וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס אלניה: "לואיס סוארס שחקן גדול, מספר 9 הכי טוב בעולם"

קשר ברצלונה הצעיר החמיא לחלוץ שפרגן לו עם פתיחת רגליים ב-0:2 מול אלאבס והוסיף: "אשמח להבטיח את האליפות בשבת לעיני הקהל שלנו"

קרלס אלניה שחקן ברצלונה עם לואיס סוארס. רויטרס
אלניה חוגג עם סוארס/רויטרס

ברצלונה כבר יכולה ממש להריח את האליפות השמינית ב-11 השנים האחרונות. הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה ניצחה אתמול (שלישי) 0:2 את אלאבס, במסגרת המחזור ה-34 בלה ליגה, והגדילה את הפער מאתלטיקו מדריד השנייה ל-12 נקודות באופן זמני. אם הקולצ'ונרוס יפסידו הערב לוולנסיה, בארסה תבטיח כבר הלילה את האליפות. בכל מקרה אחר, ברצלונה תוכל להבטיח את האליפות ביום שבת אם תנצח את לבנטה בקאמפ נואו.

שבוע לפני המשחק הראשון מול ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות ואלוורדה גם העניק מנוחה לליאונל מסי, שהתחיל את המשחק על הספסל ונכנס רק בדקה ה-61 במקום עוסמאן דמבלה להופעה ה-100 שלו כקפטן בארסה. קרלס אלניה (55) ולואיס סוארס בפנדל (60) כבשו את השערים לזכות האלופה שבדרך.

קרלס אלניה אמר אחרי המשחק: "אני שמח לעזור לקבוצה כמה שאני יכול. מי שבאמת עשה את השער שלי זה לואיס (סוארס) שראה אותי מאחור ופתח את הרגליים כדי שהכדור יגיע אליי. הוא שחקן גדול, מספר תשע הכי טוב בעולם. ואלוורדה ביקש ממנו ליצור יותר מרווחים בהתקפה, להיכנס יותר מהקו השני. עכשיו אנחנו צריכים לחכות ולראות מה תעשה אתלטיקו מדריד. אם היא לא תפסיד, אז ביום שבת אנחנו ננצח ונזכה באליפות".

מאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה ניסה לצנן את ההתלהבות ואמר: "יש לנו עוד שלוש נקודות שאנחנו צריכים להשיג והן חשובות מאוד. אנחנו חייבים להישאר מרוכזים עד הסוף. אתלטיקו יריבה חזקה מאוד שכבר הראתה מה היא מסוגלת לעשות. אני לא חושב שאתלטיקו תירגע או תוריד הילוך. אנחנו בונים על זה שנצטרך להשיג שלוש נקודות נוספות. מה שיקרה יקרה, אני לא יכול לומר אם אני מעדיף שאתלטיקו תפסיד או שאנחנו ננצח בשבת. אם הייתם שואלים אותי בתחילת העונה, אז הייתי אומר שזה ממש לא משנה לי. אני חושב שבמשחק היום הגנו טוב, הגנו ביחד. היו לנו שתי הזדמנויות בתחילת המשחק, אבל לא הצלחנו לכבוש. משם זה היה עניין של סבלנות. אחרי שהשגנו את ה-0:1 היה ברור שאלאבס תצטרך קצת לפתוח את המשחק".

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה 0:2 את אלאבס וקרובה מאוד לאליפות
טוטנהאם ניצחה 0:1 את ברייטון בזכות שער של אריקסן בדקה ה-89
ר.ב. לייפציג עלתה לחצי גמר הגביע הגרמני, מחכה לבאיירן מינכן או ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully