וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אוסטריה הואשמו ב"שחצנות", הבלם וובר: "עמדנו שם כמו חרא"

התקשורת האוסטרית היללה את זהבי ש"ניצח לבדו", מחמאות גם להרצוג אחרי ה-2:4 של ישראל וביקורת קשה נגד פודה: "המצב מפחיד". המנהל הספורטיבי טען: "השחקנים היו שחצנים בהפסקה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון הגדול של נבחרת ישראל

הלם באוסטריה לאחר ההפסד 4:2 לנבחרת ישראל באצטדיון בחיפה. האוסטרים נותרו ללא נקודות אחרי שני מחזורים בבית ז' של מוקדמות יורו 2020, ומשימת ההגעה לאליפות אירופה כבר מוגדרת על ידם כ"כמעט בלתי אפשרית". בתקשורת האוסטרית היללו את כובש השלושער ערן זהבי ש"ניצח את אוסטריה לבדו" והגדירו את הופעת הנבחרת שלהם כ"קטסטרופלית".

עוד בנושא:
ערן זהבי: "מקרה סרט הקפטן שלי היה הדבר הכי טוב שקרה לנבחרת"
אנדי הרצוג: "הופעה אדירה, גאה בנבחרת. זהבי? מדהים, אין מילים"
זהבי ועוד 10: בחרו את השחקנים המצטיינים מהניצחון של נבחרת ישראל
זהבי לראשות הממשלה: התגובות ברשת להצגה של כוכב נבחרת ישראל

צפו בתקציר המשחק (באדיבות 'כאן 11')

המאמן פרנקו פודה בא בטענות לשחקניו ואמר בסיום: "אם אתה מגיע לכאלה מצבים, אתה חייב לנצל אותם, או לפחות לרדת ב-1:1 להפסקה. אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו טובים יותר, אבל לא מרוכזים מספיק. צריך להמשיך לשחק רגיל כשמובילים". בהמשך לאחר המאמן הגרמני אחריות: "אני אחראי, נצטרך לבצע שינויים".

הבלם מקסימיליאן וובר היה נחרץ: "המשימה להגיע ליורו 2020 הפכה לכמעט בלתי אפשרית. משחק רע מאוד, החזרנו אותם למשחק". בתגובה לטענה של המנהל הספורטיבי פטר שוטל לגבי שחצנות בהפסקה, אמר וובר: "אחרי ה-0:1 היינו בשליטה, אבל אז החמצנו והם פתאום הפכו ליותר מסוכנים. ישראל תקפה ואנחנו עמדנו כמו חרא".

הקפטן יוליאן באומגרטלינגר הוסיף: "זה כואב מאוד. היינו יותר מדי חסרי אחריות. איבדנו יותר מדי כדורים. אין תירוצים, נצטרך להרים את עצמנו דרך האף, זה לא יעבוד אם לא נצליח לעשות את הדברים הפשוטים".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים מול אוסטריה. רויטרס
נבחרת ישראל חוגגת, האוסטרים בהלם/רויטרס

מקס מהדאליק מ"קרונה" העביר ביקורת חריפה על המאמן פודה: "המאמן הלאומי החדש של נבחרת ישראל והשחקן הכי מעוטר במדי הנבחרת השיג ארבע נקודות משני משחקים. הנבחרת שלנו, שמאומנת על ידי ליגיונר מגרמניה, פרנקו פודה, עם אפס נקודות אחרי תצוגה הגנתית אסונית והפסד 4:2 בחיפה. הרבה אנשים אמרו לי לפני המשחק שהם יחזיקו אצבעות גם עבור הרצוג, אולי בגלל שהנבחרת שלנו הרבה פחות בלב שלנו מאשר אנדי הרצוג".

הוא המשיך וכתב: "עבור ההתאחדות שלנו הרצוג היה חסר מנוסה, לא מספיק שקול ורגוע, מה שלא יהיה. הרצוג הראה מה הוא שווה כמאמן גם בארצות הברית ועכשיו גם בישראל. גם המנהל הטכני הקודם של הנבחרת האוסטרית וילי רוטנשטיינר נמצא שם ואפילו מאמן השוערים קלאוס לינדנברגר. ואנדי הרצוג העז גם להתקשר לשחיין מרקוס רוגאן כמוטיבטור של הנבחרת. בלתי ניתן לחשוב על זה אפילו באוסטריה".

מהדאליק המשיך: "הסגל שלנו שווה 210 מיליון יורו וזה של ישראל שווה 50 מיליון. מה עושים הרצוג ורוגאן טוב יותר מפודה והצוות שלו? צריך תמיד להתייחס לשאלה הזו בזהירות. ההופעה של הנבחרת שלנו הייתה הרבה פחות סימפטית וחסרת אנרגיות גם על המגרש וגם מחוצה לו מאשר זו של ישראל. הראיונות של הרצוג לפני המשחק ואחריו גם נראו נינוחים יותר מאלה של הצוות האוסטרים.

"אולי (ובתקווה) נסיים את הקמפיין מעל ישראל ואולי אפילו מעל פולין. אבל כרגע המצב מפחיד. אחרי שני הכישלונות, השחקנים שלנו מדברים בטלוויזיה רק על איך ששלטנו במשחק. אבל למי אכפת? יש לנו אפס נקודות, להרצוג יש ארבע והרבה אוהדי כדורגל אוסטרים שמחים בשבילו יותר מאשר בשביל הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully