וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שיין לונג כבש את השער המהיר בתולדות הפרמיירליג, אחרי 7.69 שניות

חלוץ סאות'המפטון קבע שיא חדש מול ווטפורד, שהשוותה ל-1:1 בדקה ה-90. אריקסן (88) העניק לטוטנהאם השלישית 0:1 על ברייטון, כיאל נכנס בדקה ה-86

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על המפגש של טוטנהאם עם אייאקס באלופות

שני משחקי השלמה נערכו הערב (שלישי) במסגרת הפרמיירליג, והם הניבו את השער המהיר בתולדות הפרמיירליג. שיין לונג היה חתום עליו, לאחר שכבש לזכות סאות'המפטון כבר אחרי שבע שניות ב-1:1 מול ווטפורד, שהשוותה בדקת הסיום והתקדמה למקום השביעי. טוטנהאם התבססה במקום השלישי עם 0:1 דרמטי על ברייטון המסובכת בתחתית, אצלה בירם כיאל נכנס בדקה ה-86.

שיין לונג שחקן סאות'המפטון חוגג את השער המהיר בתולדות הפרמיירליג. GettyImages
השיאן החדש. שיין לונג/GettyImages

טוטנהאם - ברייטון 0:1

התרנגולים ביססו את מעמדם במקום השלישי עם ניצחון דרמטי שגם השאיר אותם עם מאזן מושלם וללא ספיגה אחרי ארבעה משחקים באצטדיון החדש. ברייטון שנלחמת על חייה רצתה בסך הכול לצאת עם תיקו שיעניק לה מרווח נשימה של ארבע נקודות יתרון על פני קרדיף סיטי שמתחת לקו האדום, אבל אחרי סדרת הצלות של השוער האוסטרלי מת'יו ריאן וקורה של טובי אלדרווירלד, היה זה כריסטיאן אריקסן שהכריע עם בעיטה חדה ברגל שמאל מ-22 מטרים. טוטנהאם במקום השלישי עם 70 נקודות - שלוש יותר מצ'לסי וארבע יותר מארסנל. בירם כיאל נכנס כמחליף אצל ברייטון בדקה ה-86, קבוצתו רשמה משחק שישי ללא שער ובמהלך הרצף השחון הזה השיגה נקודה בלבד.

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם עם מת'יו ריאן שוער ברייטון. רויטרס
השוער החזיק מעמד, עד שהדני הניף את רגל שמאל. מת'יו ריאן עם כריסטיאן אריקסן בסיום/רויטרס

ווטפורד - סאות'המפטון 1:1

הסיינטס קבעו שיא ליגה חדש, אבל פספסו בדקה ה-90 את הניצחון שהיה מבטיח הישארות כמעט בוודאות. שיין לונג האירי הכניע את בן פוסטר כבר בשנייה השביעית של המשחק וניפץ את שיא הפרמיירליג הקודם שהיה שייך ללדלי קינג ועמד על 9.72 שניות במדי טוטנהאם נגד ברדפורד ב-2000. אחריו ניצבים אלן שירר (10.52), כריסטיאן אריקסן (10.54) ומארק וידוקה (11.00). תחילה קבעו באנגליה כי השער היה אחרי שש שניות, אבל לאחר מדידה חוזרת הוחלט על 7.69 שניות וזהו השיא הרשמי.

באופן מפתיע, דווקא ווטפורד הייתה זו שפתחה במשחק. הכדור הגיע לקפטן קרייג קאת'קרט, שבעט על לונג וזה הקפיץ מעל בן פוסטר ועשה היסטוריה. לונג פספס הזדמנות להגדיל את התוצאה, ומנגד לא הצליח ג'רארד דאולופאו להמשיך ברצף ההבקעות שלו. סאות'המפטון חיכתה לשריקה, אלא שבדקה ה-90 היה זה אנדרה גריי שכבש מתוך הרחבה את שער הליגה השישי שלו והקפיץ את ווטפורד למקום השביעי ששווה כרטיס לאירופה ללא קשר לתוצאת גמר הגביע מול מנצ'סטר סיטי. סאות'המפטון במרחק שש נקודות מהקו האדום.

שיין לונג שחקן סאות'המפטון כובש אחרי שש שניות מול ווטפורד. רויטרס
חטף כדור וכבש. שיין לונג/רויטרס

מול המצלמות: כך הגיב לדלי קינג לאובדן השיא שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully