וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "מקרה סרט הקפטן שלי היה הדבר הכי טוב שקרה לנבחרת"

24.3.2019 / 21:16

כוכב הנבחרת סגר חשבון עם המבקרים אחרי ההצגה: "כולם למדו מהמקרה הזה. אנשים רצו להיות בכותרות על חשבוני. אמרו שאין לי מקום ואני לא צריך להיות מוזמן. מעניין מה הם יגידו עכשיו?"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתקציר באדיבות 'כאן 11'

מה לא נאמר על ערן זהבי אחרי פרשת סרט הקפטן? ההחלטה להחזיר את זהבי לנבחרת אחרי זריקת הסרט מול מקדוניה, גררה לא מעט ביקורות בתקשורת. אולם, חלוצה של גואנגז'ו, ללא סרט הקפטן על ידו, פתח את קמפיין מוקדמות היורו בצורה חלומית עם ארבעה שערים, כולל שלושער גדול הערב (ראשון) ב-2:4 של ישראל על אוסטריה. זהבי התראיין ארוכות לאחר המשחק והתייחס גם לפרשה ההיא, פרשה שלדעתו דווקא עזרה לנבחרת.

עוד בנושא:
אנדי הרצוג: "הופעה אדירה, גאה בנבחרת. זהבי? מדהים, אין מילים"
זהבי ועוד 10: בחרו את השחקנים המצטיינים מהניצחון של נבחרת ישראל
שחקני אוסטריה הואשמו ב"שחצנות", הבלם וובר: "עמדנו שם כמו חרא"
זהבי לראשות הממשלה: התגובות ברשת להצגה של כוכב נבחרת ישראל

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הצגת חייו בנבחרת. ערן זהבי/קובי אליהו

ערן זהבי כוכב המשחק אמר בסיום: "הראינו כדורגל מחויב והתקפי, הגענו להרבה מצבים. נתנו הכל והקהל ראה את זה ונהנה, מגיע גם לו מילה טובה, הוא היה בטירוף. לא רוצה להיות באופוריה, אנחנו נוטים לפעמים לאבד את זה אחרי ניצחונות. צריך לשמוח היום וליהנות מהרגע, אבל ממחר אנחנו מתכוננים כבר למשחקים הבאים שיהיו קשים מאוד, אנחנו צריכים להירגע".

על הביקורות שספג: "מי שרצה לפתוח עליי פה ורצה להיות בכותרות על הגב שלי ועל חשבוני עשה את זה. אנשים אמרו שאין לי מקום בנבחרת ואני לא צריך להיות מוזמן. מעניין מה הם יגידו עכשיו. לא רוצה להיכנס לעימותים, אבל לדעתי מדובר בצביעות. צריך לתמוך בנבחרת שלנו".

"סגרתי מעגל אחרי מקרה סרט הקפטן? מרגיש שהמעגל רק נפתח. הייתי מת שמשחק הנבחרת הבא יהיה בעוד יומיים-שלושה. הקהל נתן לי רק אהבה. יהיה מצחיק להגיד את זה, אבל לדעתי מקרה סרט הקפטן שלי היה הדבר הכי טוב שקרה לנבחרת ישראל. האקט עצמו היה לא טוב, כולם נפגעו מזה אבל כולם גם למדו מזה. גם אני, גם הקהל וגם ההתאחדות. זה באמת אחד מהמשחקים הטובים שלי בקריירה, הכי גדול בנבחרת ללא ספק. זה היה במאני טיים, ברגעים שהנבחרת צריכה אותי. אחרי השער הראשון היה טירוף, אחרי השני בכלל. המשכנו ונתנו פייט ונלחמנו כמו אריות. גאה בחברים שלי ובנבחרת, מקווה שנמשיך בדרך הזאת".

"לא האמנתי שהדברים יתגלגלו לכיוון קאמבק לנבחרת בזמן הפרישה שלי, אבל זה כל הכיף. אנחנו מראים אופי פעם אחר פעם, זאת לא פעם ראשונה ולא שנייה שאנחנו נקלעים לפיגור וחוזרים מזה. גם הקהל לא הלחיץ אותנו, יש רמת ציפיות יותר נמוכה מהנבחרת ובעקבות זה גם הקהל לא מלחיץ וממשיך לתמוך בנו. מקווה שזה ימשיך ככה. זה שהורידו את סרט הקפטן מהיד שלי לא אומר שהלחץ ירד ממני, מצפים ממני להרבה. בקריירה של שחקנים אין רגעי אושר כאלה. צריך לחגוג ולשמוח היום, ממחר אני מתכונן למשחק בסין ומשם אנחנו נמשיך למשחקים ביוני במטרה לעשות נקודות". על הליגה הסינית אמר: "אני יודע שקשה להבקיע שחקנים גם נגד שחקני נוער ונערים, אני לא יכול לשלוט בביקורות ובתקשורת. אני מאושר מאיפה שאני נמצא".

עוד באותו נושא

ראש הממשלה נתניהו לערן זהבי: "הבאתם אותנו לרמה עולמית"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully