וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור הבהיר: "תענוג לצפות בליאו מסי, אבל הוא לא אלוהים"

פרנציסקוס הארגנטינאי, חובב כדורגל מושבע, טוען שלכנות את מסי "אלוהים" זה "חילול קודש". וגם: הסערה נמשכת סביב הגול של כוכב ברצלונה מול אספניול

האפיפיור פרנציסקוס בטקס על הכרזת קדושים בקריית הוותיקן, 14 באוקטובר 2018. רויטרס
שומר על פרופורציות. האפיפיור/רויטרס

האפיפיור פרנציסקוס טוען כי בן ארצו ליאונל מסי הוא לא אלוהים, אבל הוא עדיין מצליח להבין למה אנשים מתייחסים אליו כאל אחד כזה. כוכב ברצלונה הבקיע העונה 31 שערי ליגה, כולל צמד (שנוי במחלוקת, פרטים בהמשך) רק בשבת ב-0:2 של קבוצתו מול אספניול, ובישל 12 נוספים, הוא מככב כמובן גם בליגת האלופות והוליך את קבוצתו לרבע הגמר, והוא נראה בדרך הבטוחה לזכות שוב בנעל הזהב ובכדור הזהב.

האפיפיור נשאל האם זה חילול קודש לכנות את מסי "אלוהים" ולהפר את הדיבר השלישי ("לֹא תִשָּׂא אֶת שֵׁם ה' אֱלֹהֶיךָ לַשָּׁוְא"), וענה: "בתיאוריה זה חילול קודש. אי אפשר להגיד את זה, ואני גם לא מאמין בזה. אני חושב שאנשים אומרים ש'הוא אלוהים' רק כדי להגיד 'אני מעריץ אותך'. אתה צריך להעריץ רק את אלוהים. זה רק ביטוי שאנשים משתמשים בו. 'אלוהים עם כדור על המגרש' זו רק דרך של אנשים לבטא את עצמם. כמובן שזה תענוג לצפות במסי, אבל הוא לא אלוהים".

האפיפיור פרנסיס, כידוע, נולד בבואנוס איירס, אוהד כדורגל ותיק וחבר מועדון בקבוצת סן לורנצו. הוא בעבר כבר נפגש עם ליאו מסי ושאר חברי נבחרת ארגנטינה, כשאלה ביקרו בוותיקן.

עוד בנושא
מאמן אספניול: "לא הפסדנו לברצלונה, הפסדנו למסי. הוא לא ייאמן"
אחרי הצמד: כל התגובות והמספרים המדהימים של ליאו מסי
שחקן אספניול ביקש להחליף חולצה עם מסי וזכה לתגובות זועמות
ליאונל מסי: "הבן שלי שאל אותי למה הורגים אותי בארגנטינה"
ליאונל מסי בורח לכל כוכבי אירופה: אוהדי בטיס הריעו, מדריד מצדיעה
בספרד לא נרגעים מ"הגול המושלם" של מסי, למה מורינוי המליץ "לבעוט בו"?

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. רויטרס
של מי הגול? מסי/רויטרס

סערת "הגול העצמי" נמשכת

עוד בנוגע למסי - "מארקה" הספרדי הודיע היום שהוא בוחן מחדש את ההחלטה שלא להחשיב לו את השער הראשון מול אספניול בשבת. מסי כבש את השער הראשון בדרבי בשבת בבעיטה חופשית, שעמדה להיכנס לשער, אבל על הקו ויקטור סאנצ'ס נגע בכדור והסיט אותו פנימה. אתמול "מארקה" הודיע שהוא מחשיב את הגול כשער עצמי, וכמובן שההחלטה עוררה סערה גדולה, במיוחד לאור העובדה ש"מארקה" המדרידאי ידוע בחוסר החיבה שלו לשחקני ברצלונה, ושבעבר העיתון אף נתן שער שנוי במחלוקת לרונאלדו (ולא לפפה).

היום הודיע העיתון שבפעם הרביעית בלבד בתולדותיו, המקרה ייבחן שוב על ידי אנשי מקצוע, לאור הספקות הרבים שהועלו והביקורות הרבות שהוטחו בעיתון ברחבי העולם על הקטנוניות של העיתון. "מארקה" הוא האחראי על הפיצ'יצ'י, מלך השערים בספרד, ועל אף ששם אין שום תחרות או סכנה (לואיס סוארס הרחק מאחוריו עם 18 שערים), ייתכן שתהיה להחלטה לבטל את השער השפעה בכל הנוגע למירוץ אחר נעל הזהב, הכובש המצטיין באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully