וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן אספניול ביקש להחליף חולצה עם מסי וזכה לתגובות זועמות

אדריו פדרוסה הרגיז את אוהדי הקבוצה אחרי ההפסד בדרבי והתמונה הפכה לויראלית. "מונדו דפורטיבו": גריזמן מתחרט שנשאר באתלטיקו

עריכת וידאו: מתן חדד

מגן אספניול, אדריו פדרוסה, נכנס אתמול (שבת) לעין הסערה. בתום ההפסד 2:0 לברצלונה בדרבי, השחקן בן ה-20 ביקש להחליף חולצות עם ליאונל מסי, מה שכמובן לא התקבל יפה על ידי אוהדי הקבוצה. פדרוסה נתפס בעדשת המצלמה כאשר הוא מחליף חולצות עם השחקן הארגנטינאי של בארסה בתום המשחק, צעד שהתפרש כלא ראוי על ידי אוהדי קבוצתו. התמונה הפכה לויראלית וגררה תגובות נזעמות מצד הקהל.

עוד בנושא:

מסי כבש צמד ב-0:2 על אספניול
מאמן אספניול: "לא הפסדנו לברצלונה, הפסדנו למסי"
ליאונל מסי: "הבן שלי שאל אותי למה הורגים אותי בארגנטינה"
עוקץ את ריאל מדריד, אספניול וגם את זלאטן: המופע של ג'רארד פיקה

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
יעבור לבסוף לברצלונה? גריזמן/רויטרס

עוד בברצלונה: אנטואן גריזמן לא יורד מסדר היום בקבוצה הקטאלנית. שמו של הצרפתי בן ה-28 ממשיך לעלות בתקשורת בברצלונה וב"מונדו דפורטיבו" מפורסם שהשחקן מתחרט על כך שהמשיך באתלטיקו בקיץ האחרון ולא עזב לברצלונה.

גריזמן מאוכזב מאוד מהעונה הלא מוצלחת של הרוחיבלאנקוס וההדחה המוקדמת מליגת האלופות על ידי יובנטוס בשמינית הגמר. אחת הסיבות להישארותו של החלוץ הצרפתי הייתה אירוח הגמר של המפעל היוקרתי בוונדה מטרופוליטנו. אי ההגעה למעמד איכזבה את השחקן ותסכלה אותו במידה רבה. הנהלת הבלאוגראנה תמכה בהבאתו של השחקן עוד בקיץ האחרון, כאשר בראשון ביולי ייכנס לתוקף סעיף בחוזהו שמוריד את מחירו מ-200 מיליון יורו ל-120 מיליון, מה שיכול לתת את האות לפניה נוספת לנציגיו של אלוף העולם הצרפתי. כמובן שהרבה תלוי גם ברצונו של השחקן לעזוב את הקבוצה בה הוא נמצא בחמש העונות האחרונות ובלי תמיכה מלאה מצידו של גריזמן והאישור הסופי של נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו, המהלך לא ייצא אל הפועל.

ברצלונה כבר מצאה חלופות ראויות לאלוף העולם הצרפתי כאשר לוקה יוביץ', שחקנה של איינטרכט פרנקפורט ונבחרת קרואטיה, שהצטיין במונדיאל האחרון ורושם עונה נהדרת עד כה במדי הקבוצה הגרמנית, מועמד בכיר להגיע במידה וגריזמן לא יגיע לקטאלוניה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully