וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל ווקר: "אוהדי יונייטד אומרים לי שהם מעדיפים שאנחנו נזכה באליפות"

מגן מנצ'סטר סיטי הופתע לפני הדרבי, מילנר הודה: "לראשונה בחיי, אהיה בעד יונייטד". גרהאם סונס: "לליברפול אין חולשות כרגע"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על דרבי היהודיות בחצי גמר האלופות

הדרבי של מנצ'סטר אמנם יפגיש מחר (רביעי) את יונייטד וסיטי, אבל גם ליברפול תיקח בו חלק - אף שלא ממש פעיל. המייטי רדז מייחלים להפתעה מצד השדים האדומים שתסייע להם במאבק האליפות הלוהט, וכעת ישנם אנשים רבים בממלכה שלא ממש יודעים בעד מי להיות: הרי אוהדי ליברפול שרופים מתעבים את מנצ'סטר יונייטד, ואוהדי מנצ'סטר יונייטד שרופים מתעבים את ליברפול (וגם את מנצ'סטר סיטי, כמובן).

"כשאני יוצא עם הכלבים, אוהדי יונייטד באים אלי ואומרים לי שהם מעדיפים שסיטי תזכה באליפות ולא ליברפול", סיפר קייל ווקר. "הם בסיטואציה קשה. זה מוזר לשמוע, אבל שחקני יונייטד לא הולכים להציב בפנינו שטיח אדום ולתת לנו להבקיע. הם יקשו עלינו, כי גם הם זקוקים לנקודות כדי להיכנס לטופ 4".

לג'יימס מילנר ההתלבטות תהיה קלה יותר, אף ששיחק בעברו במנצ'סטר סיטי. "זו הפעם הראשונה בחיי שאהיה בעד יונייטד", אמר מי שרשם147 משחקי ליגה במדי הסיטיזנס, בין 2010 ו-2015. "אבל לא אצפה במשחק, זה בזבוז של אנרגיה לנסות לקוות שהכדור ייכנס לשער השני. אני לא יכול לעשות שום דבר בנוגע לזה, אולי ארחיק את הטלפון לכמה שעות ואחר כך אבדוק. אין לי מושג מה אעשה, אולי אלך להביא אוכל".

ברנרדו סילבה, קייל ווקר שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
מצב לא מוכר. ווקר והחברים/רויטרס

לטענת מילנר, המשחק מול יונייטד אולי הכי פיקנטי, אבל קיים סיכוי שהקבוצה של פפ גווארדיולה תאבד נקודות גם בשלושת המשחקים שנותרו לה אחרי הדרבי. "יונייטד זה אתגר, אבל הוא לא האתגר היחיד", אמר. "זו קלישאה, אבל הפרמיירליג ליגה קשה. כשזכיתי באליפות עם סיטי, היה קשה מאוד מול קווינס פארק ריינג'רס".

אגדת העבר גרהאם סונס משוכנע שליברפול יכולה לעשות את זה - פחות בגלל סיטי ויותר בזכות הרמה אליה הגיעה: "אם אתה רוצה לזכות באליפות אתה צריך להתמודד עם אתגרים שונים בדרך. נגד קרדיף ליברפול היתה רגועה, סבלנית ולא ניסתה להכריח דברים. היא לא היתה בשיאה, ועדיין היתה מצוינת. הם התגברו על רגעי הלחץ, וכעת משחקים עם קור רוח ואמונה. כעת זו קבוצה בלי חולשות".

מה נותר להן:

ליברפול: האדרספילד (בית), ניוקאסל (חוץ), וולבס (בית)
מנצ'סטר סיטי: מנצ'סטר יונייטד (חוץ), ברנלי (חוץ), לסטר סיטי (בית), ברייטון (חוץ)

ג'יימס מילנר שחקן ליברפול לפני הקטור הררה שחקן פורטו. רויטרס
אחרי המשחק הוא יחזור לשנוא את יונייטד. מילנר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully