וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרבל השלישי ברציפות: סלטיק עשתה היסטוריה בכדורגל האירופי

אודסון אדואר (צמד) היה חתום על המהפך ב-1:2 בגמר הגביע מול הארטס, ניר ביטון נכנס בדקה ה-89. ספורטינג ניצחה את פורטו בפנדלים וזכתה בגביע הפורטוגלי, ויטורול זכתה לראשונה בגביע הרומני

יוטיוב

בווידאו: בנפיקה חוגגת אליפות

סלטיק השלימה הערב (שבת) טרבל שלישי ברציפות בכדורגל הסקוטי, לאחר שחזרה מפיגור בגמר הגביע מול הארטס וניצחה 1:2 בהאמפדן פארק. ניר ביטון היה שותף לחגיגה כשנכנס כמחליף בדקה ה-89 ולמעשה גם שותף להישג חסר תקדים: סלטיק הפכה לראשונה בהיסטוריה של הכדורגל האירופי שזוכה בטרבל מקומי שלוש שנים ברצף. כוכב המשחק היה הצרפתי אודסון אדואר, שהשווה בפנדל בדקה ה-62, תשע דקות אחרי שער היתרון המפתיע של האוסטרלי ריאן אדוארדס, והשלים מהפך אחרי חור גדול בהגנת הארטס בדקה ה-82. קרייג לוין, מאמנה של הארטס, קיווה להשיג תואר ראשון בקריירה ושוב נותר מאוכזב.

סך הכול זהו הגביע ה-39 בתולדות סלטיק, אחרי שזכתה באליפות ה-50 שלה והשמינית ברציפות, וגם הניפה את גביע הליגה בפעם ה-18. עבור ביטון בן ה-27 זהו התואר ה-11 מאז שהגיע לקבוצה בקיץ 2013 ממ.ס. אשדוד.

סקוט בראון קפטן סלטיק (משמאל) עם מיקאל לוסטיג מניפים את הגביע הסקוטי 2019. רויטרס
שוב מניף. סקוט בראון, משמאל, עם מיקאל לוסטיג/רויטרס
סקוט סינקלייר שחקן סלטיק מניף את הגביע, לצדו ניר ביטון. רויטרס
גם ניר ביטון שם, מחכה לגביע אחרי סקוט סינקלייר/רויטרס
אודסון אדואר שחקן סלטיק חוגג שער. רויטרס
גיבור הגביע של סלטיק. אודסון אדואר/רויטרס
ניל לנון מאמן סלטיק מניף את הגביע הסקוטי. רויטרס
הגיע כמחליפו של ברנדן רוג'רס במהלך העונה וסיים עם שלושה תארים. ניל לנון/רויטרס

* ספורטינג ליסבון חגגה הערב זכייה בגביע ה-17 בתולדותיה, לאחר שניצחה בגמר הפורטוגלי 4:5 בפנדלים את פורטו, אחרי 1:1 ב-90 דקות ו-2:2 ב-120. טיקיניו העלה את פורטו ליתרון בדקה ה-41 וברונו פרננדש איזן בחלוף ארבע דקות, כשבדקה ה-110 של ההארכה היה זה ההולנדי באס דוסט שהפך, אלא שפורטו כפתה פנדלים עם שער דרמטי של פליפה בדקה ה-121. למרות המומנטום השלילי והחמצה של דוסט בבעיטה הראשונה, השוער רנאן ריביירו עצר את הבעיטות של פפה ופרננדו וקבע: הגביע של ספורטינג.

* ויטורול, קבוצתו של גאורגה חאג'י, זכתה הערב בגביע הראשון בתולדותיה עם ניצחון 1:2 בהארכה על אסטרה ג'ורג'ו בגמר הרומני. רומאריו פירס, אקס מכבי פתח תקוה, הורחק בדקה ה-81 ואריק ניצל את זה כדי להכריע את המשחק בדקה ה-105. אלופת 2017 ברומניה חוגגת גם גביע ראשון.

* וידי, לשעבר וידואטון, זכתה בגביע ההונגרי בפעם השנייה בתולדותיה, אחרי ניצחון דרמטי 1:2 בגמר מול הונבד. מרקו שצ'פוביץ' השווה בדקה ה-80 ואנל האדז'יץ' השלים את המהפך בדקה ה-91. גביע ראשון של וידי מאז 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully