וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "אני מכיר אישית את פול פוגבה ומאוד אוהב אותו"

מאמן ריאל מדריד התייחס לשמועות סביב קשר יונייטד: "אם יום אחד אחרי מנצ'סטר הוא ירצה להגיע לריאל, אז למה לא?" מרסלו החליט להישאר

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על משחקי מוקדמות יורו 2020

פול פוגבה הוזכר כמועמד לריאל מדריד לא פעם, אלא שמאז חזרתו של זינדין זידאן לאלופת אירופה היוצאת, השמועות רק הולכות וגוברות. היום (שבת), במסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם ווסקה מחר, בחר זיזו להתייחס באופן ישיר לקשר מנצ'סטר יונייטד, ולא להתחמק משאלות העיתונאים. "אני מאוד אוהב אותו, וזה לא חדש", אמר זידאן. "אני מכיר אותו אישית, הוא שחקן אחר שתורם בדרכים שמעט מאוד שחקנים מסוגלים לתרום בזכות האיכויות שלו. הוא יודע איך להתקיף ואיך להגן. אבל הוא לא שחקן שלי אלא של יונייטד, וצריך לכבד את זה. אם יום אחד, אחרי מנצ'סטר, הוא ירצה להגיע לריאל מדריד, למה לא?"

אשר לעתידו של רפאל וראן, שעשוי לעזוב בקיץ, אמר המאמן: "יש לי תחושה טובה לגביו, זה טבעי שהרבה קבוצות ירצו אותו. אני חושב שטוב לו פה, הוא קפטן רביעי וההתקדמות שלו עדיין לא תמה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
זידאן לא מכחיש את העניין. פוגבה/רויטרס

ב"אס" הספרדי מדווחים היום שמרסלו החליט להישאר בריאל מדריד בעונה הבאה. בשבועות האחרונים צצו דיווחים על כך שהמגן הברזילאי רוצה לעזוב ליובנטוס ולהצטרף לחברו הטוב כריסטיאנו רונאלדו, אבל לאחר שובו של זינדין זידאן לקווים בסנטיאגו ברנבאו נראה שמרסלו החליט להמשיך אצל הבלאנקוס.

מרסלו בן ה-30, שמחזיק בחוזה עד 2022, דיבר לא פעם בראיונות על הרצון לפרוש בלבן של ריאל מדריד. בזמן שסנטיאגו סולארי היה המאמן, הברזילאי הפך לשחקן ספסל כאשר סרחיו רגילון הצעיר וחסר הניסיון הועדף על פניו בעמדת המגן השמאלי. החזרה של המאמן הצרפתי למדריד שינתה את התמונה: הוא ערך שיחה אישית עם השחקן, והודיע לו שהוא רואה בו שחקן חשוב במערך שלו בעונה הבאה. זיזו אף הציב לעצמו כמטרה להחזיר את מרסלו ליכולת הטובה שהציג תחתיו בעבר.

מי שיתחרה על עמדת המגן השמאלי עם מרסלו הוא סרחיו רגילון (22), שפרץ העונה כמעט משום מקום והפך לשחקן הרכב בבלאנקוס תחת סנטיאגו סולארי. ב"אס" מדווחים שלמרות שזידאן צפוי לבחור במרסלו כמגן ראשון, אין לו שום כוונה לוותר על רגילון, והצרפתי מקווה שהכישרון המפתיע יצליח לתת פייט רציני לברזילאי כבר בעונה הבאה.

סרחיו רגילון, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לזידאן אין שום כוונה לוותר עליו. סרחיו רגילון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully