וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה והמשבר: מסי ארגן "פגישת חירום", סוארס מגיב ל"אלה שמנסים לפגוע"

בספרד מדווחים שאחרי ההפסד לוולנסיה ארגן מסי "פגישה סוערת" עם סוארס ופיקה. האורוגוואי פרסם פוסט מיוחד, והכחיש את הטענות נגדו: "הדברים נאמרים מתוך כוונה רעה ובמטרה לפקפק בי"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: השוואה עונתית בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו

מיד אחרי ההפסד הכואב בגמר הגביע ולאור תחושת המשבר במועדון, הכוכבים הגדולים של ברצלונה ארגנו מפגש חירום ודנו במצב הקבוצה. בארסה הפסידה אתמול (שבת) 2:1 לוולנסיה בגמר גביע המלך, ואומנם הקבוצה השלימה עונה בכלל לא רעה, עם זכייה באליפות והעפלה לגמר הגביע ולחצי גמר ליגת האלופות, אבל ההפסד המשפיל 4:0 בליברפול, המכה הכואבת מול ולנסיה והדעיכה האחרונה בליגה יצרו אווירה לא נעימה.

"הקפטן מסי כינס את פגישת החירום במושבים האחוריים של האוטובוס שהסיע את הקבוצה לשדה התעופה", נכתב ב"אס", "גם לואיס סוארס וג'רארד פיקה הצטרפו על מנת לדון במשבר... השיחה הייתה כל כך סוערת, עד שהיא נמשכה גם אחרי שהאוטובוס הגיע ליעדו בשדה התעופה, ושאר השחקנים של הקבוצה נאלצו להמתין כעשר דקות לפני שהבכירים ירדו והצטרפו אליהם". יש לציין כי לפחות על פי ההצהרות הפומביות של מסי ופיקה, השחקנים תומכים לחלוטין במאמן ארנסטו ואלוורדה, אך ייתכן שהמשבר לדעתם מחייב תגובה קיצונית.

עוד בנושא
הכי רחוק ממורשת קרויף: ואלוורדה הפך את ברצלונה לקבוצה פחדנית ושבלונית
בספרד טוענים: ואלוורדה יודיע על התפטרות מברצלונה. ברתומאו ופיקה מרגיעים
ולנסיה זכתה בגביע הספרדי אחרי 1:2 על ברצלונה בגמר
בפעם השלישית ברציפות: ליאונל מסי זכה בנעל הזהב
דומיננטי מתמיד: עשרת הנתונים המדהימים ביותר מהעונה של ליאונל מסי

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
אווירת חירום. ליאונל מסי/רויטרס

כמו כן, היום לואיס סוארס פרסם בחשבון הטוויטר שלו מסר לאוהדי ברצלונה. "זה יום של עצב ואכזבה על כך שלא יכולתי לעזור לחבריי לקבוצה", כתב החלוץ הפצוע, "אבל אני עדיין גאה בהם, שגם אתמול ניסו לתת הכל כדי להעניק לאוהדים שמחה. עכשיו זה הזמן להחליף את הצ'יפ לעונה הבאה, ולעשות הכל על מנת להגיע למטרות".

סוארס הגיב לביקורות הקשות עליו, לפיהן הוא ויתר על הקבוצה ו"זרק" את גמר הגביע כדי שיוכל לעבור ניתוח ולהחלים בזמן כדי להיות כשיר לקופה אמריקה עם נבחרת אורוגוואי. "אני לא נוהג להתייחס לדברים שאומרים עליי אנשים אחרים, אבל הפעם אני מרגיש מחויבות לעשות זאת, כי אני מאמין שהרבה דברים שנאמרים עליי נאמרים מתוך כוונה רעה במטרה לפקפק במקצוענות שלי.

"התחלתי את העונה הזאת עם בעיה בסחוס, ובעזרת העבודה הנפלאה של הצוות הרפואי הצלחתי להימנע מבעיות. תודה רבה לכולם על המסירות. לכן אני רוצה להבהיר, במיוחד לאלה שמנסים לפגוע בי, שלפציעה שגרמה לי לעבור את הניתוח אין קשר לסחוס, אלא בגלל קרע במיניסקוס שספגתי במשחק מול ליברפול. לכן הייתי חייב לעבור ניתוח ולהחמיץ את גמר הגביע בניגוד לרצוני.

"מאז שחזרתי הראיתי בכל יום שאני ממחויב ומעורב ב-100 אחוז במועדון, נותן את הכל למען הסמל. כך זה תמיד היה, כי החלום שלי הוא להיות כאן! תודה רבה לכולם, קדימה בארסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully