וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין לא המריא עם מכבי תל אביב לרוסיה, חימקי מנסה למצוא מוטיבציה

21.3.2019 / 18:25

הגארד טס לארצות הברית בעקבות הידרדרות במצבה הבריאותי של אמו ולא ישותף במשחק (שישי, 19:00, ספורט 5). הרוסים מתעקשים ש"לא מדובר במשחק חסר חשיבות"

באדיבות: One

בווידאו: תקציר ניצחון הליגה האחרון של מכבי תל אביב

הסיכויים ממילא קלושים אחרי ההפסד לז'לגיריס, אבל אם מכבי תל אביב עדיין מפנטזת על טוויסט של הדקה ה-90 שיסדר לה כרטיס לפלייאוף היורוליג, היא חייבת לנצח מחר (שישי, 19:00, ספורט 5) את חימקי מוסקבה בחוץ. הצהובים המריאו לבירת רוסיה בשעות הצהריים ללא דיאנדרה קיין, שהמריא לארצות הברית בשל מצבה הבריאותי הקשה של אמו. דני אבדיה, שהשתתף במשחק הראשון של קבוצת הנוער בפלייאוף, ימריא לבדו למוסקבה הלילה וייכלל בסגל.

זהו המפגש השמיני בין הקבוצות ביורוליג, והמאזן עומד על 2:5 לזכות מכבי תל אביב. יחד עם זאת, הניצחון האחרון של הצהובים, 63:79 בדצמבר האחרון ביד אליהו, הושג בעיקר בזכות קנדריק ריי, שרשם אז את הופעת השיא שלו במדי הצהובים עם 17 נקודות, ובינתיים הספיק לעזוב את הקבוצה.

אנג'לו קלויארו אמר לקראת המשחק: "אנחנו עדיין נלחמים, זו המנטליות שלנו, ולמרות שקשה לנצח משחקי חוץ ביורוליג, נעשה הכל כדי לעשות את זה. בספורט חייבים להיות עם זיכרון קצר. ההפסד לז'לגיריס בהחלט כאב לנו, אבל אנחנו מוכנים להתאושש".

עוד בנושא

קבוצה בוואקום: הסיבות להדחה הקרבה של מכבי תל אביב מהיורוליג
אכזבה מקבלת ההחלטות של ווילבקין, ביקורת על הקרדיט המוגזם לקיין
עוד מחר ביורוליג: קרב גורלי על הפלייאוף בין פנאתינייקוס למילאנו

שחקני מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין, טאריק בלאק. דני מרון
בלאק יצטרך להסתדר ללא קיין/דני מרון

מנגד, הקבוצה הרוסית תופיע למשחק נוסף לפרוטוקול בלבד מבחינתה, אחרי שאיבדה מזמן סיכוי לעלות לפלייאוף. היא עומדת על רצף של חמישה הפסדי יורוליג, האחרון שבהם לנועלת הטבלה דרושאפקה. יחד עם זאת, אלכסיי שבד יעמדו לרשות המאמן רימאס קורטינאיטיס בניגוד למשחק בסיבוב הקודם בישראל.

"בכל משחק יורוליג צריך לתת את המקסימום, ואני כמאמן לא יכול להתייחס לאף משחק כאל משחק חסר חשיבות", אמר קורטינאיטיס במסיבת העיתונאים של חימקי לקראת המשחק. "אני בטוח ששתי הקבוצות ייתנו את המקסימום, וחשוב שנישאר יחד וניתן את כל כולנו במשחק, כי רק ככה נוכל להוציא ממנו משהו".

ג'ורדן מיקי, שינסה להתמודד עם טאריק בלאק בצבע, אמר ש"מכבי תל אביב קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים, ואני מצפה למשחק טוב ותחרותי. שתי הקבוצות באותה רמה, לדעתי. המפתחות? לשלוט בריבאונד ולהגביל את מספר האיבודים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully