וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג עלתה לגמר הגביע עם 1:3 מול המבורג

פאולסן (12), עצמי של יאניצ'יץ' (53) ופורסברג (72) סידרו לשוורים עלייה ראשונה אי פעם לגמר, שם יפגשו את ורדר ברמן או באיירן מינכן

אמיל פורסברג שחקן ר.ב. לייפציג, יוסוף פאולסן, אמאדו היידארה. רויטרס
פורסברג חוגג עם פאולסן והאיידרה/רויטרס

הפעם האחרונה שהמבורג הייתה בחצי גמר הגביע הגרמני הייתה ב-22 באפריל 2009. 27 ימים אחרי אותו משחק, בו הדינוזאורים הפסידו ליריבה הגדולה ורדר ברמן, הוקם מועדון בשם ר.ב. לייפציג. הערב (שלישי) אותה לייפציג הדיחה את המבורג מהגביע בחצי הגמר עם 1:3 בפולקספארק שטאדיון ועלתה לראשונה בתולדותיה לגמר, שם תשחק נגד המנצחת בין באיירן מינכן לוורדר ברמן ב-25 במאי באצטדיון האולימפי בברלין.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-12. מרסל האלסטנברג, שכבש צמד בשבת מול בורוסיה מנשנגלדבאך, הגביה קרן משמאל ויוסוף פאולסן הלוהט נגח פנימה את ה-0:1 של לייפציג. המבורג לא הורידה את הראש והצליחה להשיג שוויון מהיר ומפתיע. בקארי יאטה גבר על קווין קאמפל, שהתמהמה עם הכדור קצת יותר מדי, והקפיץ מעל פטר גולאסי פנימה את ה-1:1. לייפציג חזרה להוביל בדקה ה-53. קווין קאמפל הקפיץ כדור נהדר לרחבה, פאולסן המשיך ו-וסילי יאניצ'יץ' הרחיק לא טוב לתוך שערו הוא, 1:2. אמיל פורסברג, שעבר עונה לא פשוטה עם פציעות, כבש את השלישי בדקה ה-72 עם בעיטה נהדרת לפינה וקבע 1:3. לייפציג בגמר.

עוד בנושא:

ורדר ברמן תארח את באיירן מינכן בחצי הגמר השני, הירוקים אופטימיים

אוהדי המבורג. רויטרס
אוהדי המבורג סיפקו תפאורה מרשימה/רויטרס
בקארי יאטה שחקן המבורג. רויטרס
יאטה חוגג את השוויון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully