וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוריאן קוהפלדט: "אולי זה יתרון לשחק שוב נגד באיירן אחרי זמן כל כך קצר"

מאמן ורדר ברמן שידר אופטימיות לקראת חצי גמר הגביע (ד', 21:45). מקס קרוזה צפוי להיעדר בשל פציעה, נורי שאהין מורחק

פלוריאן קוהפלדט מאמן ורדר ברמן. GettyImages
קוהפלדט אופטימי/GettyImages

ארבעה ימים אחרי ה-0:1 של באיירן מינכן מול ורדר ברמן, ייפגשו השתיים שוב מחר (רביעי, 21:45), הפעם במסגרת חצי גמר הגביע הגרמני. המשחק באליאנץ ארנה היה הראשון בו ברמן לא מצליחה לכבוש העונה. זה גם היה ההפסד הראשון של הירוקים ב-2019 ולכן הם יהיו רעבים לנקמה כדי להשיג את הכרטיס לגמר בברלין. ברמן זכתה בגביע שש פעמים כשהאחרונה הייתה ב-2008/9. בגמר היא לא ביקרה מאז עונת 2009/10.

מנגד, באיירן מינכן עדיין מפנטזת לצאת מהעונה הבינונית הזו עם דאבל. בליגה היא מחזיקה ביתרון של נקודה אחת על פני בורוסיה דורטמונד ועכשיו היא תנסה לעשות צעד משמעותי גם בגביע. הבווארים זכו בגביע 18 פעמים והם שיאני הזכיות בתואר, אבל לא הניפו אותו מאז 2015/16. כמו כן, באיירן מינכן מחזיקה ברצף בלתי נתפס של 19 ניצחונות ברציפות מול ורדר ברמן בכל המסגרות, הרצף הפעיל הארוך ביותר בין שתי קבוצות בגרמניה.

מאמן ורדר ברמן פלוריאן קוהפלדט התייחס למצבו של מקס קרוזה, שסובל מפציעה: "ננסה לעשות הכול כדי שהוא יוכל לשחק. זה לא רק הכאב, אלא הוא צריך להרגיש בנוח לרוץ, לבעוט ולהיות מסוגל לרוץ ספרינטים. אני לא רוצה להתעסק יותר מדי בפציעה שלו. אם הוא לא יוכל לשחק, אז זה מה שיש. יש לנו הרבה שחקנים שיוכלו למלא את מקומו ותהיה לנו תכנית בשביל מצב כזה". גם נורי שאהין המוצהב ייעדר.

על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה יכול להיות יתרון לשחק נגד באיירן שוב אחרי זמן קצר כל כך. שוב, אנחנו משחקים בבית. לשתי הקבוצות יש מה להפסיד, אולי לבאיירן קצת יותר מאשר לנו. אנחנו לא יכולים רק להגן על השער שלנו, אנחנו צריכים להיות פעילים גם אם זה קשה. אני גר כאן בעיר והכול ירוק-לבן יותר ממשהו אחר. אנשים אוהבים ללבוש את החולצות של הקבוצה. זה נחמד וגורם לנו להרגיש טוב כשאנחנו מגיעים לאצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully