וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי חוזר לחיפה: "כולם בכדורגל הישראלי קיבלו סטירה"

החלוץ שיפתח נגד סלובניה יחזור לכרמל לראשונה מאז זריקת סרט הקפטן: "אני לא חושש". הוסיף: "יש דרך חדשה בנבחרת, בדרך הקודמת לא היינו עולים לטורניר גדול גם עוד 400 שנה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ישראל מגבירה את הקצב בהכנות למשחק נגד סלובניה שיפתח ביום חמישי את קמפיין מוקדמות יורו 2020. ערן זהבי צפוי לפתוח בחוד והוא למעשה יחזור לאצטדיון בחיפה בפעם הראשונה מאז ההפסד למקדוניה בספטמבר 2017 - המשחק בו השליך את סרט הקפטן לכר הדשא אחרי שספג שריקות בוז מהקהל. היום זהבי התייצב למסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

זהבי הוא אחד משבעה שחקנים שאנדי הרצוג כבר החליט שיפתחו. מונס דאבור שנמצא בכושר פנטסטי, יתופקד לצדו בחלק הקדמי, בעוד טאלב טואטחה ואלי דסה ששימשו שחקני מפתח בליגת האומות, ישחקו באגפים.

עוד בנושא:

בנבחרת ישראל מודאגים: "יציעים ריקים יגרמו לאפקט שלילי"
בזרועות פתוחות: הנתון המחמיא של ישראל במשחקי הפתיחה
פרנקו פודה: "אין לי בעיות עם הרצוג, ישראל איכותית בהתקפה"

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
"בנתניה עשו לי שלטים". זהבי/שלומי גבאי

זהבי התייחס לזריקת סרט הקפטן: "עברו הרבה מים בנהר מאז המקרה הזה. כולם הבינו את הטעויות, קודם כל אני וגם האוהדים. כולם בכדורגל הישראלי קיבלו סטירה ולמדו. אני מאמין שהכל יעבור כמו שצריך, עם עידוד. אני מקווה שיהיה כמה שיותר קהל, אני לא צריך להיות מודאג. כששיחקנו בנתניה קיבלו אותי באהבה ועשו לי שלטים. יש אנשים שמאוד רוצים לראות אותי על המגרש".

על הנבחרת תחת וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג: "יש דרך חדשה, ניהולית ומקצועית, יש משהו אחר בנבחרת שאני לא מצליח להעביר במילים. אפשר לעשות דברים אחרת, אם לא בקמפיין הזה, אז בהמשך. בדרך הקודמת, שלא הייתה באותה רמת מקצועיות, אני לא חושב שהיינו עולים לטורניר גדול לא בעוד 40 שנה ולא בעוד 400 שנה".

על הנבחרת הנוכחית לעומת נבחרות בקמפיינים קודמים: "מאוד קשה להשוות בין הנבחרת הזו לנבחרות קודמות. אנחנו משחקים בשיטה שונה, יש גישה שונה. תמיד היו שחקנים מוכשרים והרבה תקוות ואנחנו יודעים איך זה נגמר. אני צושב שבליגת האומות ראו שיש רוח אחרת, העזנו יותר ולפעמים גם היינו יותר טקטיים".

עוד באותו נושא

תומר חמד: "כל המדינה מתרגשת, נעשה הכול כדי לשמח את האוהדים"

לכתבה המלאה
שוער נבחרת סלובניה, יאן אובלק. GettyImages
זהבי על אובלק: "כבר כבשתי נגד שוערים גדולים"/GettyImages

על היריבות: "סלובניה ואוסטריה נבחרות מאוד חזקות. שיחקתי בפאלרמו עם שחקנים סלובנים והם ברמה מאוד גבוהה, ועל אוסטריה לא צריך בכלל להרחיב. אבל אנחנו לא מתבטלים, אלא צריכים לשחק בדרך שלנו ולחפות על היכולת בדברים אחרים".

על הקצב הנמוך של מכירת כרטיסים: "אנחנו לא באים להאשים את הקהל, אלא להרוויח אותו בחזרה. אם לא באים הרבה אנשים, כנראה שאנחנו צריכים לעשות בדק בית. אני רוצה להיגע למצב שהאוהדים נלחמים על כרטיסים למשחק נבחרת. אם צריך להזיז משחקים לאצטדיון של 15 אלף מקומות, אז זה מה שצריך לעשות".

על האוהדים: "קהל צריך להבין שתומכים בנבחרת גם כשאין הצלחות גדולות. תמיד קל לבוא כשיש הצלחות, אבל גם אם הנבחרת פחות אטרקטיבית עדיין צריך לבוא ולאוהב אותה, כי אוהבים את הנבחרת, לא את מי שמשחק בה".

על שוער סלובניה, יאן אובלק: "הוא שוער מצוין שמשחק בליגה הספרדית, אבל כבר כבשתי בעבר נגד שוערים גדולים. זו אחת המטרות שלי ובואו נראה מה יהיה במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully