וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "עטר ואצילי בחוץ מסיבות טקטיות, נאתכו יפתח"

13.3.2019 / 10:30

מאמן נבחרת ישראל ערך מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2020. "מעדיף להזמין שחקנים שמתאימים לשיטה שלי. הרוש ניצח את המשחק נגד אלבניה ואני כאן כדי לתמוך בו"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020, שייצא לדרך עם שני משחקי בית באצטדיון בחיפה - מול סלובניה ב-21.3 ומול אוסטריה ב-24.3. כזכור, הנבחרת של אנדי הרצוג שובצה לבית ז' שם נמצאות גם פולין, מקדוניה ולטביה. שתי הראשונות בבית יעפילו לאליפות אירופה, אך יש לזכור שגם אם לא תצליח להעפיל ליורו דרך המוקדמות, הנבחרת עשויה לקבל בסופו של דבר כרטיס לשלב הפלייאוף שיתקיים במרץ 2020 בשיטת פיינל פור.

על מנת לעשות זאת, ישראל תצטרך לקוות שלא יותר משתי נבחרות שמדורגות מתחתיה בדירוג ליגת האומות (ישראל מדורגת במקום ה-30) יצליחו לחולל הפתעה ולהעפיל מהמוקדמות. אם לשפוט על פי הבתים שהתקבלו, אין לכך סיכוי גבוה ולכן סיכויה של הנבחרת להיות בשלב הפלייאוף, בלי קשר לביצועיה בקמפיין המוקדמות, גבוהים ביותר.

עוד בנושא

הרצוג פרסם את הסגל: יונתן כהן וג'רפי בפנים, עטר ואצילי בחוץ
אובלק חזר לסגל סלובניה, אלאבה וארנאוטוביץ' בסגל אוסטריה
אלישע לוי: "זו החלטה לא פשוטה לתת עכשיו להרוש לפתוח"

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יותם רונן
רוצה המשכיות ולכן לא ביצע שינויים מהותיים בסגל. הרצוג/יותם רונן

הרצוג פתח ואמר: "אנחנו מתרגשים, יש לנו שני משחקי בית ואני מקווה שנקבל תמיכה רבה מהיציעים. אני זוכר ששיחקתי נגד ישראל בחוץ ותמיד היה קשה. נצטרך לפתוח היטב נגד סלובניה ונזדקק לקהל בגב שלנו".

על כך שהנבחרת לא התכנסה במשך כחצי שנה: "עבר הרבה זמן מאז המשחק האחרון בסקוטלנד. כמאמן נבחרת אני חושב שהיה נהדר לעשות 1-2 ימי אימון בחודש, אבל זה לא הסתדר מבחינת הקבוצות. נפגשתי עם רוב המאמנים והם אמרו לי שהם תומכים בזה. חשבתי שיהיו לי יומיים אימונים בכל חודש, אבל זה לא הסתדר".

על הסגל: "חלק מהשחקנים באירופה לא משחקים באופן קבוע, אבל אני מאמין בשחקנים שזימנתי. אני רוצה המשכיות, אני לא רוצה לשנות את הסגל יותר מדי. היה חשוב לי להמשיך עם הבסיס, גם אם חלק מהשחקנים לא משחקים כרגע - התפקיד שלי הוא לעזור להם. אם אראה באימונים שיש שחקן שלא נמצא בכושר שאני מצפה ממנו, אעשה שינויים. ברור שתמיד תהיה ביקורת על הזימונים ושיהיו שחקנים שלא מרוצים מכך שהם נשארו בחוץ".

עוד באותו נושא

אלישע לוי: "זו החלטה לא פשוטה לתת עכשיו לאריאל הרוש לפתוח"

לכתבה המלאה
אריאל הרוש, שוער נבחרת ישראל. רויטרס
מקבל מהמאמן גב רחב. הרוש/רויטרס

על אריאל הרוש: "ברור שהמצב לא אופטימלי, אבל תראו את המשחקים האחרונים שלו בנבחרת. אני יודע כמה הוא טוב, אני רוצה לתמוך בו, הוא ניצח את המשחק נגד אלבניה בבית".

על כך שאלירן עטר ועומר אצילי לא הוזמנו: "הסיבות הן טקטיות. אני לא משחק כרגע עם שחקני כנף התקפיים. יותר חשוב לי להזמין שחקנים שמתאימים לשיטה שלי, מאשר להזמין שחקנים שמצטיינים בליגה".

על מנור סולומון: "אני מאוד שמח שהוא עבר לקבוצה חזקה כמו שחטאר דונייצק. הוא התבגר, הוא מתקדם משבוע לשבוע וזה טוב לכדורגל הישראלי. אני לא מתייחס אליו כאל כישרון כי הוא כבר שחקן בוגר".

על ביברס נאתכו: "נכון שהוא לא משחק קבוע באולימפיאקוס, אבל הוא שחקן טוב ואיכותי, הוא הקפטן שלי ואין שום סיבה שהוא לא יפתח".

על העליונות של מכבי תל אביב בליגה: "ביקשתי משחקני מכבי תל אביב בנבחרת להישאר מרוכזים ולהמשיך למרות שהם למעשה כבר זכו באליפות. בכל משחק יש למכבי רגעים בהם הם מראים שהם ברמה מעל הליגה. גם במשחקים פחות טובים, יש לה 3-4 אירועים בהם היא מראה למה היא מעל הליגה".

הסגל המלא של ישראל למשחקים הקרובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully