וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ארנסטו ואלוורדה ימשיך כמאמן ברצלונה

למרות דיווחים רבים על הפיטורים הקרבים ובאים, המאמן זכה לתמיכת הנשיא ברתומאו שהחליט להשאירו לעונה נוספת ויפרסם הצהרה בהמשך

יוטיוב

הבוקר דווח בתקשורת הספרדית כי סיום דרכו של ארנסטו ואלוורדה בברצלונה קרוב מתמיד, והודעת הפיטורים צפויה עוד במהלך היום, אבל הערב (שלישי) פורסם כי הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו החליט להשאיר את המאמן בתפקידו וימסור הצהרה בנושא מאוחר יותר.

בצל הדיווחים הרבים על האפשרות שיפוטר, ואלוורדה נהנה כל העת מתמיכת הנשיא. "בכל ברצלונה מתעקשים שמדובר בחדשות כוזבות", נכתב מוקדם יותר ב"מונדו דפורטיבו" בנוגע לשמועות על סיום דרכו של המאמן, ואכן נראה כי המועדון בחר לתת אמון במאמן הנוכחי. רוברטו מרטינס, שהוזכר במהלך היום כמועמד המוביל להחליף את ואלוורדה, ימשיך בנבחרת בלגיה.

עוד בנושא:

הכאוס בברצלונה נמשך: ואלוורדה "ניתק מגע", ברתומאו מתכונן "לערוף ראשים"
ברצלונה והמשבר: מסי ארגן "פגישת חירום", סוארס מגיב ל"אלה שמנסים לפגוע"
הכי רחוק ממורשת קרויף: ואלוורדה הפך את ברצלונה לקבוצה פחדנית ושבלונית
ואלוורדה מתעקש ש"אני מרגיש בסדר", ברתומאו תומך ומבהיר: "יהיו שינויים"

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
לא הולך. ארנסטו ואלוורדה/רויטרס

ומה לגבי הסגל? ב"ספורט" טוענים שהבלאוגרנה מתכוונים לשחרר לא פחות מתשעה שחקנים בקיץ כדי להיפטר משומנים עודפים ולפנות מזומנים לרכש עתידי. השחקנים הבכירים שצפויים להימכר הם איבן ראקטיץ', פיליפה קוטיניו, סמואל אומטיטי ומלקום שנרכש מבורדו ולא קיבל כמעט הזדמנויות. יתר השחקנים שכמעט בוודאות יעזבו הם ג'ייסון מוריו וקווין פרינס בואטנג שמסיימים חוזה השאלה, כשגם השוער השני יספר סילסן, תומאס ורמאלן הבלם הבלגי וראפיניה יעזבו.

קוטיניו חווה עונה מאוד מאכזבת ולמרות ההזדמנויות שקיבל התקשה להטביע את חותמו ובטח שלהצדיק את הסכום העצום ששולם עבורו לליברפול. סמואל אומטיטי איבד את החדות שלו מאז הפציעה והפך לבלם השלישי אחרי פיקה ולנגלה. לגבי ראקיטיץ', הקשר הקרואטי הבהיר לא אחת שהוא רוצה להישאר, אך ההחתמה של פרנקי דה יונג על המשבצת שלו והרצון של ברצלונה לקבל עליו סכום גבוה יחסית (פריס סן ז'רמן מעוניינת) עשויים לטרוף את הקלפים ולהפוך את העסקה למשתלמת עבור המועדון.

(עדכון ראשון: 06:42)

עוד באותו נושא

"לא אתן לראמוס לעזוב": פלורנטינו פרס מפריך את ה"שקרים" בראיון נרחב

לכתבה המלאה
איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
הוא רוצה להישאר, אבל ברצלונה רוצה לחסוך כדי ולפנות מקום לדה יונג. ראקיטיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully