וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס ביקש לעזוב, פרס זעם: "לא אתן את הקפטן שלי במתנה"

בספרד מדווחים שקפטן ריאל מדריד ערך שיחה מתוחה עם הנשיא והצהיר ש"יש לו הצעה נדיבה מאוד מהמזרח הרחוק". הבלאנקוס עומדים על הרגליים האחוריות, האם הכסף יכריע? כל הפרטים

יוטיוב

האם סרחיו ראמוס, הקפטן והבלם האגדי של ריאל מדריד, יעזוב את הקבוצה הקיץ? כל התקשורת בספרד גועשים בשעה האחרונה בעקבות דיווח שהתפרסם בתכנית הטלוויזיה "לה סקסטה" שבה נטען שהקפטן בן ה-33 הודיע לראשי הבלאנקוס שברצונו לעזוב בעקבות "הצעה מאוד אטרקטיבית מהמזרח הרחוק".

על פי הדיווח ראמוס נפגש עם פלורנטינו פרס הנשיא ביחד עם אחיו רנה וסוכנו חוליו סן. הפגישה לפי הדיווח היתה מתוחה מאוד, כאשר מבחינתו של פרס אין שום סיכוי שהכוכב יימכר אחרי שבקיץ הקודם המועדון איבד את כריסטיאנו רונאלדו הנכס הכי גדול שלו. בסביבתו של ראמוס טוענים שהמעבר שלו, כנראה לליגה הסינית, ישדרג אותו אבל גם את ריאל מדריד שתקבל סכום שמן מאוד עבור הכרטיס שלו. פרס מצידו אמר בשיחה ש"אתה לא יכול לעזוב, ריאל מדריד לא תיתן במתנה את הקפטן שלה לשום קבוצה".

ראמוס רשם 41 הופעות ליגה במדי ריאל מדריד העונה, אך היה חלק מרכזי בכישלון הגדול של הקבוצה שסיימה את העונה ללא תואר ועם הדחה מפוארת בשמינית גמר האלופות מול אייאקס. ראמוס הפך לאגדה בריאל מדריד מאז שעבר אליה מסביליה ב-2006. הוא סיים את עונתו ה-14 במועדון והספיק לכבוש 84 שערים ב-606 הופעות. ראמוס שותף בכיר ל-20 תארים עם הקבוצה בלבד, כולל שלוש אליפויות ובעיקר ארבע זכיות בליגת האלופות, בכולן הוא היה בורג מרכזי מאוד.

סרחיו ראמוס, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. GettyImages
יחסים מתוחים כבר תקופה ארוכה. הרומן ביניהם יסתיים? ראמוס ופלורנטינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully