וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: ליאונל מסי זכה בנעל הזהב

אחרי שאמבפה כבש רק שער אחד, כוכב ברצלונה עשה היסטוריה כשהפך ליחיד שזוכה בתואר מלך השערים האירופי בפעם השישית בקריירה: "תארים אישיים לא מעניינים אותי. הייתי רוצה שוואלוורדה ימשיך"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאונל מסי וברצלונה יפגשו הערב (22:00) את ולנסיה בגמר הגביע הספרדי במשחק הנעילה של העונה, אך עוד לפני כן כוכב הקטלאנים עשה היסטוריה כשהבטיח זכייה שלישית ברציפות ושישית בסך הכל בתואר נעל הזהב, תואר המוענק למלך השערים של הליגות באירופה. מסי הבטיח את התואר הזה אחרי שאמבפה מפריס סן ז'רמן כבש אמש שער אחד והתייצב על 33 שערים, שלושה פחות ממסי שסיים עם 36 שערים.

כוכב ברצלונה עשה היסטוריה כפולה, כאשר אף שחקן לפניו לא זכה בתואר הזה שש פעמים וגם לא שלוש פעמים ברציפות. היחיד שמתקרב למסי הוא כריסטיאנו רונאלדו לו יש ארבע זכיות בתואר הזה. אגב, עוד לפני כן מסי התייחס לתואר הזה ואמר: "תארים אישיים לא מעניינים אותי. אני עדיין מתאושש ממה שקרה לנו נגד ליברפול. אני רק רוצה לזכות בתארים עם ברצלונה".

הארגנטינאי התייחס גם למעמדו של המאמן שלו ארנסטו ואלוורדה שחתום על עוד אליפות, אבל גם על הדחה משפילה מליגת האלופות: "אני חושב שהוא עשה עבודה מרשימה. ההדחה מול ליברפול היא באשמת השחקנים בלבד. רק אותנו צריך להאשים בזה. זה קרה שתי עונות ברציפות, אסור שזה יקרה. הייתי רוצה שהוא ימשיך כי חוץ מההפסדים האלו באלופות, השאר היה טוב".

יחד עם זאת, מסי התייחס לכישלון אפשרי בגמר הגביע הערב והוסיף: "אם לא נזכה בגביע זה יחמיר מאוד את המצב שלנו. אנחנו חייבים לסיים את העונה בצורה טובה. חשוב מאוד שנזכה בעוד דאבל, אנחנו סוחבים איתנו עדיין את מה שקרה בליגת האלופות".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מציג את נעל הזהב. רויטרס
זכייה שלישית ברציפות. ליאונל מסי/רויטרס

האוהדים נגד ראקיטיץ'?

אחד השחקנים שעתידם בברצלונה לא ברור הוא איבן ראקיטיץ'. הקשר הקרואטי היה שחקן הרכב קבוע אצל ארנסטו ואלוורדה, אבל ההחתמה של פרנקי דה יונג על המשבצת שלו וההצטיינות של ארתורו וידאל עשויות לגרום לקטלאנים למכור את השחקן, כשהצעות לא חסר. היום ראקיטיץ' העלה לסטורי שלו צילום מסך שבו אוהדים מקניטים אותו ומבקשים ממנו לעזוב. הקרואטי מחק את הסטורי הזה כעבור דקה או שתיים, אך הנזק כבר נעשה והיו שהספיקו לתעד את הרגע.

עוד באותו נושא

תסתדר בלי סוארס? בשבת: ברצלונה נגד ולנסיה בגמר הגביע הספרדי

לכתבה המלאה

הסטורי של ראקיטיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully