וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הפלייאוף מסתבכת: ניצחונות לבאסקוניה וז'לגיריס, פאו עם צעד גדול להעפלה

חדשות רעות למכבי ת"א: הבאסקים ניצלו סגל מדולל של הבלאנקוס כדי לנצח 76:86, הקבוצה של שאראס הביסה 67:94 את דרושאפקה, קלאתיס סחף את פאו ל-83:95 במילאנו עם תצוגה מופלאה

שחקני ז'לגיריס קובנה חוגגים. דני מרון
במומנטום נפלא. שחקני ז'לגיריס חוגגים/דני מרון

המחזור ה-28 ביורוליג יגיע היום (שישי) לסיומו. מכבי תל אביב פתחה את ערב המשחקים עם ניצחון על חימקי במוסקבה, אבל המאבק על הפלייאוף ממשיך להיות צמוד, וז'לגיריס הפכה הערב לחלק בלתי נפרד ממנו עם ניצחון על דרושאפקה. לאחר מכן באסקוניה סיבכה עוד יותר את המאבק בזכות ניצחון על ריאל מדריד, והמחזור ננעל עם מופע ענק של ניק קלאתיס מול מילאנו.

ז'לגיריס - דרושאפקה 67:94

הקבוצה של שאראס מתחברת בדיוק בזמן כדי לתת פייט על המקום השמיני, עם רצף הניצחונות הארוך ביותר שלהם העונה (ארבעה, אחרי הניצחון הערב). 15 אלף צופים מילאו את האולם בקובנה וראו את הקבוצה הביתית בורחת ברבע השני ומסיימת אותו ביתרון 19, כל הדרך לניצחון נוח. חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל שאראס, ומעל כולם היו ברנדון דייויס (13) ונייט וולטרס (11 ו-5 אסיסטים). ג'רמי אוואנס קלע 14 למפסידה.

באסקוניה - ריאל מדריד 76:86

הבאסקים סיבכו עוד יותר את מאבקי הפלייאוף, באדיבותה הרבה של ריאל מדריד שהחליטה להעניק מנוחה לשלל שחקנים בכירים כולל פליפה רייס, פקונדו קמפאסו, אדי טבאס וגבריאל דק. במחצית הראשונה המשחק עוד היה צמוד, אבל ריצת 0:16 של באסקוניה בשלהי הרבע השלישי העניקה להם יתרון דו ספרתי, ומשם הבלאנקוס כבר לא חזרו. לוקאס וילדוסה הוביל את הביתיים עם 20 נקודות, וינסן פוארייה שלט בצבע עם 19 ו-16 ריבאונדים, יוהאנס פויגטמן סייע לו עם 13 ו-12, וזה הספיק מול 17 של טריי תומפקינס ו-16 של ג'ייסי קארול.

מילאנו - פנאתינייקוס 95:83

פאו נראית עם רגל וחצי בדרך לפלייאוף, עם ניצחון שישי רצוף שכולל בונוס: יתרון במקרה של בית פנימי עם באסקוניה ומילאנו. כמו כן, הניצחון העלה את הקבוצה של ריק פיטינו למקום השביעי. ניק קלאתיס בתצוגת כדורסל מופלאה סחף את הירוקים לניצחון עם שורה סטטיסטית יוצאת דופן - 27 נקודות, 14 אסיסטים, 8 ריבאונדים ומדד יעילות של 39. קית' לנגפורד (17) ודשון תומאס (15) סייעו לו בקונצרט ההתקפי, בעוד מינדאוגאס קוזמינסקאס (17) ומייק ג'יימס (16) ניסו להושיע את מילאנו ללא הועיל.

יוהאנס פויגטמן באסקוניה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בשורות רעות למכבי תל אביב. פויגטמן חוגג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully