד: "אני רואה ילדים עם חולצות ומתרגש, בשביל זה אנחנו משחקים"

כוכב טורונטו דיבר במסע"ת לקראת פתיחת גמר ה-NBA, לאורי: "יש בינינו יחסים מעולים". קרי: "אני אוהב את האנרגיות שלנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום גמר המערב

טורונטו וגולדן סטייט יפתחו מחר בלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, ספורט 5) את סדרת גמר ה-NBA לעונת 2018/19. היום ערכו שתי הקבוצות את היום הפתוח שלהן לתקשורת לקראת הסדרה.

מאמן האלופה סטיב קר אמר: "בזמן שהייתי פרשן תמיד חשבתי ששני האולמות הכי חמים היו בטורונטו ובאורקל שלנו. שתי הקבוצות לא היו טובות, אבל שני האולמות היו מלאים ויכולת להרגיש את ההתלהבות. אנחנו רואים ומרגישים כמה זה חשוב לכל קנדה. זה נהדר למשחק, זה מרגש".

על קוואי לאונרד אמר מאמן גולדן סטייט: "הוא שיחק מצוין נגדנו ב-2017 וסן אנטוניו הביסה אותנו אז. קוואי היה ה-MVP של הסדרה ב-2014 וחמש שנים לאחר מכן הוא מבוגר יותר וחכם יותר, הוא ראה עוד דברים. ככל שאתה מתבגר בקריירה, במיוחד כשאתה שחקן ברמה שלו, אתה מבין את המשחק טוב יותר וקולט דברים שהיריבה שלך עושה. הוא סופרסטאר בליגה הזו".

על דריימונד גרין: "הוא נהדר במגרש ומחוצה לו, הוא מנהיג שלנו והוא רזה ונכנס לכושר טוב בחודשים האחרונים. אפשר לראות את זה במשחקים. הוא בחור שונה, הוא נראה אחרת, הוא מהיר יותר. הביטחון הזה אפשר לו להיות חזק יותר במגרש. כשאתה משחק טוב ומרגיש טוב לגבי עצמך, קל יותר לשמור על הרגשות שלך. היה תסכול מוקדם יותר בתחילת העונה כשהוא שיחק פחות טוב, אבל עכשיו הוא נמצא בשיאו. הוא בכושר מעולה ומציג רמה מדהימה".

גארד גולדן סטייט סטף קרי: "בארבע השנים האחרונות טורונטו תמיד הייתה באזור, הגיעו לפלייאוף ונאבקו על המקומות הגבוהים. השנה הם הצליחו לעבור את המשוכה. לפני חמישה ימים או משהו כזה הם ניצחו את המשחק השישי שלהם בסדרה ואז התחלנו לחשוב מה יהיה. שיחקנו הרבה פעמים מול קליבלנד בגמר וזה שונה, אבל כל שנה הייתה שונה נגד קליבלנד. אנחנו רודפים אחרי מטרה עם כל הרעש סביבנו. יש לנו אתגר אדיר לפנינו עכשיו ואני אוהב מאוד את האנרגיה שאיתה אנחנו מגיעים לגמר".

פורוורד הצהובים-כחולים קליי תומפסון: "אנחנו באמצע של השושלת, אנחנו עדיין רצים. אני מקווה שאחרי שהכול ייגמר אנשים יזכרו אותנו בגלל הכישרון שלנו, היכולת שלנו לשחק את המשחק בצורה קבוצתית והעקביות שלנו לשחק כך בכל עונה".

קוואי לאונרד שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
מתרגש. קוואי לאונרד/רויטרס

כוכב טורונטו קוואי לאונרד התייחס לרגשות לקראת המשחק ואמר: "אנחנו מתרגשים, רוצים כבר להגיע למשחק ולשחק. כשהייתי צעיר ושיחקתי בגמר הראשון, הייתי בן 20 בעונה השנייה שלי בליגה ולא ידעתי למה לצפות. אבל עכשיו כשאני מחכה לגמר השני, אני יודע למה לצפות. אנחנו משחקים נגד קבוצה שאנחנו מכירים, זה אותו משחק, זה חמישה על חמישה. אנחנו צריכים לשחק חזק. היינו כאן 41 פעם במהלך העונה הסדירה, אתה רואה בכל העיר שילדים וילדות הולכים עם כובעים וגופיות משחק, כולם מתרגשים מאוד וזו הייתה שנה מרגשת. זה משמעותי לי מאוד, לראות כך את האנשים. בשביל זה אני משחק. אני תמיד מנסה להיות השחקן הכי טוב שאני יכול להיות. אני שמח ומרוצה ממה שהשגתי בקריירה. אני רוצה ליהנות מהכדורסל".

פסקאל סיאקם הוסיף: "זה ששיחקתי הרבה עזר לי מאוד. הצלחתי לשפר את הקליעה, אני מבין יותר את המשחק וזה עזר לי לשפר את ההגנה. אלה דברים שלא ידעתי בעבר. למדתי את המשחק טוב יותר. זה רק עוד יום? זה לא עוד יום, זה גמר, זו תקופה מרגשת, כולם צופים וזה רגע חשוב. אני מתרגש מאוד, כל המשפחה שלי מגיעה כדי לצפות במשחק. אני מחכה לזה כבר. אני אוהב לבלות עם המשפחה שלי לפני משחקים ולהירגע לפני המשחקים".

קייל לאורי התייחס לשינוי העונה לעומת העונות האחרונות ואמר: "המטרה שלי תמיד הייתה לשחק הכי חזק שאפשר כדי לנצח וזה הדבר הכי חשוב. קוואי ואני ביחד הרבה, פיתחנו מערכת יחסים טובה במגרש ומחוצה לו. הוא בחור נהדר ובחור רגיל כמו כל אחד אחר. בחור מגניב. הוא בחור כיפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully