וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנה לא מרוצה במנצ'סטר סיטי, יגיע לבאיירן מינכן?

הקיצוני לא ממהר לחתום על חוזה חדש בסיטיזינס בעקבות פיחות בדקות המשחק העונה. הבווארים מעוניינים בו כמחליפו של פרנק ריברי שיעזוב בתום העונה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מתכונן לקראת דרבי היהודיות בין אייאקס לטוטנהאם

האם לירוי סאנה יעזוב את מנצ'סטר סיטי? הקשר ההתקפי של הסיטיזינס לא מעוניין כרגע לחתום על חוזה חדש בקבוצה בעקבות הפיחות במעמדו העונה. השחקן מחזיק אמנם בחוזה עד 2021 אבל מי שכבר הוזכרה כמעוניינת בשירותיו לאחרונה היא באיירן מינכן שרואה ב כמחליפו של פרנק ריברי הוותיק שלא אמור להמשיך לשחק בשורות הקבוצה הגרמנית בעונה הבאה אחרי 12 עונות. הבווארים מאז ומתמיד עוקבים אחרי שחקנים גרמנים מוכשרים שמשחקים מחוץ לגבולות גרמניה וסאנה הוא אופציה ראויה בהחלט להצטרף לשורותיהם ומתאים להשקפת המועדון שרוצה לבנות את עצמו מחדש ולהביא מחליפים הולמים לריברי ואריאן רובן שיעזבו בקיץ אחרי שנים רבות. הגרמנים כבר הודיעו שיהיו מוכנים לשלם עבור השחקן בסביבות 100 מיליון יורו.


עוד בנושא:

ברצלונה: לואיס סוארס סוחט מחמאות אחרי עוד הופעה מוצלחת בניצחון 0:2 על אלאבס
גרמניה: ר.ב לייפציג עלתה לגמר הגביע אחרי שניצחה את המבורג 1:3
ורדר ברמן מתכוננת למפגש שני רצוף נגד באיירן מינכן, הפעם בגביע
אנגליה: שיין לונג כבש את השער המהיר ביותר בפרמיירליג ב-1:1 של סאות'המפטון

הגרמני בן ה-23 הפך משחקן הרכב ודאי בעונה שעברה לשחקן רוטציה משני אצל פפ גווארדיולה שמשתמש במקומו בין היתר בריאד מחרז (שהגיע בקיץ מלסטר), ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג דויד סילבה וגבריאל ז'סוס שמשחקים פחות או יותר על אותה משבצת, דבר הגורם לפיחות במעמדו של הקיצוני הנהדר ומאי שביעות רצונות בנוגע לכמות הדקות אותה הוא מקבל העונה. הקיצוני השמאלי כבש 15 שערים ובישל 18 ב- 2,540 דקות העונה. לשם השוואה, אדן הזאר שיחק 3,439 דקות, כבש 19 שערים ובישל 13, מה שמציג נתונים כמעט זהים לשניהם כאשר הגרמני מקבל הרבה פחות קרדיט מאשר הבלגי שנחשב לשחקן המרכזי של צ'לסי.

סאנה שהגיע לאנגליה בקיץ 2016 משאלקה תמורת 45 מיליון יורו כהבטחה גדולה אכן פורע את השטרות במשך תקופתו במנצ'סטר (מסיים את עונתו השלישית) וכבש עד כה במדיה 35 שערים. השחקן גם שותף ב- 19 הופעות במדי נבחרת גרמניה, אך לא זומן למונדיאל האחרון שנערך ברוסיה על ידי מאמן המאנשאפט, יוגי לב.

עוד באותו נושא

קייל ווקר: "אוהדי יונייטד אומרים לי שהם מעדיפים שאנחנו נזכה באליפות"

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר סיטי לירוי סאנה מאוכזב. רויטרס
יחזור לגרמניה? סאנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully