וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל צפויה לפתוח מול סלובניה עם הרכב זהה לזה שפתח בסקוטלנד

20.3.2019 / 18:10

הרוש ככל הנראה יעלה בין הקורות, דור פרץ ישלים את שלישיית הקישור עם נאתכו וכיאל. הרצוג: "יודעים מה צריך לעשות, יש תחושה טובה". מאמן היריבה: "מודעים לאיכויות של ישראל" (חמישי, 21:45, ערוץ 11)

מחזור 1הסתיים21/03/2019
נבחרת ישראל
  • זהבי (55)
1:1
  • (48) ספוראר
סלובניה
צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ערן זהבי מדבר

נבחרת ישראל תפתח מחר (חמישי, 21:45, ערוץ 11) את הופעותיה במוקדמות יורו 2020. השחקנים של אנדראס הרצוג יארחו את סלובניה במשחק הראשון בבית ז', כשהמאמן ככל הנראה יפתח עם הרכב זהה לזה שהעלה בסקוטלנד בליגת האומות. כלומר, אריאל הרוש, שאיבד את חולצת ההרכב בהפועל באר שבע, יפתח בשער, לפני שלושה בלמים, בקישור יוצבו דור פרץ, בירם כיאל וביברס נאתכו, ובהתקפה ערן זהבי ומונאס דאבור.

מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, אמר במסיבת העיתונאים: "סלובניה נבחרת טובה. יש לה שחקנים מצוינים, במיוחד בהתקפה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. יודעים שאם לא נהיה אגרסיביים מההתחלה אנחנו נשלם על זה. אנחנו רוצים לשלוט במשחק מהרגע הראשון ואנחנו מסתכלים קודם כל על הנבחרת שלנו. שלוש נקודות יהיו מאוד חשובות כאן, אבל צריך לזכור שזה רק המשחק הראשון בקמפיין. אני מקווה שנגרום לאוהדים לגאווה".

על השחקנים שלא משחקים באופן סדיר בקבוצות שלהם מעבר לים אמר: "זה לא מושלם שהשחקנים לא משחקים 90 דקות בכל משחק, אבל בסופו של דבר השאלה היא מדוע הם משחקים באירופה, וזה כנראה בגלל שיש להם איכויות שמתאימות לנבחרת. השחקנים נראים טוב באימונים, יש לי הרגשה טובה". על עמדת השוער אמר: "כבר קיבלתי החלטה, אבל עוד לא אמרתי לשוערים שלי מי מהם יפתח". על מספר הכרטיסים הנמוך שנמכר: "האצטדיון בחיפה יפה, יש לנו זיכרונות יפים ממנו. מקווים שכל מי שיגיע ידחוף אותנו לניצחון".

עוד בנושא:

אבי נמני ואיציק זוהר מנתחים את הנבחרת לפני פתיחת הקמפיין
מי יהיה השוער הראשון של הנבחרת, אריאל הרוש או אופיר מרציאנו?
לחובבי הז'אנר: מונס דאבור במסיבת העיתונאים לקראת המשחק
גם ערן זהבי ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק
וכמובן שגם תומר חמד דיבר לפני סלובניה

קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. שלומי גבאי
"רוצים לעלות לאליפות אירופה". ביברס נאתכו/שלומי גבאי

ביברס נאתכו אמר: "קמפיין חדש, מתחילים משהו חדש. רוצים לעלות לאליפות אירופה. זה המשחק הראשון, יש לנו שני משחקים מאוד חשובים. אם ננצח בשניהם וכבר נחגוג את העלייה, זה לא יקרה. אנחנו לומדים את הסלובנים עד הסוף, נבוא מוכנים. בעיקר מתעסקים בעצמנו ובמה שהתחלנו בליגת האומות".

נאתכו נשאל מה דעתכו על השחקנים שלא משחקים בקבוצות שלהם ומגיעים לנבחרת: "הגעתי לנבחרת במצב הזה בליגת האומות ושיחקתי טוב. גם מי שלא משחק הרבה מגיע בכושר, כולם בכושר. אנחנו רעבים מאוד ורוצים להצליח, נגיע מוכנים. אנחנו מתאמנים טוב, אני אישית בכושר טוב. אני לא חושב שתהיה לזה השפעה".

עד כה נמכרו רק 7,000 כרטיסים למשחק, ועל זה אמר נאתכו: "אנחנו מודים לקהל שיגיע. אני חושב שהנבחרת מספיק חשובה כדי שיבואו לראות אותה. נעשה הכל כדי שמי שיגיע יחייך בסוף הערב. גם מול סקוטלנד לא היה אצטדיון מלא, אבל הייתה אווירה נהדרת ואני מקווה שנשמח גם בסוף המשחק מחר. התחלנו תהליך שונה בליגת האומות, אנחנו מנסים להמשיך באותה דרך. מקווה שנמשיך באותה מגמת שיפור. מקווה שלא נהיה מאוכזבים בסיום הקמפיין".

* את המשחק הערב ישדרו נדב יעקובי ואורי אוזן, כמו גם את שארית הקמפיין. מכאן11 נמסר כי התאגיד נערך לשדר את משחקי הנבחרת במוקדמות בכל הפלטפורמות: כאן 11, דיגיטל וכאן רשת ב' וכן מכאן 33, שם ישודרו המשחקים בערבית.

קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו עם המאמן אנדי הרצוג. שלומי גבאי
ביברס נאתכו עם אנדי הרצוג/שלומי גבאי

בניגוד לישראל, שרשמה קמפיין מעודד בסך הכל בליגת האומות, לסלובנים זה הלך הרבה פחות טוב. שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו הותירו אותם במקום האחרון בבית שכלל גם את קפריסין, בולגריה ונורבגיה, ולמעשה, לחיפה הם מגיעים עם ניצחון בודד ב-11 משחקיהם האחרונים.

"אנחנו יודעים בדיוק מי היריבה שלנו", אמר המאמן מתאיז' קק במסיבת העיתונאים. "אנחנו מודעים לאיכויות של ישראל. אני מקווה שנהיה רגועים, אבל גם ממוקדים. בגלל מיעוט באימונים אני מנסה להחדיר לשחקנים את המסרים. יש פה שחקנים שמסוגלים לספק משחק טוב ולעמוד בציפיות".

בנימין ורביץ' הוסיף: "ישראל משחקת כדורגל אטרקטיבי, אני מניח שזה יהיה משחק מעניין אבל לא יכול להגיד מי פייבוריטית".

הרכבי הקבוצות

שופט: טיאגו מרטינס (פורטוגל)
אצטדיון: חיפה
קהל: 12430

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully