וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אספניול: "לא הפסדנו לברצלונה, הפסדנו למסי. הוא לא ייאמן"

הפרעוש כבש צמד בדרבי, כולל שער בבעיטה חופשית שהפתיע גם את ואלוורדה: "הוא התעלם ממני וכבש". כל התגובות והמספרים המדהימים

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג עם מלקום. AP
מה כבר נותר להגיד? מסי חוגג עם מלקום/AP

העונה המסחררת של ליאונל מסי נמשכה הערב (שבת) בדרבי של ברצלונה, כשכבש צמד (71, 89) והוליך את מוליכת הטבלה ל-0:2 על אספניול, שמקרב אותה צעד נוסף אל עבר האליפות. בזכות הצמד, שהגיע במשחק לא משכנע במיוחד של המדורגת ראשונה, ציין הפרעוש עונה עשירית ברציפות עם 40 שערים או יותר בכל המסגרות (ואנחנו בסך הכל בסוף מרץ, כן?). כך זה קרה:

עוד בנושא:

ספרד: 0:2 קשה לברצלונה על אספניול, צמד לליאונל מסי
גרמניה: ניצחון דרמטי לדורטמונד שעלתה לפסגה, באיירן מינכן מעדה
אנגליה: מנצ'סטר סיטי חזרה לפסגה עם 0:2 על פולהאם, מנצ'סטר יונייטד עלתה למקום ה-4

והנה עוד כמה מספרים מהעונה המופלאה של הפרעוש

* הוא הצטרף אל איקר קסיאס כשחקן עם הכי הרבה ניצחונות בתולדות לה ליגה - 334.

* בליגה יש לו כבר 31 שערים - אחד פחות מאספניול כולה.

* בכלל, היריבה העירונית חביבה עליו למדי, עם 25 שערים ב-33 משחקים מולה.

* אם לוקחים בחשבון גם בישולים (18), הפרעוש היה מעורב ב-59 שערים העונה ב-38 משחקים.

* הוא מוביל את חמש הליגות הגדולות באירופה בשערים (31, חמישה מעל קיליאן אמבפה שמאחוריו), מסירות מפתח, דריבלים ותארי שחקן המשחק. בבישולים, אגב, הוא שני רק לג'יידון סאנצ'ו (13 לעומת 12).

עוד באותו נושא

ספרד: 0:2 קשה לברצלונה על אספניול, צמד לליאונל מסי

לכתבה המלאה

"לא הפסדנו לברצלונה, הפסדנו למסי. הוא לא ייאמן", הודה מאמן אספניול רובי, שעבד בעבר עם טיטו וילאנובה בצוות של קבוצת הפאר. "אני מציע לכולם ליהנות ממנו כל עוד הוא משחק, כי הוא שחקן אחר. כשהוא כבר לא יהיה איתנו כולם ישימו לב לכך. אני בר מזל שזכיתי לראות אותו באימונים שנה שלמה. אי אפשר לעצור אותו"

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה דיבר בעיקר על השער הראשון של הפרעוש - מעין פאננקה בבעיטה חופשית, שנכנסה פנימה בסיוע ויקטור סאנצ'ס מהגנת האורחת. "ההגנות תמיד לחוצות להכשיל את ליאו", אמר. "זה טוב לנו. לא היה לי מושג איך הוא הולך לבעוט את הבעיטה החופשית, הלוואי ויכולתי להגיד שזה היה מתוכנן, אבל לא, הוא מחליט, הוא התעלם ממני וכבש. לא משנה כמה אנחנו מתאמנים, אנחנו אף פעם לא יודעים איך הוא הולך לבעוט, הוא מחליט והוא תמיד מצליח. הוא אותו שחקן, בין אם זה בברצלונה או בארגנטינה. הוא היה אותו שחקן אם היה משחק בנבחרת אוסטרליה, זה תענוג לראות עבורי לאמן אותו וליהנות ממנו מדי יום".

"אנחנו יודעים מי הוא ליאו", אמר סרג'יו בוסקטס. "אנחנו יודעים איזה יתרון הוא מעניק לנו. הוא מפתיע אותנו פחות, כי כבר התרגלנו אליו".

על המשחק עצמו אמר המאמן המנצח: "היה לנו מאוד קשה, כי אספניול הגיעה עם הרבה מוטיבציה, זה ניצחון גדול עבורנו. הליגה עוד לא הסתיימה. לפני שלוש שנים, לבארסה היו 8 נקודות יותר מלאתלטיקו ו-12 יותר מריאל במחזור ה-29. במחזור ה-33 היינו צמודים עם אתלטיקו ונקודה מריאל. מלקום היה טוב מאוד, הוא נהנה מהמשחק, נראה אם יוכל לשחק עוד משחקים עד תום העונה".

לשאלה האם יחליט לבצע רוטציה עד רבע גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד בעוד שבוע וחצי השיב המאמן: "לא נעטוף את השחקנים שלנו צמר גפן ונשמור עליהם, אנחנו צריכים שישמרו על הרמה הנוכחית שלהם. אעשה שינויים קטנים אם צריך, אנחנו צריכים להיות בהרכב מלא מול ויאריאל ואתלטיקו".

בוסקטס הוסיף: "זה נכון שיש לנו יתרון גדול ואנחנו חזקים, אבל אנחנו זוכרים מה קרה לנו בעבר, ב-2015/16. השגנו כעת את היתרון הזה כי אנחנו הקבוצה הטובה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully