וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ואלוורדה מתעקש ש"אני מרגיש בסדר", ברתומאו תומך ומבהיר: "יהיו שינויים"

בברצלונה דווח שהמאמן יתפטר בעקבות ההפסד בגמר הגביע לוולנסיה, ואלוורדה לעיתונאים: "תודה על הניחומים". ברתומאו: "העונה היא לא כישלון". פיקה: "אנחנו רוצים שהוא ימשיך כי הוא עושה עבודה מצוינת"

דקות מעטות אחרי ההפסד של ברצלונה אמש (שבת) 2:1 לוולנסיה בגמר גביע המלך, בתקשורת הספרדית הוצפו דיווחים על כך שארנסטו ואלוורדה יודיע על התפטרותו מתפקיד המאמן של אלופת ספרד.

ואלוורדה עמד תחת ביקורת יוקדת בעקבות ההדחה הכואבת מליגת האלופות מול ליברפול - שנה שנייה ברציפות אחרי ניצחון גדול במשחק הראשון והפסד גדול יותר בגומלין. ההנהלה הביעה בו תמיכה - לפחות כלפי חוץ - אבל אין ספק שהלחץ עליו גובר.

ואלוורדה הוליך את הבלאוגרנה לשתי אליפויות (ודאבל בעונה הראשונה), אך עם זאת הוא ספג ביקורת בגלל סגנון המשחק של הקבוצה וכאמור בעקבות התוצאות המאכזבות בליגת האלופות, והטענות לפיהן הקבוצה קורסת ברגעי הלחץ.

ואלוורדה עצמו הכחיש את הדברים, הבהיר שהוא "מרגיש בסדר" ואמר שאין בכוונתו להתפטר. המאמן נשאל "האם נגמר לך הקרדיט בברצלונה?", והשיב: "אין לי מה להגיד, תודה על הניחומים". עם זאת הוא הוא הבהיר: "אני מרגיש בסדר. כשאתה מנצח ברור שאתה מרגיש טוב יותר ושמח יותר, אבל המשחק היום שונה מהמשחק באנפילד".

עוד בנושא
ולנסיה זכתה בגביע הספרדי אחרי 1:2 על ברצלונה בגמר
דאבל ראשון מאז 2016: באיירן זכתה בגביע הגרמני עם 0:3 על לייפציג
הטרבל השלישי ברציפות: סלטיק עשתה היסטוריה בכדורגל האירופי
ספורטינג ניצחה את פורטו בפנדלים וזכתה בגביע הפורטוגלי
ויטורול זכתה לראשונה בגביע הרומני

שחקני ברצלונה, ג'ורדי אלבה, סרג'י רוברטו. רויטרס
עוד ערב קשה. ברצלונה/רויטרס
שחקן ולנסיה. רויטרס
יום מרגש. ולנסיה וגאראי/רויטרס

בזמן שברשתות החברתיות אוהדי ברצלונה יצאו נגד המאמן, בלם ברצלונה ג'רארד פיקה הגן עליו בסיום: "הייתה לנו עונה טובה, זכינו באליפות. הציפיות היו ליותר, כך שאנחנו מסיים את העונה עם טעם חמוץ-מתוק. אנחנו לא מודאגים מעתידו של ואלוורדה, כל אחד מאיתנו צריך להסתכל על עצמו ולבחון מה הוא יכול לשפר. אנחנו רוצים שהוא ימשיך כי הוא עושה עבודה מצוינת, אבל זה לא תלוי בנו. יש לנו קיץ ארוך לנתח מה אפשר לעשות טוב יותר".

"לא הצלחנו לעמוד בציפיות שיצרנו לעצמנו", הודה ואלוורדה בסיום, "לפני חודש חגגנו זכייה באליפות וחלמנו על זכייה בטרבל, אבל הודחנו ברגע האמת. אנחנו כאן כדי לזכות בתארים, ולא שום דבר אחר. אבל אני בסדר, אני בסדר... כשמאמנים מפסידים, הם תמיד רוצים להגיב מהר ולהפוך את הדברים. אין ספק בזה. אני יודע שלהפסיד זה קשה. משהו היה חסר. האחריות היא קשה, אבל צריך לקבל את זה".

ואלוורדה אולי ניסה לרמוז כי יחסית למצב במדריד, המצב שלו בסדר: "אם שואלים אותי אם אני מעדיף להפסיד בגמר, או בשלב מוקדם יותר, אני מעדיף את הגמר. יותר קשה להיות מודח מאשר להפסיד במשחק על התואר. התחושה רעה, אבל כל אחד היה חותם על להגיע ל-1 במאי עם סיכוי לזכייה בשלושה תארים".

גם הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו מגן על המאמן: "ההפסד הזה הוא לא באשמתו. לארנסטו יש חוזה לעונה הבאה. היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל הכדור לא נכנס. אנחנו מתכננים כבר הרבה זמן את העונה הבאה וזה לא הזמן לדבר על מה יקרה ומה לא יקרה, אבל כמו כל עונה, יהיו כמה שינויים. סיימנו את העונה כאלופי ספרד ונמשיך לעבוד קשה בהמשך. העונה הזו היא לא כישלון. היא לא מושלמת, אבל היא טובה מאוד. הגענו רחוק בגביע ובליגת האלופות ובעונה הבאה ננסה להשתפר".

המאמן המנצח, מרסלינו, אמר: "זה המשחק הכי שמח בקריירה שלי, התואר הראשון שלי. תמיד יש את הגמר הראשון, הניצחון הראשון. לקח לנו שבעה חצאי גמר להגיע לכאן ואני רוצה להודות לשחקנים. הם שמרו על אחדות לכל אורך הדרך וביחד עם הרוח מהאוהדים, הם נתנו לי הזדמנות לזכות בתואר. האהבה בינינו היא הדדית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully