וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובלק חזר לסגל של סלובניה, אלאבה וארנאוטוביץ' בסגל של אוסטריה

שוער אתלטיקו מדריד שב למדים הלאומיים אחרי שנה וחצי ויעמוד בשער מול נבחרת ישראל בפתיחת מוקדמות יורו 2020 ב-21.3. כוכבי באיירן מינכן ו-ווסטהאם מובילים את האוסטרים, שיתארחו בחיפה ב-24.3

ההתאחדות לכדורגל

שתי יריבותיה של נבחרת ישראל בשבוע הבא פרסמו היום (שלישי) את הסגלים שלהi לקראת משחקיהן באצטדיון בחיפה - סלובניה ב-21.3 ואוסטריה ב-24.3. הסלובנים, שיפתחו את משחקי בית ז' במוקדמות יורו 2020 במשחק מול הנבחרת של אנדי הרצוג, יארחו כעבור שלושה ימים את מקדוניה, בעוד שהאוסטרים ייצאו לדרך במשחק בית מול פולין החזקה, ולאחר מכן יגיעו לחיפה.

בסגל האוסטרי, המאמן פרנק פודה זימן כצפוי את כוכביו הגדולים - דויד אלאבה מבאיירן מינכן, מרקו ארנאוטוביץ' מווסטהאם ואלכסנדר דראגוביץ' מבאייר לברקוזן. סבסטיאן פרודל מווטפורד חזר מפציעה, מארק יאנקו בן ה-35 נותר מחוץ לסגל, סטפן פוש מהופנהיים הוא היחיד שזכה לזימון בכורה.

בסגל הסלובני, המאמן מתיאז' קק זימן את יאן אובלק, כוכבה הגדול של הנבחרת שנעדר מהמדים הלאומיים כשנה וחצי בשל שורה של סכסוכים שונים. שוערה של אתלטיקו מדריד צפוי לעמוד בין הקורות, ועוד בסגל של הסלובנים נמצאים אקס בני סכנין מיחה מבליה, דמיאן בוהאר שהדיח את מכבי תל אביב מליגת האלופות יחד עם מאריבור, ולוקה זאחוביץ', שהוצע הקיץ לבית"ר ירושלים והפועל באר שבע. לאו שטולאק, קשרה של פארמה, סובל מפציעה ולא נכלל בסגל.

עוד בנושא

אנדי הרצוג פרסם את הסגל של נבחרת ישראל: זימוני בכורה ליונתן כהן ויואב ג'רפי
אלישע לוי מנתח את הסגל: "זו החלטה לא פשוטה לתת לאריאל הרוש לפתוח"
הכירו את כל יריבות נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020

הסגל המלא של אוסטריה:

הסגל המלא של סלובניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully