וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואיז קן סידר ליובנטוס 0:1 על אמפולי, טעות של דונארומה עלתה למילאן בהפסד

הכישרון הצעיר נכנס בדקה ה-69 והכריע בחלוף שלוש דקות. יובנטוס הפכה לראשונה שתפסה מקום בבתי הצ'מפיונס ליג לעונת 2019/20. מילאן הפסידה לסמפדוריה 1:0

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על מוקדמות יורו 2020

יובנטוס, שיצאה לפגרת הנבחרות עם הפסד בכורה 2:0 לגנואה, חזרה ממנה ללא כריסטיאנו רונאלדו, אבל עם מואיז קן שנכנס כמחליף וקבע 0:1 ביתי הערב (שבת) על אמפולי במחזור ה-29 בסרייה A. בכך הפכה יובנטוס לראשונה באירופה שמבטיחה מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות לקראת העונה הבאה. מילאן הרביעית הפסידה לסמפדוריה 1:0.

מואיז קן שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
חיפה על חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו. מואיז קן חוגג/רויטרס

יובנטוס - אמפולי 0:1

מה תגידו על מואיז קן? אחרי שערי הבכורה במדי נבחרת איטליה מול פינלנד וליכטנשטיין, החלוץ בן ה-19 נכנס כמחליף ותוך שלוש דקות הקפיץ את אוהדי יובנטוס עם שער הליגה השלישי שלו העונה. האלופה התקשתה לפצח את הגנת אמפולי בהיעדרו של כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, כאשר מריו מנדז'וקיץ' ופדריקו ברנרדסקי לא הצליחו למצוא את הרשת. קן הצעיר נכנס בדקה ה-69 במקום בלס מטוידי, ובדקה ה-72 מנדז'וקיץ' הוריד לו נהדר עם הראש והוא בעט בנגיעה אל הרשת ברגל ימין. יובנטוס התאוששה מהפסד הבכורה שספגה לפני הפגרה, בעוד אמפולי ששלטה במחצית הראשונה נותרה ללא ניצחון על הביאנקונרי מאז אפריל 1999.

פדריקו ברנרדסקי שחקן יובנטוס על הדשא, ג'ובאני די לורנצו שחקן אמפולי מאחוריו. רויטרס
לא היה פשוט. פדריקו ברנרדסקי על הדשא, מאחוריו ג'ובאני די לורנצו/רויטרס

סמפדוריה - מילאן 0:1

הפסד ליגה שני ברציפות למילאן, דבר שלא קרה לה מאז דצמבר 2017. הגיבור הטראגי היה ג'אנלואיג'י דונארומה שכבר אחרי 32 שניות ניסה למסור, אבל עשה זאת דווקא לרגלי גרגואר דפרל ומהרגל שלו לרשת. הרוסונרי לחצו במטרה להשוות, אבל לא מצאו את הרשת. קשישטוף פיונטק אמנם חזר למגרש בו כיכב בחצי העונה הראשונה, אבל הפעם קולו נדם.

גרגואר דפרל, שחקן סמפדוריה. רויטרס
התודות לדונארומה. דפרל/רויטרס

אודינזה - גנואה 0:2

צמד ההפסדים ליובנטוס ונאפולי סיבכו מאוד את הקבוצה של איגור טודור, שהתאושש הערב בבכורה המחודשת שלו ופתח פער זמני של ארבע נקודות מהקו האדום. סטפנו אוקאקה כבש את הראשון (4), רולנדו מנדרגורה הכפיל עם ביצוע מרהיב מחוץ לרחבה, כששחרר מהאוויר טיל אדיר לחיבורים (61).

קייבו - קליארי 3:0
לקליארי: פאביו פיזקאנה (16), ז'ואאו פדרו (33), ארתור יוניצה (43)

שחקני אודינזה חוגגים. GettyImages
אוויר לנשימה. אודינזה חוגגת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully