וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אתן לראמוס לעזוב": פלורנטינו פרס מפריך את ה"שקרים" בראיון נרחב

הסערה סביב הקפטן ("לשחרר אותו בחינם? זה תקדים נוראי"), הזאר ("שנים שאני מנסה להביא אותו"), אמבפה ("לא נדבר איתו"), רונאלדו ("החיסרון שלו לא היה הבעיה") והמדיניות החדשה ("המושאלים יביאו לנו את הצ'מפיונס"). נשיא ריאל מדבר

האתר הרשמי של ריאל מדריד

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס ערך הלילה (בין שני לשלישי) ראיון נרחב בספרד ובו התייחס בהרחבה לעונה הקשה שעברה על הקבוצה, למצב הבעייתי עם סרחיו ראמוס, לרצון שלו להביא את אדן הזאר ולאפשרות שירכוש את ניימאר ואמבפה. כמו כן הגיב לשאלות על רונאלדו ובייל, עתיד המועדון, והניסיון לבנות את "קבוצת החלומות".

בין שאר הדברים, פרס הודה שסרחיו ראמוס ביקש לעזוב את המועדון בחינם, ושהקבוצה סירבה לבקשתו. אתמול COPE דיווח על "משבר גדול" בין ראמוס לפרס, כשהבלם הוותיק אמר למקורביו על הנשיא ש"אין לי כוח אליו, נמאס לי ממנו". על פי הדיווח, "ראמוס יודע שפרס מדבר עליו לא יפה מאחורי הגב, ראמוס יודע שמקורביו של הנשיא מלכלכים עליו ומאשימים אותו בכישלון ובהדחה מליגת האלופות (הורחק בכוונה מהמשחק הראשון)... ראמוס חתום לעוד שנתיים, אבל ביקש להשתחרר מהמועדון כשהוא מחזיק בשתי הצעות: אחת מקבוצה גדולה באירופה, ואחת מסין... ראמוס ביקש להשתחרר בחינם כמחווה מצד המועדון, שעבורו הוא נתן את כולו, כפי שהקבוצה עשתה בעבר לראול ולקסיאס... פרס מצדו לא מוכן לשחרר בחינם, בעיקר בגלל שיקולים כספיים: הוא יצטרך למצוא תחליף יקר".

אתמול פרס התייחס לסוגיה ואמר: "סרחיו ראמוס הגיע אליי למשרד והודיע לי שיש לו הצעה מסין, אבל שהסינים לא יכולים לשלם עליו סכום העברה בגלל שיש שם בליגה חוקים מגבילים. לא יותר מזה. אמרתי לו שזה בלתי אפשרי מבחינתנו לשחרר את הקפטן שלנו בחינם, כי זה יכול להיות תקדים נוראי".

עוד בנושא

ראמוס ביקש לעזוב, פרס זעם: "לא אתן את הקפטן שלי במתנה"
ריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי, מי "הרסה את הכדורגל"?
היעד החדש של ריאל והרכש של אתלטיקו: ידיעת ההעברות היומית
רוברטו מרטינס קיבל פנייה, תשעה שחקנים יעזבו: מהפכת ברצלונה

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"הוא כמו בן בשבילי, אעשה בשבילו הכל". סרחיו ראמוס/רויטרס

פרס גם טען שכרגע ראמוס מרוויח הכי הרבה בקבוצה: "סוכנים משתמשים בעיתונאים כדי לכתוב שקרים. זה לא נורמלי שטוענים ששיקרנו לו לגבי החוזה של בייל. החוזה הכי יקר שלנו כרגע בקבוצה הוא של הקפטן, כי מגיע לו, הוא שחקן על. לפני כן זה היה כריסטיאנו. בגלאקטיקוס פיגו, זידאן, בקהאם, רונאלדו וראול קיבלו אותו שכר, 6 מיליון יורו. עכשיו יש דרגות, כי יש לנו מגבלות וחוקים של אופ"א ושל הליגה, אבל כולם מרוצים".

פרס התייחס לדיווח לפיו ראמוס צעק לו "תן לי את הכסף שמגיע לי ושחרר אותי": "זה לא נכון. לא שמעתי אותו אומר דבר כזה. הפגישה עם סרחיו, הייתי מופתע ממנה, כי זה משהו שאפילו לא שקלתי. אני אומר את האמת. הם אמרו שיש הצעה, וזה לא שינה לי. תבקשו מרנה ראמוס (האח והסוכן של סרחיו) שיספר לכם הכל. אני אוהב את סרחיו מאוד, עשיתי בשבילו הכל, אני מעריך אותו מאוד, הוא תרם הרבה מאוד בשביל המועדון... סרחיו כמו בן בשבילי. לא אתן לו לעזוב. מי שרוצה אותו, יצטרך לשלם את סעיף השחרור".

על אמבפה, ניימאר, בייל והזאר וחלון ההעברות: "לא דיברתי עם זידאן או מישהו על אמבפה או ניימאר. לא דיברנו עם אמבפה ולא נדבר איתו. אם אנחנו מעוניינים בשחקנים, נדבר עם הקבוצות שלהם. אני מכבד שחקנים של קבוצות אחרות. עם נשיא פ.ס.ז' יש לי קשר מצוין. שוחחתי איתו כבר אלפי פעמים. חלון ההעברות נפתח ב-1 ביולי, אפגש עם זידאן ונראה. הבעיה זה לא רק את מי נקנה, אלא לא פחות חשוב את מי נמכור.

"הצעות? לא קיבלנו הצעות על גארת' בייל, או על אף אחד, ההצעה היחידה שקיבלנו היא על ראמוס מסין. הזאר? אנחנו לא יכולים לדבר איתו, איך אפשר לדבר עם שחקן שמתכונן לגמר הליגה האירופית? זה יהיה חוסר כבוד. אני לא אכחיש שכבר שנים אני מנסה להפוך את הזאר לשחקן ריאל מדריד, אבל עד עכשיו לא הצלחתי. אני מאוד רוצה שהוא יגיע לריאל. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. בעונה שעברה ניסינו להביא אותו, אבל עכשיו נותרה לו רק עוד עונה אחת בחוזה לכן זה יהיה קל יותר".

עוד באותו נושא

ראמוס ביקש לעזוב, פרס זעם: "לא אתן את הקפטן שלי במתנה"

לכתבה המלאה
שחקן פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. רויטרס
"לא דיברנו אותו וגם לא נדבר איתו". אמבפה/רויטרס

הנשיא טען שהשחקנים היו מותשים, וקיבלו יחס לא ראוי מהתקשורת. לדבריו, "עולם הכדורגל לא מתנהל בהיגיון. אתה חייב לנצח כל הזמן. יש פה שחקנים שספגו עלבונות ושריקות בוז. אלה שחקנים שהם חלק מספרי ההיסטוריה של המועדון. פתאום זה נראה שלזכות באלופות זה משהו טבעי, אבל זה לא. הדרך בה התנהגו עם השחקנים הייתה לא הוגנת. זידאן אמר את זה בעצמו - זה לא שהם לא רוצים, הם לא יכולים. הם ראויים להכרה וכבוד, לא לשריקות בוז. השחקנים האלה עשו דברים מדהימים. זה לא שהם איבדו את החשק וההתלהבות, הם פשוט מותשים".

ומה לגבי העתיד? "אני לא אחתים את חאמס רודריגס רק כדי למכור אותו אחר כך במחיר גבוה יותר. אני לא סוחר בבני אדם. יוביץ'? יש הרבה שחקנים שאנחנו אוהבים. תמיד ארצה להביא את השחקנים הכי טובים בעולם. אנחנו עובדים על בניית קבוצת חלומות. אנשים יודעים שאם אני יכול, אני אביא את השחקנים הכי טובים בעולם. גריזמן? מעולם לא הציעו לי אותו. אודגור בא לפה בגיל 16, ועכשיו הוא בן 20, אחד מ-3-2 השחקנים הכי טובים בהולנד. עוד שנתיים-שלוש הוא יהיה כוכב בריאל מדריד. חייבים ללכת על שחקנים צעירים בגלל חוקי הפייר פליי. יש לנו את הטובים ביותר, כמו ויניסיוס, רודריגו, בראהים... אלה שחקנים שיזכו עבורנו בליגת האלופות בעתיד.

"קרבאחל הגיע לכאן בגיל 10, וראן בגיל 18, ראמוס בגיל 19, מרסלו בן 18, ומהארבעה האלה, שלושה בנבחרת של פיפ"א. צריך לקנות צעירים. אשרף בדורטמונד... כל המושאלים האלה יחזרו וינצחו איתנו. זו המדיניות שאנחנו חייבים לאמץ. לפעמים אנחנו טועים, אבל זאת העבודה שאנחנו חייבים לעשות".

מרטין אודגור שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
"עוד שנתיים-שלוש הוא יהיה כוכב בריאל מדריד". מרטין אודגור/GettyImages

על רונאלדו: "הוא רצה לצאת להרפתקה חדשה וביקש לעשות את זה אחרי גמר ליגת האלופות. הוא השחקן הטוב ביותר שאי פעם עבדתי איתו. הקשר ביני לבין כריסטיאנו תמיד היה טוב, מעולם לא היו איתו בעיות של כסף או כל דבר אחר. הוא לא ביקש מהמועדון להתערב בבעיות שלו מול רשות המסים. השחקנים הגדולים ביותר צריכים לפעמים הרפתקאות חדשות. עכשיו יש לכריסטיאנו קבוצה חדשה והוא מאושר שם. הוא קיבל הצעה ורצה לעזוב. היה לנו את בייל, אסנסיו, ויניסיוס, היו שחקנים שיחליפו אותו. החיסרון של כריסטיאנו לא היה הבעיה של ריאל מדריד העונה. מה שקרה לנו, יכול היה לקרות גם איתו".

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"מעולם לא היו איתו בעיות של כסף, הקשר ביני לבינו תמיד היה טוב". רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully