וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכאוס בברצלונה נמשך: ואלוורדה "ניתק מגע", ברתומאו מתכונן "לערוף ראשים"

למרות הגיבוי החד משמעי מברתומאו, המאמן "מכונס בעצמו" מאז ההפסד בגמר הגביע וממשיך לשקול את עתידו. במקביל, גוברים הקולות להחליף גם את המנהל הספורטיבי פפ סגורה. בספרד מדווחים: כל השחקנים למעט מסי, פיקה וטר סטגן על המדף. וגם: דאגה ממצבו המנטלי והפיזי של מסי

מתוך טוויטר

הסערה בברצלונה מסרבת לדעוך, גם יומיים אחרי ההפסד 2:1 לוולנסיה בגמר גביע המלך. בספרד דווח אמש (ראשון) על פגישת חירום שזימן הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו, במהלכה בכירי המועדון אמורים לדון בפעולות מעשיות כדי לזעזע את הקבוצה, כולל אפשרות לפטר את המאמן ארנסטו ואלוורדה ו/או את המנהל הספורטיבי פפ סגורה.

בברצלונה הכחישו את עצם קיומה של הפגישה הבוקר, אולם בכלי התקשורת בקטאלוניה התעקשו שבכל מקרה מתכוונת מועצת המנהלים של המועדון להתכנס בקרוב כדי לסכם את העונה, בה ברצלונה זכתה באליפות ספרד אבל איכזבה בשתי החזיתות הנוספות (ליגת האלופות וגביע המלך). כאמור, שתי הסוגיות העיקריות שיעלו על הפרק נוגעות להמשך דרכם של ואלוורדה וסגורה.

עוד בנושא

ברצלונה והמשבר: מסי ארגן "פגישת חירום", סוארס מגיב ל"אלה שמנסים לפגוע"
הכי רחוק ממורשת קרויף: ואלוורדה הפך את ברצלונה לקבוצה פחדנית ושבלונית
ואלוורדה מתעקש ש"אני מרגיש בסדר", ברתומאו תומך ומבהיר: "יהיו שינויים"
דומיננטי מתמיד: עשרת הנתונים המדהימים ביותר מהעונה הגדולה של ליאו מסי

ג'וזפ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה. GettyImages
כן פגישת חירום, לא פגישת חירום, הלחץ עליו בשיאו. ברתומאו/GettyImages

המאמן כבר זכה לגיבוי פומבי בליל ההפסד בגמר הגביע מהנשיא ז'וספ מריה ברתומאו, אולם על פי "מארקה", יותר ויותר בכירים בברצלונה איבדו בו את האמון, מה שבכל זאת מציב סימני שאלה על הישארותו בקבוצה למרות שחתם לא מכבר על חוזה חדש. בעיתון הקטלאני RAC1 דווח אמש שכך או כך, ואלוורדה עצמו עדיין שוקל להתפטר, למרות החיזוקים שקיבל מברתומאו. על פי הדיווח, המאמן "מכונס בעצמו" ו"מוטרד קשות" מאז ההפסד בגמר הגביע, ונמצא מאז בקשר רופף בלבד עם בכירים במועדון.

מעמדו של המנהל הספורטיבי פפ סגורה אף מעורער יותר. על פי "אל מונדו דפורטיבו", הנשיא ברתומאו הוא היחיד שתומך בהישארותו של סגורה, שנתפס כאחראי לרכש הכושל בעונה החולפת, הן בקיץ והן במהלך העונה.

גם בכל הנוגע לשחקנים צפויים לא מעט שינויים. אמש דווח בספרד שיספר סילסן, שחתום על חוזה עד 2021, יעזוב בכל מקרה, בין אם תימצא הקבוצה שתהיה מוכנה לשלם את סעיף היציאה המוערך בכ-60 מיליון יורו, ובין אם פחות. על פי "אס", ברצלונה תהיה מוכנה להתפשר גם על מחצית מהסכום כדי לאפשר לשוער לעזוב.

עוד באותו נושא

הכי רחוק ממורשת קרויף: ואלוורדה הפך את ברצלונה לקבוצה פחדנית ושבלונית

לכתבה המלאה
ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
התנתק. ואלוורדה/רויטרס

אבל בכירי ברצלונה ממש לא מסתפקים בכך: על פי "אס", במועדון לא מתכוונים להסתפק בשינויים קוסמטיים בסגל ומוכנים "לעריפת ראשים, כולל של שחקנים שנחשבים פרות קדושות. מלבד מסי, פיקה וטר שטגן, כולם נמצאים על המדף".

עוד נטען בדיווח שאחת המסקנות של ברצלונה מהעונה החולפת היא שמסי זקוק להרבה יותר סיוע, אחרי ש"הוא נשאר בודד בדיוק כמו בנבחרת ארגנטינה". אחרי החתמת פרנק דה יונג, מתייס דה ליכט ואנטואן גריזמן נשארו מטרות הרכש העיקריות של המועדון, שנראה שמסי לוקח חלק פעיל בהן. מתברר שברתומאו פגש את מסי אישית בשבוע שעבר בביתו בברצלונה כדי לעדכן אותו בתוכניות ובהתקדמות בבניית הסגל לעונה הבאה.

יש מי שגם מודאג ממצבו של מסי. שחקן העבר האגדי מריו קמפס אמר אמש ל"מארקה" ש"מסי מגיע לקופה אמריקה בעיתוי הכי גרוע שיש. הוא מותש פיזית, מדוכא מנטלית, וזה הדבר האחרון שארגנטינה ציפתה לו רגע לפני הצ'אנס האחרון בחייו לסחוב את הנבחרת לתואר".

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
בברצלונה מוכנים לשחוט גם פרות קדושות. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully