וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון דרמטי לדורטמונד שעלתה לפסגה, באיירן מינכן מעדה

פאקו אלקאסר (91, 94) קבע 0:2 על וולפסבורג, הבווארים סיימו ב-1:1 בלבד עם פרייבורג ובשבוע הבא שתיהן נפגשות באליאנץ ארנה. 0:5 מוחץ ללייפציג על הרטה ברלין

שחקן באיירן מינכן לאון גורצקה. רויטרס
אכזבה גדולה. גורצקה/רויטרס

המחזור ה-27 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם ה-1:4 המהדהד של הופנהיים מול באייר לברקוזן. הערב הוא נמשך עם 0:2 דרמטי של בורוסיה דורטמונד על וולפסבורג שהעלה אותה לפסגה על רקע ה-1:1 של באיירן מינכן עם פרייבורג, שבוע לפני המפגש ביניהן באליאנץ ארנה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות. ר.ב. לייפציג התבססה במקום השלישי עם 0:5 מרשים על הרטה ברלין.

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי במקום הראשון אחרי 0:2 בחוץ על פולהאם
זינדין זידאן: "אני מכיר אישית את פול פוגבה ומאוד אוהב אותו"
איטליה: אודינזה ניצחה 0:2 את גנואה

אוהדי בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הקהל, כרגיל, היה בשיאו/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 0:2

שבוע לפני שהיא יוצאת לאליאנץ ארנה, במה שמסתמן כמו משחק על עונה שלמה עבור שתי הקבוצות, השיגה הקבוצה של לוסיאן פאבר ניצחון דרמטי ומתוק שהעלה אותה למקום הראשון על רקע המעידה של יריבתה הגדולה, ממנה היא רחוקה כעת מרחק שתי נקודות. המארחת היתה עדיפה, החזיקה יותר בכדור, היתה מסוכנת יותר, ודקה בתוך תוספת הזמן גם באה על שכרה, כשפאקו אלקאסר הפציץ פנימה בעיטה חופשית מקצה הרחבה. בדקה ה-94 השלים צמד, הפעם מבישול של ג'יידון סאנצ'ו, וחגג שער חמישי (!) העונה החל מהדקה ה-90 והלאה - השחקן הראשון אי פעם שעושה זאת בבונדסליגה. איזה ווינר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
איזה ווינר. פאקו חוגג עם החברים/רויטרס

פרייבורג - באיירן מינכן 1:1

רצף ששת ניצחונות הליגה (כולל 17 שערים בשלושת המחזורים הקודמים) הגיע לסיומו במגרש החוץ הקשה, וכעת גם באיירן עם הפנים למשחק העונה מול דורטמונד באליאנץ ארנה בשבוע הבא. לוקאס הולר הפתיע עם נגיחה מדויקת כבר בדקה השלישית, רוברט לבנדובסקי דאג לאזן כשעצר מהאוויר ניסיון בעיטה של לאון גורצקה, הקפיץ פעם אחת, הסתובב ובעט פנימה. שער נהדר, אבל זה הספיק לנקודה אחת בלבד, על אף עליונות ברורה של הבווארים פחות או יותר משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום.

שוער באיירן מינכן סוון אולרייך. רויטרס
מפלה. אולרייך סופג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - הרטה ברלין 0:5

יוסוף פאולסן הפך לשחקן הדני החמישי שכובש שלושער בבונדסליגה, כשהוביל את קבוצתו לניצחון מוחץ ולהתבססות במקום השלישי. הכובש הראשון היה דווקא שבדי, אמיל פורסברג שקיבל מסירה נהדרת מקווין קמפל והרשית בקלות בדקה ה-17. פאולסן גלגל לרשת החשופה אחרי פרגון של טימו ורנר בדקה ה-27, קיבל עוד הכנה מחלוץ נבחרת גרמניה בדקה ה-56 והשלים שלושער עם הקפצה יפה בחלוף שש דקות שהעמידה את מאזנו העונה בליגה על 15 שערים. ורנר הוסיף בישול שלישי בדקה ה-64 לאמאדו האידרה שהגיע בינואר מזלצבורג וחגג שער בכורה. הרטה עם הפסד שלישי רצוף.

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
הצטרף לאלן סימונסן, סורן לרבי, אבה סאנד ותומאס דילייני. יוסוף פאולסן חוגג/GettyImages

הופנהיים - באייר לברקוזן 4:1

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן השיגה ניצחון חשוב מאוד מבחינתה במאבק שלה על מקום לפחות בליגה האירופית בעונה הבאה וסיבכה מאוד את באייר לברקוזן השוקעת, שרשמה הפסד שלישי בחמשת המחזורים האחרונים. איסחק בלדפודיל כבש צמד (10 ו-61) ובישל לאנדריי קרמאריץ' (79) כשבין לבין מגיע גם שער עצמי חסר מזל של סוון בנדר (61). קווין פולאנד איזן זמנית עבור האורחת בדקה ה-17.

משחקים נוספים

ורדר ברמן - מיינץ 1:3
כבשו לברמן: מילוט ראשיצה (3), מקס קרוסה (36, 63), למיינץ: רובין קייסון (52)

פורטונה דיסלדורף - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3
לדיסלדורף: רוון הנינגס (6, 16), קווין שטוגר (12), למנשנגלדבאך: דניס זקאריה (83)

נירנברג - אוגסבורג 0:3
לנירנברג: מיקאל אישאק (52), מתאוס פריירה (88), אדוארד לוון (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully