וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה גנטיקה עולמי טוען: אפשר ליצור שיבוט מושלם של ליאונל מסי

פרופסור בכיר רוצה ליצור "אח תאום" לפרעוש עם אותו מטען גנטי: "הטכנולוגיה מאפשרת את זה". וגם: בארגנטינה מוטרדים ממצבו הפיזי והמנטלי, ורגילון טוען - הוא ניתן לעצירה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מוצג בריאל מדריד

ארגנטינה ממתינה בציפייה רבה למשחק הקאמבק של ליאו מסי בנבחרת, שיתקיים מחרתיים (שישי, 22:00, ספורט 3) במפגש הההכנה מול ונצואלה בוונדה מטרופוליטנו במדריד. יחד עם זאת, הפרעוש שלא לבש את המדים הלאומיים מאז הפיאסקו במונדיאל, לא נראה כשיר לחלוטין.

אמש הוא לא סיים את האימון בגלל כאבים באזור המפשעה, וצפה מהצד בשאר השחקנים עורכים משחקונים. בארגנטינה משוכנעים שהוא עשה זאת רק כדי לנקוט במשנה זהירות ושלמרות הכאבים, הוא יפתח במשחק.

בד בבד, יש בארגנטינה גם מי שמודאג מהעומס הגדול על כתפיו הצנומות של כוכב ברצלונה. ססאר לואיס מנוטי, המנהל המקצועי של נבחרות ארגנטינה, הפתיע אמש כשהודה בראיון שהוא "מפחד בכל פעם שמסי משחק".

"אני צופה בו מקרוב ורואה שחקן מותש פיזית ומנטלית, שקרוע בין המחויבויות שלו לנבחרת ולקבוצה. הוא רוצה לזכות בליגת האלופות, הוא נחוש לזכות באליפות ספרד, עושה הכל כדי שהחזרה לנבחרת תהיה מוצלחת, וזה מאוד מעייף. יש לו המון מחויבויות, המון עומס רגשי, המון אחריות", אמר מנוטי, ובארגנטינה דווח שהוא מנסה לשכנע את המאמן ליונל סקאלוני שלא לשתף אותו במשחק.

אם מסי מרגיש תשישות פיזית ומנטלית, ייתכן שאפשר למצוא לכך פיתרון יצירתי: בראיון ל"אל מונדו דפורטיבו", טען מומחה הגנטיקה פרופסור ארקדי נבארו, ראש הארכיון הגנטי באירופה, שהטכנולוגיה המודרנית מאפשרת ליצור שיבוט של מסי, עם אותו מראה חיצוני ואותו כישרון עם הכדור.

"כיום אפשר ליצור לו תאום זהה, בהחלט כן", אמר נבארו. "אם ניצור דבר כזה, זה יהיה ממש כמו שני תאומים שהופרדו בלידתם, ואחד מהם הוקפא במכונת זמן. זה יהיה כאילו שהוא צץ 30 שנה אחרי שליאו נולד, אבל חולק איתו את אותן תכונות גנטיות ונמצא למעשה באותו גיל. אם הכל יילך כשורה, זה בהחלט משהו שניתן לעשות".

עוד בנושא

בספרד לא נרגעים מ"הגול המושלם" של מסי, בארגנטינה שוב משווים
אחרי הקונצרט: ליאונל מסי ערך אימון ראשון עם נבחרת ארגנטינה
ליאו מסי בורח לכל כוכבי אירופה: אוהדי בטיס הריעו, מדריד מצדיעה

ליאונל מסי באימון נבחרת ארגנטינה. רויטרס
לוקח על עצמו יותר מדי? מסי באימון ארגנטינה/רויטרס

כך או כך, לצד הרצון העז של מסי לשחק, זהו גם האינטרס של ההתאחדות הארגנטינאית שמקווה למקסם את הרווחים מהמשחק. אמש דווח בספרד שיש עניין גובר בכרטיסים למשחק, בעיקר בקרב תושבי מדריד. כ-10 אלף ארגנטינאים ו-25 אלף ונצואלים מתגוררים בבירת ספרד, ועל פי הערכות יגיעו למשחק כ-50 אלף צופים.

אישית, מסי נמצא בתקופה נפלאה. הוא כובש בצרורות במדי ברצלונה, מוביל אותה לעוד אליפות ומפליא בביצועים ויראליים כמעט מדי משחק. ובכל זאת, נראה שבריאל מדריד מאמינים שהוא עציר.

אמש התראיין סרחיו רגילון לאתר הספרדי "אל צ'ירינגיטו" וטען ש"אין אף שחקן בלתי עציר בכדורגל. אם אתה לומד את מסי כמו שצריך ועובד מספיק קשה מולו, אפשר לעצור אותו. ברור שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל אני בטוח שאפשר לגרום לו להרגיש לא בנוח".

(עדכון ראשון: 10:35)

ליאו מסי, שיבוט. AP
אם ברצלונה רוצה מסי חדש, היא יכולה להזמין אחד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully