וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו פודה: "אין לי שום בעיות עם הרצוג, ישראל איכותית בהתקפה"

המאמן הגרמני, שהועדף על פני הרצוג בנבחרת אוסטריה בסתיו 2017, הבהיר שאין דם רע לפני המשחק בישראל: "מבחינתי זה משחק רגיל, אנחנו מסתדרים מצוין. עבורו זה בטח יהיה משחק מיוחד"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג במסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל

באוקטובר 2017 קיווה אנדי הרצוג לקבל את תפקיד מאמן נבחרת אוסטריה. בהתאחדות שלו חשבו אחרת והחליטו למנות לראשונה אי פעם מאמן גרמני לנבחרת - פרנקו פודה. הרצוג לא הסתיר את אכזבתו ואמר אז: "אני כל הזמן קורא שאומרים שאין לי מספיק ניסיון כמאמן. בכנות, אני לא יכול לשמוע את האמירות המטומטמות האלה. יש הרבה מאמנים שאין להם את הניסיון שלי, אפילו בבונדסליגה. חוויתי כל כך הרבה שיכולתי לקחת כל קבוצה. אבל בסדר, אני מקבל את זה. אני יכול לחכות, אבל שיהיה ברור שאני פתוח להצעות נוספות".

אחת כזו הגיעה בסופו של דבר מישראל בתחילת אוגוסט האחרון, וביום ראשון יפגוש הרצוג, שיאן ההופעות של נבחרת אוסטריה בכל הזמנים עם 103 משחקים, את המאמן שהועדף על פניו במולדת. לקראת העימות אמר פודה בן ה-51: "אין לי שום בעיות עם הרצוג, אפילו להפך. אנחנו מסתדרים מצוין. כמובן שהמשחק הזה יהיה מיוחד עבורו, כמו שהמשחק מול גרמניה היה עבורי, אבל מבחינתי המשחק בישראל יהיה כמו כל משחק מוקדמות רגיל".

עוד בנושא:
וילי רוטנשטיינר האריך את חוזהו בשנתיים נוספות: "כבוד בשבילי להמשיך"
אנדי הרצוג: "עטר ואצילי בחוץ מסיבות טקטיות, נאתכו יפתח"
נבחרת אוסטריה: גידו בורגשטאלר ייעדר מהמשחק נגד נבחרת ישראל
אנדי הרצוג: "לא חושב שבישראל עדיין כועסים עלי בגלל 2001"

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג עם מאמן נבחרת אוסטריה פרנקו פודה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אין דם רע. פרנקו פודה עם אנדי הרצוג/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

כאשר נשאל על טיבה של נבחרת ישראל, השיב פודה: "ישראל ניצחה פעמיים בבית בליגת האומות ויש לה הרבה איכות בהתקפה, אבל בסופו של דבר זה לא משנה מי הפייבוריטית. האמת נמצאת רק על המגרש, כמו שאמר אוטו רהאגל".

פודה גם התייחס ליחסי הכוחות בבית המוקדמות: "לא הייתי האיש המתאים לתפקיד אם לא הייתי מבהיר שאני רוצה את אחד משני המקומות הראשונים. זה בית קשה ושווה, אבל אם לא נציב מטרות אז לא נוכל להגיע אליהן. יש לנו 10 משחקים, דבר לא יוכרע אחרי שני המשחקים הראשונים ולא משנה כמה נקודות נשיג בהם. אני לא מתעסק באפשרות להגיע ליורו דרך ליגת האומות במקרה של כישלון. יש לנו מטרה ברורה והיא לסיים בין שתי הראשונות בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully